Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-19, 12:20   #581
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Jeg får vondt i kroppen og vondt i viljen av å skrive eksamensoppgaver. To av tre er levert, og den tredje har jeg akkurat begynt på. Den har frist 8. mai, så det blir mye grubling fram til da.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 29-04-19, 12:41   #582
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Det å jobbe dugnad på forestilling i barnegarderoben med ca. 100 unger under 11 år og vi var 2 voksne som hadde vakt. Det er ikke ungene som er så galt å holde orden på, og få ut og inn til riktig tid og sjekke at kostymer er riktig og klare før de skal ut. Det verste er foreldrene som ikke har vakt som maser om alt mulig og skal bare og flyr ut og inn i garderoben fordi de skal bare. Ikke minst faren som ble sur fordi vi sa han måtte gå ut av jentegarderoben. Han måtte jo passe på datteren sin som ikke ville være alene. Hun hadde fått tilbud om eldre jente som fadder og vi tilbød at en av de voksne mødrene som var der å hjalp til med sminke og hår kunne passe på henne, men nei det gikk ikke. Og da når han var der sprang jo 10 og 11-åringen og ville skifte andre steder.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 29-04-19, 13:49   #583
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Er forbanna over at jeg har blitt forbigått ved internansettele selv om jeg har lengst ansiennitet.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv  
Gammel 29-04-19, 15:12   #584
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Er forbanna over at jeg har blitt forbigått ved internansettele selv om jeg har lengst ansiennitet.

For noe dritt!

Serena er ikke aktiv  
Gammel 29-04-19, 17:06   #585
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Jeg har søppel jeg vil kaste, men molokene er så fulle at det tyter poser ut.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 30-04-19, 09:41   #586
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Argh, tusen konfirmasjonsoppgavefluer i hodet, stress på jobb og pms er en UTROLIG dårlig kombo!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 30-04-19, 11:20   #587
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Gruffetråden #3

I går fikk jeg telefon fra sjefen vedr. en ansettelsessak hvor jeg ble forbigått. Sa hva jeg mente om dette til vedkommende. I dag får jeg vite at h*n går rundt på "huset" og forteller alle hvor sinna jeg var da h*n snakket med meg. (Alle er sint/klager dersom de sier ifra). Dette er noe h*n gjør hele tiden. Skulle tro vedkommende aldri hadde hørt om taushetsplikt/ hva som er smart å holde kjeft om.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv  
Gammel 30-04-19, 11:34   #588
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Fytti katta, Anita72, det der er ikke greit i det hele tatt. Ikke fra en ansatt, og ihvertfall ikke fra en sjef. Totalt uproft.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 30-04-19, 12:11   #589
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Å fy f... Anita72. Det er jo ikke greit på en flekk. Kjenner jeg ble skikkelig forbanna på dine vegne nå.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 30-04-19, 13:01   #590
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Rapportere leder inn til styret? Eller øverste leder (håper ikke hen er det da) Det der er skikkelig uproft.
Jeg gruffer over bjørkepollen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 30-04-19, 13:05   #591
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Bankdama som meir eller mindre kalla meg dum, som har valgt sbanken. For sjølv om eg har konto i ein annan bank og, så får eg ikkje bruke innskudssutomaten deira.
Eg fekk ikkje så innmari lyst til å flytte kundeforholdet mitt over til dei, slik som eg vurderte. Seier vel heller opp alt, sidan innskudssutomaten var grunnen til at eg beholdt kontoen min der.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 30-04-19, 13:44   #592
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Rapportere leder inn til styret? Eller øverste leder (håper ikke hen er det da) Det der er skikkelig uproft.
Jeg gruffer over bjørkepollen.

Jeg skal ha møte med personalsjefen senere denne uka.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv  
Gammel 30-04-19, 13:58   #593
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Bestilte leilighet i Italia til sommeren forrige uke, fikk beskjed om at den var dobbelbooket ved en feil, og sliter med at utleier ikke bekrefter kansellering hos Homeaway, slik at jeg får igjen pengene mine. Nå sitter jeg i en treeeg chat med Homeaway sentralt (etter at jeg ikke har fått kontakt med norsk kundeservice hverken på mail eller telefon, og har prøvd siden fredag )

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 30-04-19, 14:03   #594
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Akkurat nå gruffer jeg over manglende service i butikker. Jeg har ekstremvonde sko i dag, og var desperat etter å kjøpe nesten hva som helst av nye sko, bare de var behagelige. Men enten blir jeg totalt oversett av de ansatte eller så lytter de ikke til hva jeg sier og foreslår sko i øst og vest. Tror de at de fremstår som proffe bare fordi de foreslår MANGE par sko?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende

Sist redigert av Divine : 30-04-19 kl 16:25.
Divine er ikke aktiv  
Gammel 30-04-19, 15:34   #595
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

At eliteleiren starter før vi egentlig er hjemme fra ferie. Jeg burde jo visst det, men har ikke koblet det.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 02-05-19, 09:57   #596
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Når du våkner kl. 6 på morgenen av at det kommer ei skikkelig regnskur på det taket du ikke har nå som er tatt av pga. bygging av ny 2. etasje, og som du vet ikke er tett den plasten som ligger på. Hadde tålt en mindre regnskur, men ikke kraftig regn uten lekkasjer inn. Å spikre mer presenning på kl. 6 om morgenen i regnvær høyt oppe på en stillas er ikke min favoritt.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 02-05-19, 10:11   #597
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Når du våkner kl. 6 på morgenen av at det kommer ei skikkelig regnskur på det taket du ikke har nå som er tatt av pga. bygging av ny 2. etasje, og som du vet ikke er tett den plasten som ligger på. Hadde tålt en mindre regnskur, men ikke kraftig regn uten lekkasjer inn. Å spikre mer presenning på kl. 6 om morgenen i regnvær høyt oppe på en stillas er ikke min favoritt.

Oisann, det der er virkelig noe å gruffe over. Jeg håper fuktigheten du fikk inn ikke ødelegger noe.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 02-05-19, 10:29   #598
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Oisann, det der er virkelig noe å gruffe over. Jeg håper fuktigheten du fikk inn ikke ødelegger noe.

Alt skal byttes inne av både tak og vegger og gulv i 1. etasje også, men kjedelig når ting blir litt vått noen steder allikevel. Særlig konfirmasjonsdukene, som nå må vaskes på nytt. Har konfirmasjon på lørdag i leid lokale. Godt planlagt. Sangene som lå ferdige unngikk heldigvis vanndråper.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 02-05-19, 14:58   #599
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Voksne folk som sutrer over at de ikke får likes og kommentarer på facebook får ting de har gjort. og i tillegg er folk jeg må forholde meg til. Hva svarer man på sånt??

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 02-05-19, 15:26   #600
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Fotballaget som tror det er en god ide å gi beskjed om kamp dagen før, når kampen skal spilles på en fredag kveld. Det virker noen ganger som de tror at verken spillerne eller resten av familien har annet i livet sitt og kan kaste seg rundt på 1-2-3.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no