Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Jordskokk - er den verd det?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-12, 00:01   #21
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jordskokk - er den verd det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, mer som cassawa egentlig.

Aldri smakt cassawa. Hvis jordskokkchips er godt, og cassawa ligner, går jeg for cassawa. :lat:

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 10:21   #22
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jordskokk - er den verd det?

Det har jeg også lurt på etter å ha sett det nye mat-programmet for barn. Jeg fikk lyst til å prøve det, selv ikke alle tilbakemeldingene her var like positive.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 10:28   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordskokk - er den verd det?

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Aldri smakt cassawa. Hvis jordskokkchips er godt, og cassawa ligner, går jeg for cassawa. :lat:

Cassawa er ganske vondt det også. Samme parfymerte, emmene smaken. I tillegg inneholder det blåsyre eller noe sånt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 13:48   #24
Ma Dalton
Hupp!
 
Ma Dalton sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 242
Ma Dalton er litt kul
Standard

Sv: Jordskokk - er den verd det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det smaker parfymert og rart.

Enig..

Alt som er godt skal ha en ”nøtteaktig smak”, også jordskokk, men jeg kan ikke helt si at jeg kjenner det. Synes det smaker rart..!
(Det vil jo også si at nøtter må være det beste i hele verden, siden det å ha en ”nøtteaktig smak” virker å være en betegnelse på noe ekstra godt...) Liten avsporing..

Ma Dalton er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no