Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser du på Netflix nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-18, 11:52   #341
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Takk Skal sjekke den ut. Vil dere anse den som unisex eller faller den mest innunder dramaserie penset mot jenter/kvinner?

Om man liker sjangeren så mener jeg den er unisex. Jeg og sambo ser den sammen iallfall.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-11-18, 16:21   #342
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.897
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Frk_Fryd, her.

Mannen min liker ikke sjangeren i utgangspunktet, så jeg har ikke vurdert å presentere den for han. Men jeg heller kanskje mest mot at den er penset mot jenter/kvinner. Muligens farget av preferansene til min mann, så godt mulig andre menn liker den.

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Om man liker sjangeren så mener jeg den er unisex. Jeg og sambo ser den sammen iallfall.

Skjønner. Da gir han den en sjanse tror jeg. Han hopper lett av om det ikke er greia hans

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 12-11-18, 17:18   #343
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.449
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg har sett episode 1 av Wanderlust nå, og det var jo skikkelig puteflaut. Vil den ta seg opp...?

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 12-11-18, 17:37   #344
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg elsker hekser, vampyrer og sånt, og A Discovery of Witches måtte jeg bare sjekke ut. Virker veldig lovende.

Jeg leste akkurat at den er fornyet med to sesonger! Veldig bra! Jeg hater når gode serier plutselig blir kansellert. Jeg har jo lest bøkene, men heldigvis er det så lenge siden at jeg ikke husker særlig.

Muskat er aktiv nå  
Gammel 13-11-18, 18:46   #345
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg ser på Discovery of Witches nå, og det er dessverre litt kjedelig. Jeg synes ikke hovedrolleinnehaverne er gode nok til den sakte filmingen. Men nå synes jeg ikke bøkene er verdens beste, heller.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 13-11-18, 18:50   #346
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Ny sesong av House of Cards!

Jeg binget denne i syk-i-regnet-helgen. Noen superkule feministscener, ellers falt den igjennom for min del, dessverre.

Fortsatt syk, så har begynt på Bodyguard.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 13-11-18, 22:01   #347
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Peaky Blinders. Digger den!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-18, 09:02   #348
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Jeg har sett episode 1 av Wanderlust nå, og det var jo skikkelig puteflaut. Vil den ta seg opp...?

Tipper det vil fortsette å være puteflaut for din del. Jeg synes ikke det var puteflaut, men det blir ikke færre potensielt flaue scener.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 00:23   #349
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.764
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Bodyguard! Sett en ep., og ville bare se mer-mer-mer, men mannen måtte visst sove

Samme her. Så 1 episode i kveld men ikke helt bitt enda.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 00:28   #350
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.701
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Så en episode av Discovery of witches i kveld, syns den var litt platt, klisjeaktig og litt for enkel, men blir sikkert å se alle episodene for det.


Hvilken aldersgruppe kan Sabrina passe for?

Fjols er aktiv nå  
Gammel 15-11-18, 00:32   #351
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.897
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Sabrina er 16+ og ganske voldsom ifølge min snart 16-åring, så ville nok ikke vist den til så mye under den alderen uten å sjekke først i hvert fall, Fjols. Langt fra Melissa Joan Heart versjonen

Så første ep. av Killing Eve på HBO nå i kveld, og den virker særdeles lovende! Humor iblandet spion-/seriemorderdrama.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 11:30   #352
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Sabrina er 16+ og ganske voldsom ifølge min snart 16-åring, så ville nok ikke vist den til så mye under den alderen uten å sjekke først i hvert fall, Fjols. Langt fra Melissa Joan Heart versjonen

Så første ep. av Killing Eve på HBO nå i kveld, og den virker særdeles lovende! Humor iblandet spion-/seriemorderdrama.

Killing Eve er veldig kul!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 11:57   #353
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Sabrina er 16+ og ganske voldsom ifølge min snart 16-åring, så ville nok ikke vist den til så mye under den alderen uten å sjekke først i hvert fall, Fjols. Langt fra Melissa Joan Heart versjonen
.

Selv vi på godt 40+ skvatt endel ganger under Sabrina. Den er ganske voldsom ja.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 12:02   #354
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.449
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Tipper det vil fortsette å være puteflaut for din del. Jeg synes ikke det var puteflaut, men det blir ikke færre potensielt flaue scener.


Hehe,ok, da kan jeg sikkert konkludere med at det ikke er en serie for meg.

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 16:24   #355
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.371
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Hehe,ok, da kan jeg sikkert konkludere med at det ikke er en serie for meg.

Ikke for meg heller.

Jeg har sett den Melissa Joan Heart utgaven for mange år siden. Den var grei for meg, men den nye er nok ikke for meg

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 17:00   #356
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.701
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Da tenker jeg at det bare blir oss voksne som ser Sabrina, husker bare den 90-tallsversjonen så godt, den var pusete. Hehe.

Fjols er aktiv nå  
Gammel 15-11-18, 17:48   #357
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Denne her er langt fra pusete altså.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 16-11-18, 09:59   #358
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.212
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Peaky Blinders. Digger den!

Vi begynte å se Peaky Blinders i går, så de to første episodene, og både mannen og jeg likte den. Fortsetter det like bra?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 16-11-18, 10:15   #359
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.759
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg slukte "The Haunting of Hill House" for et par uker siden, og den var veldig bra! (Nå skal det sies at jeg liker slike paranormale historier, så lenge de er gjort godt, og denne er veldig bra laget.)

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 16-11-18, 11:23   #360
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.674
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg lurer på om jeg skal gidde sesong 6 av Arrow.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no