Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

30-årsdag = 18-årsdag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-10, 21:05   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Ferdig med festperioden da du var atten?

Jepp. Begynte altfor tidlig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:11   #62
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Hooch drakk jeg faktisk aldri. Jeg drakk vin, og mot slutten av 98 fikk jeg smaken på øl også, og det har det gått i siden.

Da blir det en fest med pizza (eller taco), masse "god" musikk fra 1998, plakater med tallet 18 på (skal det være, så skal det være) eller evt et skilt hvor det står "Valentino's" (Som var det mest populære utestedet for attenåringer på den tiden), og Martini Asti i plastglass med stett! Kan bli en artig kveld, tror jeg.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:28   #63
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?



Brus eller alkoholfritt til meg, vel?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 22:35   #64
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Var det ikke en plass i Stavanger som het Børsen? Der drakk alltid jeg og en venninne martini slush.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 22:45   #65
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Jeg var russ i 98 og ble tjueellve i går... Av drikke gikk det i Eple Hooch med isbiter og sugerør. Og ØL. Vodka og Battery var en populær nykommer. (Har drukket lite av begge deler de siste 10 årene for å si det sånn.)

Når det gjelder musikk så var jo 1998 Jay-Z store kommersielle gjennombrudd med Hard Knock Life. Will Smith var jo stor, Madonna kom med Ray of Light albumet, Backstreet Boys med Everybody og Alanis Morissette kom vel med Uninvited om jeg ikke husker feil. Og så var jo Aqua store på den tiden. Holdt jo på å glemme Celine Dion med My Heart Will Go On, mener å huske at Titanic kom i 98. Jeg hørte mye på TLC.

I klær så gikk det for det meste i jeans og Fruit Of the Loom gensere, boblevest, treningsklær, treningsklær, treningsklær (treningsgal ungdom), vinterstid; snowboardklær. Buffalo skoene hoppet jeg over, joggesko, Converse og DC skatesko gikk det mest i.

Som tiden flyr dere...

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 19:05   #66
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg levde litt på en annen planet, skjønner jeg. Nyinnflyttet i Oslo, Doc Martens var det store på beina og svart ellers. Svart Levi's faktisk. Jeg drakk øl og hang på So What og hørte på Smashing Pumpkins, Alanis Morisette, DumDum Boys og The Verve.

Da tror jeg vi har en del felles bekjente.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 22:00   #67
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

I 1998 husker jeg det var moderne med bukser med miniskjørt utenpå (huff!), og buffalo med platå. Om vinteren kom dunkåpene. Jeg hørte mye på Ghetto Superstar med Praz, Massive Attack, Garbage, Alanis Morissette og Portishead.
Ellers drakk jeg Hooch og Peach Canei.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 22:06   #68
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

I 98 hadde jeg vært samboer i ett år, var nyforlovet og nygravid. :følermeggammel:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 22:32   #69
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

I 98 hadde jeg vært samboer i ett år, var nyforlovet og nygravid. :følermeggammel:


Hmmm....kan signere i sin helhet...
*er jeg gammel da?*

__________________
1998 2001 2007
Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 10:17   #70
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Fibi! Jeg snubla over denne her om dagen. Den setter i hvert fall meg tilbake til 1998. Noe så innmari!


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 10:20   #71
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Da gikk vi i svarte armyboots, palestinaskjerf, tights og lang, svart genser. Og hørte på Thåstrøm. Det samme som i 1988 forøvrig. Men nå er det jo ikke lenge siden hverken 1988 eller 1998 da.

  Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 10:26   #72
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Jeg har faktisk 18årsdagen min på vhs. Nå er det en stund siden jeg har sett den.. Må få lagt den over på en dvd tenker jeg. Husker det fikk på vodka med appelsinjuice, og jeg hadde permantent, tupert lugg og en blomstrete blå kjole. Kjolen var egentlig ganske fin, men sveisen.. haha

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 10:29   #73
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Fibi! Jeg snubla over denne her om dagen. Den setter i hvert fall meg tilbake til 1998. Noe så innmari!


(Kilde:
(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)
)

Åjaa den hadde jeg helt glemt ut, hørte mye på den.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 10:33   #74
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Tror vi hørte på den her på den tiden? Cool!



(Kilde: youtube.com)

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 11:40   #75
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.083
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Jeg tror jeg var full hele 1998. :bidrar:
På Hooch, seffern. Det var Buffalo-sko, eller lignende, rave og piercing. Og bar mage.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 17:48   #76
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

KC and JoJo. Jeg og to venninner sang denne sammen, og var sååå flinke.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 00:03   #77
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

Jeg har ombestemt meg. Det blir fest. Og det blir en hyllest til tiåret jeg ble født inn i. Finn frem kreppetang og skulderputer, Iset! Vi skal tilbake til 80-tallet!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 08:10   #78
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30-årsdag = 18-årsdag?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no