Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er denne Bergans-jakka litt jentete?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-10, 09:18   #141
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er denne Bergansjakka litt jentete?

Nå spurte jeg min eldste sønn, 8 år.
"Hvem kan bruke denne jakken?" Svar: Alle.
Han skjønte igrunn ikke hvorfor jeg spurte.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 09:27   #142
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er denne Bergansjakka litt jentete?

8 gml gutt: "Det ser ut som gutte jakke eller begge deler"
4 gml jente: "Det ser ut som guttejakke"

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 09:47   #143
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er denne Bergansjakka litt jentete?

Min 9 år gamle jente var helt klar på at dette var en jakke som godt til gutter. Selvfølgelig kunne jenter også bruke den, men hun hadde ikke lyst på den.

(Tror svaret er farget av at hun trodde jeg hadde tenkt til å kjøpe den, og hun hadde slett ikke lyst på den.)

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:53   #144
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.693
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er denne Bergansjakka litt jentete?

Jeg spurte guttungen på 5: "Hvem kan gå med denne jakken her?"
Han: "Jeg!"

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 19:50   #145
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er denne Bergansjakka litt jentete?

..spurte yngstemann på 6 og han sa at jakken var for gutter

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 20:51   #146
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er denne Bergans-jakka litt jentete?

Jeg: Hvem kan bruke denne?
Eldstemann (8-9 år): Hva mener du? Jeg?
Jeg: Jeg lurer på om du synes det er en guttejakke, eller en jentejakke, eller for begge.
Eldstemann sa: Guttejakke, for den er jo blå. Eller, både jenter og gutter kan bruke den. Jo, den er for begge.

Jeg: Hvem kan bruke denne?
Minstemann (3.5 år): Jeg kan bruke den!
Jeg: Kan bare gutter eller bare jenter bruke den?
Minstemann: Bare gutter og bare jenter!
Jeg: Både gutter og jenter altså?
Minstemann: Ja!

Jeg synes selv den er for begge.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 16:00   #147
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.783
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er denne Bergans-jakka litt jentete?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Vi kan vel etterhvert konkludere med at det er foreldrene som er fordomsfulle når det gjelder klær, og ikke ungene.

Som det meste annet i verden. Jeg tror ikke noen blir født med trangsyn.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 17:25   #148
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er denne Bergans-jakka litt jentete?

Nå var vel spørsmålet hva vi foreldre mente, og jeg mener som jeg skrev at det er mer en jentejakke, men hadde jeg spurt min sønn hva han mente hadde jeg fått et annet svar. Min sønn på 7 år har rosa som en av sine yndlingsfarger, og det sier han uten beskjedenhet. Det er jeg stolt over. Det er godt jeg ikke har påvirket han med min trangsynthet, da.

  Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 17:36   #149
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er denne Bergans-jakka litt jentete?

Guttejakke. Kunne godt ha kjøpt den til jente også.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 22:15   #150
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er denne Bergans-jakka litt jentete?

Jeg har sett jakkene både IRL og nå på nettet. Synes den blå jakken i utgangspunktet er en "guttejakke" pga fasongen. Men kan fint gå til jente også.....Jenta mi på 6 år ville garantert ikke ha hatt den, hun hadde garantert gått for den rosa .

Men vi har den forrige modellen til Bergans Stallo, i rosa, og den er ikke innsvingt, men mer som den blå jakka i fasongen. Jeg fatter egentlig ikke hvorfor små jenter skal ha innsvingte jakker, iallefall ikke den slags type jakke som Bergans er

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 22:17   #151
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er denne Bergans-jakka litt jentete?



Hva med denne da ? Denne er fremdeles på Bergans sine sider, så da er den vel i salg også . Kjempefin jakke og 100-lappen billigere enn
Stallo ll varianten

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no