Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-18, 16:22   #61
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.625
Blogginnlegg: 212
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg er også nyskilt og mangler alt, men det er for få som ber om ønsker.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-18, 16:23   #62
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.360
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Tastaturhansker? Høres veldig nyttig ut!

Jeg ønsker meg fullt sparringutstyr, for det kommer jeg til å trenge i løpet av våren.
Snille barn.
Noe nytt å ha på meg.
Strykejern.

__________________

tink er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-12-18, 17:02   #63
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Gavekort hos dekkforhandler til nye vinterdekk.
Og kanskje en ny hodepute, den gamle er nesten uten innhold.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-18, 19:46   #64
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

At jeg består begge eksamenene mine med ok karakter!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-18, 21:17   #65
Shun
Erfaren
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.198
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

- 'Grønnsakskokeboka' av Gausdal og Floer.
- Helgetur på DnT-hytte i marka. Gjerne med full middag og vin.
- En bedre restaurantmiddag.
- Konsert.
- Teaterforestilling. Gjerne med vin etterpå.
- Markatur med bål.
- Middag med matlagingen sammen en kveld. Gjerne hjemme hos meg.
- 'Menn i min situasjon' av Per Petterson.
- Vin.
- Uventede og hyggelige overraskelser.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-18, 21:33   #66
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg lager allltid en kombinert bursdag- og juleønskeliste. Har bursdag bare fire uker før jul. I år fikk jeg det jeg ønsket meg til bursdagen min, Fitbit Versa og produkter fra Rituals. Og så bestemte vi oss plutselig for å kjøpe ny sofa, så da blir det gaven til oss begge i år.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-18, 13:10   #67
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Ny taklampe på kjøkkenet. Jeg knuste den da jeg skulle bytte pære, så egentlig burde jeg vel kjøpt den selv som straff.

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Eller ny kjøkkendør. Jeg har knust den også.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Sinnemestringskurs, Strutsen?

Eventuelt kan jeg ønske meg å bli litt mer mentalt voksen og ikke tulle så voldsomt med barna at ting blir knust.

Jeg har glemt at jeg har ønsket meg Nude sko i to år, så det er på tide å sette dette på en ønskeliste. Så sorte Nude sko står hermed på årets ønskeliste for julegaver. I tillegg til lamper og dører.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 18:41   #68
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Diamantøredobber
Ullundertøy
Forede DocMartens støvletter.
Airpods
Bok av Gunhild Stordalen
Ullsokker
Konsert- og teaterbilletter
Trygve Skaug plakat
Sånn armbånddings til iPhone når en jogger
Nude-sko

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 19:20   #69
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Vi har visst kjøpt oss et par pendel-lamper til å ha i kroken i hjørnesofaen. Litt mer julegave til oss.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no