Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nøkler i entré

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-18, 16:39   #21
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Nøkler i entré

Vi har en treboks med lokk fra Bolia. Den står på en hylle i gangen.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 17:29   #22
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.779
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nøkler i entré

Nøklene oppbevares der jeg vil de Skal være når jeg trenger dem neste gang. For meg betyr det veska. Jeg legger alltid nøklene tilbake der når jeg har låst meg inn. Ungene legger nøklene i sekken så den er der til neste gangs bruk.

Jeg hadde blitt stresset hvis jeg hver gang jeg skulle ut døra måtte husket å ta med nøklene. Av samme grunn bruker jeg samme veske hele tiden.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 17:43   #23
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøkler i entré

Hmmm må sjekke litt. Trenger noe på vegg og ikke på hylle
Den fugledingsen var fin men får ikke gutta med på den. Må kanskje se etter noe med krok eller magneter. Men kjekt å se hvordan andre løser dette
Grunnen til endring er at mannen legger alt sitt på hylle som kun er ment for dekor

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 18:54   #24
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.039
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nøkler i entré

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Hmmm må sjekke litt. Trenger noe på vegg og ikke på hylle
Den fugledingsen var fin men får ikke gutta med på den. Må kanskje se etter noe med krok eller magneter. Men kjekt å se hvordan andre løser dette
Grunnen til endring er at mannen legger alt sitt på hylle som kun er ment for dekor

Denne da?
https://www.ting.no/qualy-nokkelring...E#.W-xTTBaUmEc

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 19:05   #25
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.969
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nøkler i entré

Har kroker på enden av skoskapet.
Ytterdøra er alltid låst.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 19:57   #26
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøkler i entré

Dessverre Isa, de vil nok ikke ha nye nøkkelringer De har valgt sine med omhu

Blir nok noe å henge de på eller legge de i.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 21:09   #27
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.070
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nøkler i entré

Vi har noe som ligner på denne: https://www.sinelli.fi/avainkaappu-k...-syvyys-5-8-cm

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 21:22   #28
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Nøkler i entré

I det gamle huset vårt hadde vi en slags liten tretavle med magnet inni som hang på veggen. Skal se om jeg finner et bilde.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 21:27   #29
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Nøkler i entré

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 21:42   #30
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nøkler i entré

Jeg har mine nøkler på knaggen rett innenfor døren. Samme har eldste. Mannen har sin bilnøkkel i skuffen på skoskapet. Poden har sin nøkkel i sekken. Også har vi en husnøkkel i nøkkeltall med kode på veggen ute.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 22:14   #31
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nøkler i entré

Vi har de i en skål sammen med mye annet skrot, på en kommode i gangen.

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

I en skuff på Kallaxen.
Jeg har forøvrig lest at det er ikke lurt å oppbevare nøkler rett innenfor ytterdøren. Veldig lett for uvedkommende å stjele de.

Her i byen var vi en tid advart i mot at folk ringte på dørene, gjerne for å selge noe, og så lokaliserte de nøkler og slikt da, samtidig som de fikk et inntrykk av om hvorvidt folk låste døren på dagtid.

Vi gikk litt i oss selv da, siden vi har nøkler i gangen. Vi vurderte å legge om rutinene, men kom frem til at det bare ble kaos med nøkler på vidvanke... Skåla står i den indre gangen, og på et sted som ikke er lett synlig fra ytterdøra, så de står nå der ennå. Og så er vi obs på selgere og fremmede generelt på døra. Vi åpner ikke døra vidt opp.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 22:15   #32
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.203
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nøkler i entré

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Vi har flere slike, fungerer veldig bra!
https://www.ting.no/qualy-nokkelring...E#.W-wkTBaUmEc

Disse har vi også. Veldig kjekke. Vi har ulike farger på fuglene.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 22:33   #33
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøkler i entré

Men fuglene henger på nøklene? Hmm jeg vil gjerne ha en sånn så kanskje kombinere med at gutta får en hylle? evt magneten som Kiwi viste.
Takk alle sammen, mange gode forslag!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 23:46   #34
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 39
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nøkler i entré

Mannens nøkler bor i nøkkelskap i gangen (ikke i yttergangen, så de er ikke tilgjengelig for uvedkommende). Mine nøkler bor i jakkelomma, på kjøkkenbenken, eller som oftest på skoskapet i gangen. Det funker kjempefint, jeg veit alltid hvor jeg la dem sist. Bortsett fra en gang. Da fant jeg ikke nøklene og kom tjue minutter for seint på jobb. Mannen hadde hengt dem i nøkkelskapet... :truestory:

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-18, 00:01   #35
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nøkler i entré

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Nøklene oppbevares der jeg vil de Skal være når jeg trenger dem neste gang. For meg betyr det veska. Jeg legger alltid nøklene tilbake der når jeg har låst meg inn. Ungene legger nøklene i sekken så den er der til neste gangs bruk.

Jeg hadde blitt stresset hvis jeg hver gang jeg skulle ut døra måtte husket å ta med nøklene. Av samme grunn bruker jeg samme veske hele tiden.

Samme system her. Fungerer bra. Trenger aldri lete etter nøkler.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-18, 11:48   #36
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.778
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nøkler i entré

Våre henger i yttergangen. Jeg tenker at hvis noen først har klart å bryte seg inn i huset (ytterdøren er alltid låst) er det ikke så nøye hvor husnøklene henger.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-18, 11:54   #37
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.560
Blogginnlegg: 806
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nøkler i entré

Rund Legoplate på veggen, Legokloss på nøkkelknippet.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-18, 13:56   #38
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Nøkler i entré

Hos oss oppbevares alle nøkler i ett nøkkelskap med kodelås, mest med tanke på at vi har en 5 åring som er glad i å kjøre bil. Han var så vidt fylt 3 når han startet opp en av våre biler og kjørte.. Etter det har ingen nøkler vært tilgjengelig for han, vi ber t.o.m folk som kommer på besøk om å passe på nøklene sine!

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-18, 15:11   #39
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.823
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nøkler i entré

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Hva har du dem i/på?
Gjerne bilde med henvisning til hvor jeg kan kjøpe

Nøkler som ikke er med en person henger i tavlenåler på en korktavle på en vegg i et rom et godt stykke unna inngangsdøra. I tillegg har hele fire personer utenfor husstanden reservenøkler. Det blir ikke bilder av slikt.

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Ja dere var mye til hjelp

Du er på FP nå, alle tråder kan utarte. Men du fikk piska i gang noen årntlige svar da.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-18, 15:31   #40
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøkler i entré

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Du er på FP nå, alle tråder kan utarte. Men du fikk piska i gang noen årntlige svar da.

Er jo det fine med FP.

Men ja, mange forslag å vurdere
Men ender nok opp med fugl til meg og magnet til gutta

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no