Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Var ALT bedre før?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-06, 20:09   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Flott. Gleder meg til å få ny komfyr i hus, nå har vi ikke komfyr og bruker bare mikroen. Kjipe greier.

Hmm den Commodoresiden var genial, men siden jeg ikke husker navnet på spillet er det jo umulig å finne det. Jeg trooor det het noe med Snakes/Snake, men jeg prøvde å søke på det uten hell. Hlesike!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 20:10   #42
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Snake er den slange som blir lengre og lengre jo flere treff du klarer.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 20:17   #43
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Det har blitt MYE billigere å fly, så vi reiser mye mer enn før!

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 20:28   #44
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Det har blitt MYE billigere å fly, så vi reiser mye mer enn før!

Hm, det synes jeg er en dum ting.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 20:31   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Ja, men dette og het noe med Snake, tror jeg. Men jeg kan huske heelt feil altså, det er tross alt ca. 15-17 år siden jeg spilte det sist. Hehe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 20:33   #46
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Jeg har lastet ned Impossible mission. Men trenger hvis en emulator.
Hjelp!

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 20:38   #47
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Hm, det synes jeg er en dum ting.

Ja, det er jo egentlig et problem.
Men bilene har blitt mer miljøvennlige, og det er jo tross alt positivt.
Barnesikrig i bil er langt bedre i dag enn for 30 år siden.
Togreiser går raskere og er mer komfortable nå sammelignet med tidligere.

Har jeg en tendens til perseverering, mon tro?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 20:43   #48
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Vi spiste mindre godteri og drakk nesten ikke brus i "gamle dager".

Og alle var så slanke da....... hm...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 20:45   #49
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.396
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Vi kan kjøpe tv-serier på DVD eller laste de ned fra nett - og se dem akkurat når det passer oss, uavhengig av variable senderfohold eller dyre kabelabonnement.

__________________

tink er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 20:59   #50
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Vi kunne bruke sparkstøtting. Nå blir veiene strødd.

De skulle i hvertfall vært det.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:31   #51
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hmm nei jeg troor ikke det, men det er veldi glenge siden jeg spilte det. Men nei, jeg tror ikke det så slik ut, det var mye mer likt Pac-Man i oppsett. Husker veldig godt at hver eneste gang vi døde, ble den lille mannen til en engel som fløy oppover mens "Amazing Grace" ble spilt.

Het det noe med "treasures?"

Jeg husker det spillet. Fillern at jeg ikke har commodoren her.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 20:13   #52
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Hm. Er konklusjonen her at ting var mye bedre før fordi man kunne spille kule spill på Commodore 64?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 20:17   #53
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hm. Er konklusjonen her at ting var mye bedre før fordi man kunne spille kule spill på Commodore 64?

Tror det ble konklusjonen ja.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 20:26   #54
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Het det noe med "treasures?"

Jeg husker det spillet. Fillern at jeg ikke har commodoren her.

Hmm det kan godt hende. Men jeg mener det var noe med "snake(s)" i navnet også. Irriterende!! Jeg ser hele spillet for meg og hører musikken og alt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 20:27   #55
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hm. Er konklusjonen her at ting var mye bedre før fordi man kunne spille kule spill på Commodore 64?

Nei, det er bare vi som begynte å mimre.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 20:29   #56
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hmm det kan godt hende. Men jeg mener det var noe med "snake(s)" i navnet også. Irriterende!! Jeg ser hele spillet for meg og hører musikken og alt.

Jeg håper at det ikke ødelegger nattesøvnen.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 20:29   #57
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Nei, det som ødelegger nattesøvnen er Heroes.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 20:30   #58
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Jeg hadde bare bortoverski. Nedoverski var sjelden.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:06   #59
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Jeg grøsser når jeg tenker på de få valgmulighetene vi hadde før, spesielt når det gjelder mat. Kafémat betydde kjøttkaker og swissrull. Kantinemat betydde valg mellom horn med ost og skinke, eller horn med ost. Skulle man være skikkelig ellevill, besøkte man byens kinarestaurant (Venninna mi var skikkelig erfaren, og ble dritsur dersom tallerkenene ikke var varmet opp).
Etterhvert fulgte bakeriene og skolekantina etter i utviklinga, og begynte å tilby agurk og paprika på horna.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:10   #60
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Apple: Svigermor elsker swissrull!

Saba self sit! Fikk bomull i ræven .

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no