Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du å bli feiret?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Liker du å være midtpunktet for festen?
Ja, jeg liker å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig 0 0%
Ja, jeg liker å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig 36 24,49%
Ja, jeg liker å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig 12 8,16%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig 12 8,16%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig 63 42,86%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig 17 11,56%
Broccoli til vanlig 7 4,76%
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-15, 09:22   #61
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Nei, hadde ikke komfirmasjon fordi jeg ikke fikset den type oppmerksomhet...

Synes det er hyggelig med bursdag og sånn nå da, men ikke for mye fokus og oppmerksomhet på meg alikevel

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 09:29   #62
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.501
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg blir gjerne feiret, og elsker gaver og oppmerksomhet, men kan spare meg for sånne sanger som alltid er skrevet til "jeg er havren" så ingen greier å synge de og sånt. Taler er greit så lenge de ikke er for lange. :kravstor:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 09:43   #63
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.873
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Som alltid er trikset å omgi seg med folk som skriver smarte og morsomme taler og sanger.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 09:49   #64
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det høres ut som en pussig, men forholdsvis ufarlig temabursdag.

Men kjip for meg. 162, liksom.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 09:49   #65
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg blir gjerne feiret, og elsker gaver og oppmerksomhet, men kan spare meg for sånne sanger som alltid er skrevet til "jeg er havren" så ingen greier å synge de og sånt. Taler er greit så lenge de ikke er for lange. :kravstor:

En av de morsomste sangene noen har skrevet til meg ble skrevet av 007 på Jeg er havren, så jeg ville ikke undervurdert formatet.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 09:54   #66
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.620
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Ja, kjør på! Jeg lanserer at jeg har bursdag om noen glemmer og henger gjerne opp lapp i kjøkkenkroken på jobb. Jeg kan gjerne holde både tale og kurs og koste meg i bryllupet sammen med alle de flotte gjestene våre. Jeg koser meg også veldig med å planlegge overraskelser, fester og feiringer for andre.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 11:04   #67
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.501
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

En av de morsomste sangene noen har skrevet til meg ble skrevet av 007 på Jeg er havren, så jeg ville ikke undervurdert formatet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 11:52   #68
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.980
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Kan ikke fordra det.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 12:52   #69
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Nei, grøss og gru!

Jeg gjør alt for å slippe å være midtpunktet. Når jeg har sluttet i jobber, så er jeg egentlig ganske uhøflig; jeg grabber til meg avskjedsgaven, og nærmest løper ut dørene. Og om noen (av de merkeligste årsaker) presterer å gråte en skvett fordi de kommer til å savne meg?! Da blir jeg helt !

Da jeg jobbet i Asia i et halvt år i fjor, var jeg den siste som forlot kontoret den siste dagen jeg var der, for å unngå å måtte gå rundt å ta avskjed. Da måtte de andre heller komme til meg og si "hadet". Mye enklere.
Men de presterte jo å ha en egen avskjedsmiddag for meg da! Da jeg sendte SMS til min sjef her hjemme at jeg var på en avskjedsmiddag, så fikk jeg bare kort til svar: [iråni]"Ja, for det liker jo du så godt."[/iråni] Han kjenner meg, vaffal.

Men gave kan jeg få. Men da i det stille. Litt sånn under bordet uten at noen ser det.

Jeg svarte i pollen: Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig. Det er fordi jeg sørger for å få for lite oppmerksomhet.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 12:56   #70
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.585
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg har visst også svart at jeg får for lite oppmerksomhet til daglig. Jeg får lite, men ikke for lite.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 14:10   #71
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.823
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg kan ikke fordra kleine sanger og taler og har det som en av grunnene til at jeg ikke er gift. Tenk om noen skulle komme med den slags i bryllupet.

