Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-18, 12:48   #101
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Alenetid. Svigerforeldrene mine er her i jula, og mannens bror, som bor her i byen, har også vært hos oss siden lille julaften. Nå har han tatt en tur hjem til seg selv, svigerforeldrene mine har dratt på besøk til en bekjent i byen, guttungen og en kompis er på kino, mannen kjører dem, og skal trene etterpå, minstejenta er hos ei venninne og eldstejenta er på rommet sitt.

Vi har hatt det veldig koselig disse dagene og det er bare fint å ha svigers og svoger her. Men akkurat nå var det utrolig deilig med litt stillhet og tid for meg selv.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 26-12-18, 23:43   #102
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Alenetid, ja. Besøk er fantastisk og noe vi virkelig trenger. Men alenetiden lider litt hos introverte som glemmer litt at de er introverte i all kosen sammen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 28-12-18, 14:48   #103
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.858
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Sove til man våkner av seg selv, lange frokoster med koldtbord hver dag, filmer, brettspill, kryssord, julekaker, julegodteri, strikketøy og levende lys. Julekos.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 28-12-18, 18:57   #104
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Jeg fikk (som vanlig) for smått ullundertøy av svigermor til jul. Men i år solgte jeg dem til min mor og nå har jeg kjøpt meg fem mummitallerkner på romjulssalg hos Kichn for summen

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 29-12-18, 00:07   #105
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

To svært hyggelige nyheter i storfamilien. Et ungt par som skal bli foreldre for første gang, og en som ble skilt året etter sitt bryllup, og har vært enslig de fire årene siden, som skal feire nyttår hos oss, og spurte om han kunne ha med en dame han ønsker å presentere for familien. Livet ass.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 29-12-18, 14:48   #106
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Endelig en helt alene hjemme dag. Verken Helten eller leieboeren er hjemme og det er ingen som skal komme på besøk. Så da sitter jeg i sofakroken og koser meg med en av bøkene jeg fikk til jul. Og tenker på det hyggelige bursdagsselskapet vi hadde for Helten i går og at Broder'n og kjæresten ble så lenge etterpå, bare oss fire for første gang på lenge.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 29-12-18, 14:58   #107
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

At formen er bedre, og at vi skal på fest og sosialisere oss litt ikveld

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-12-18, 15:36   #108
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.024
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Regnværstur med frøkna og valpen. (glad for turen, ikke regnet. Eller, heller regn enn snø tross alt.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 31-12-18, 12:05   #109
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

VI har bestilt flybilletter til Italia til sommeren, og jeg er så glad for det. Vi har ikke hatt penger til å dra på ferie til utlandet siden 2014, så dette blir en veldig opptur for oss.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 31-12-18, 16:31   #110
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.858
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Sommerferieplanlegging.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 31-12-18, 16:38   #111
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

At ungene kome hjem og at lillebror og faren har blitt venner igjen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 31-12-18, 16:40   #112
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.703
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

At ungene kome hjem og at lillebror og faren har blitt venner igjen.

Nå ble jeg glad av å lese at de to har blitt venner igjen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 31-12-18, 16:44   #113
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Nå ble jeg glad av å lese at de to har blitt venner igjen.

Ja. Det er veldig fint at det nå forhåpentligvis blir mer kontakt, det er jo et år siden han var der sist.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 31-12-18, 16:45   #114
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

At kjæresten min endelig har satt en dato for når han flytter hit!

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv  
Gammel 31-12-18, 17:26   #115
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

At sjølv om denne kvelden kanskje ikkje blir fest, så går eg inn i 2019 og er nøgd med livet og takknemlig for alt det gode.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 31-12-18, 17:37   #116
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

At ungene kome hjem og at lillebror og faren har blitt venner igjen.

Så godt!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 31-12-18, 22:46   #117
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

I går, da mannen tok begge barna med seg i åpen idrettshall, så jeg fikk en times tid i lysløypa med skiene. Jeg kjenner en helt ny type lykke sniker seg innpå, og håper på gjentakelse i morgen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 01-01-19, 01:16   #118
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 916
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

At jeg gikk gravid inn i 2019, nå kan bare lillebror komme (termin 20.jan, men har forkortet livmorhals).

Plingo er ikke aktiv  
Gammel 01-01-19, 09:38   #119
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.605
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Så spennende plingo! Lykke til. Jeg skal bli tante igjen i 2019 og det blir nok sistemann. Stor stas!
Idag er jeg glad for at vi fikk en så fin jul. Nå er det bare å rrekke pusten for 2019 tror jeg blir et hektisk år.

vixen er ikke aktiv  
Gammel 01-01-19, 10:01   #120
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Jeg så en kornsirkel i senga vår, oppå den oppredde dyna. Det kan også ha vært avtrykket etter en katt som har ligget og krøllet seg sammen der. Fantastisk hyggelig at naboens katt så fullstendig har flyttet inn til oss.

Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
glad glede


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no