Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Flyttebyrå og utvask i Oslo - erfaringer?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-12, 14:22   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.067
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Flyttebyrå og utvask i Oslo - erfaringer?

Vi skal flytte (), og siden jeg er temmelig gravid på det tidspunktet vurderer vi å leie flyttebyrå samt hjelp til å vaske ut leiligheten så mannen ikke må fikse alt sjøl (vi har ikke all verdens tilgang på hjelp). Jeg vet at noen byråer tilbyr begge deler, er det noen som har erfaring med dette? Eventuelt med gode flyttebyråer og vaskebyråer? Oslo sør-øst, om det har noe å si.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 18:31   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.692
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flyttebyrå og utvask i Oslo - erfaringer?

Gratulerer!!!

Kan sjekke med en jeg vet som flyttet i sommer som var veldig fornøyd. De brukte Citymaid etter å ha sjekket ulike priser og var fornøyd med dem.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 18:49   #3
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.067
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flyttebyrå og utvask i Oslo - erfaringer?

Supert, tusen takk!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 21:05   #4
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.926
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flyttebyrå og utvask i Oslo - erfaringer?

Vi sjekket bare ulike priser og valgte rett og slett de billigste. Det var enorme prisforskjeller. CityMaid, som var dyrest, skulle ha over dobbelt så mye som de billigste. Jobben skal jo være gjort skikkelig uansett hva de tar betalt så vi så ingen grunn til å betale mer enn nødvendig. Jeg mener vi brukte Oslo Renholdskompani. De måtte riktignok komme tilbake (gratis selvsagt) å vaske ekstra siden det ikke var gjort ordentlig, men jeg ville likevel valgt dem igjen pga prisen. Flyttebyrå kan jeg dessverre ikke tipse om.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 21:07   #5
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.067
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flyttebyrå og utvask i Oslo - erfaringer?

Nja, jeg vil nå gjerne ha noen som gjør en god jobb med en gang da, selv om det er fint om det ikke er alt for dyrt. Så da vil jeg gjerne høre om erfaringer.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 21:19   #6
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flyttebyrå og utvask i Oslo - erfaringer?

...

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013

Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 18:30.
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 21:25   #7
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.144
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flyttebyrå og utvask i Oslo - erfaringer?

Vi har blkt flyttegutta til vasking, fikk ikke klage - men jeg måtte gå grundig over og be dem gjøre litt på nytt før jeg betalte.

Flytt på minutt har vi brukt til flytting to ganger. Flinke effektive folk begge gangene, dog har de begge ganger kommet for sent. Tror ikke de liker å begynne kl 8.... Hadde brukt dem igjen.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 21:30   #8
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flyttebyrå og utvask i Oslo - erfaringer?

Vi bestilte flytting og vask fra Christiania Viserguttkontor. De er ikke spesielt billige, men gjorde en veldig god jobb. Etter et par særdeles uheldige opplevelser med billigere flyttebyråer, valgte vi å kjøre safe og brukte et etablert og velrennomert fima. Anbefales.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no