Jeg liker heller ikke å feire meg selv. Jeg kan godt arrangere selskap, men vil ikke være noe midtpunkt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 14:20   #72
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg liker for øvrig ikke å arrangere selskap en gang. Føler jeg da automatisk blir i midtpunktet, fordi jeg er ansvarlig for selskapet.
Prestasjonsangst er vel kanskje et bedre ord for det.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 14:31   #73
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Liker ikke å være hovedpersonen i festligheter - men liker veldig godt fester.
Til vanlig får jeg jevnt over med oppmerksomhet. - Om jeg er i humør til å få oppmersomhet, så får jeg det - men jeg kan godt være "stille mus" om humøret mitt er litt der.

Jeg liker ikke å forandre hårfrisyre etc heller - pga at det gir oppmerksomhet. Egentlig ganske rart, for jeg er tilbakemeldingsjunkie når det kommer til sosiale settinger/at folk ler av vitsene mine etc.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 14:34   #74
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Liker ikke å være hovedpersonen i festligheter - men liker veldig godt fester.
Til vanlig får jeg jevnt over med oppmerksomhet. - Om jeg er i humør til å få oppmersomhet, så får jeg det - men jeg kan godt være"stille mus" om humøret mitt er litt

Jeg liker ikke å forandre hårfrisyre etc heller - pga at det gir oppmerksomhet. Egentlig ganske rart, for jeg er tilbakemeldingsjunkie når det kommer til sosiale settinger/at folk ler av vitsene mine etc.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 17:25   #75
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.357
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Egentlig ganske rart, for jeg er tilbakemeldingsjunkie når det kommer til sosiale settinger/at folk ler av vitsene mine etc.

Eller at folk i det minste bør få høre samme meldingen fra deg to ganger.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 21:02   #76
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.823
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg liker for øvrig ikke å arrangere selskap en gang. Føler jeg da automatisk blir i midtpunktet, fordi jeg er ansvarlig for selskapet.
Prestasjonsangst er vel kanskje et bedre ord for det.

Der har du egentlig meg også. Jeg liker ikke å arrangere selv. Jeg jobber derimot gjerne på andres fester og selskapeligheter. Ender gjerne på kjøkkenet. Da er det ikke jeg som presterer festen. :medprestasjonsangst:

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 21:07   #77
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg liker ikke å være midtpunkt, nei, men tar gjerne imot gaver, og arrangerer gjerne selskap, så sant de er sånn passe små. Å holde tale for andre er jeg ikke sånn alt for ukomfortabel med, faktisk, det er vel en yrkesskade. Men jeg hadde ingen konfirmasjon. Jeg syntes bryllupet vårt blei alt for stort, og skulle vi ha gifta oss i dag er mannen og jeg skjønt enige om at det hadde blitt i utlandet, aleine, med en liten middag ute. Ikke blei det noe 30-årslag på meg, heller. Jeg veit liksom ikke hvem jeg skulle ha bedt, en gang.

Jeg synes jeg får passe mye oppmerksomhet, savner ikke noe, men synes ikke det blir for mye, heller.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 23:53   #78
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Klart du kan! Særlig siden du rydder og vasker opp!

Du må be henne! Hun er et unikum! :erfarenfestinvitatør:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 00:00   #79
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.460
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Nei, det liker jeg i grunnen ikke.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 01:39   #80
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg liker å bli satt pris på, syns det er veldig hyggelig med gaver, men hater å være midtpunkt. Taler nekter jeg folk å holde for meg. Jeg får sånn akkurat passe med oppmerksomhet i hverdagen, tror jeg. Jeg foretrekker dog å være tåkefyrste framfor frontperson.

Tally ass .

Jeg er mer enn nok synlig i det daglige. Jeg gjør rett og slett mye ut av meg både bevisst og ubevisst. Og jeg liker det :ærlig:. Men å være midtpunkt i en feiring av noe slag, det har jeg aldri likt. Jeg liker ikke taler, jeg kan ikke fordra og blir beint ut flau av den rosa sangen med nødrim og jeg får lyst til å forsvinne ned i parketten av selskapsleker. Jeg synes det er noe kunstig over den typen fokus, tror jeg. Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg opplever det søik.

Men i en hvilken som helst annen setting med fest, fine folk og alkohol tar jeg gjerne masse plass.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no