Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-10, 19:51   #121
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Altså... INGEN emneord enno?

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 19:53   #122
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.217
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jupp! Jeg oppdaget nettopp at jeg nå gir tre (3! ) poeng, og har benyttet anledningen til å prikke Lille meg. :liker å hjelpe på vei:

Juhuuuu!

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg gir 8 pluss på grønne og dermed 4 minus på røde. Dersom jeg da rødprikker Lille meg, så blir det +3 - 4

Eller - eh? Akkurat når man snakker om meg og prikker, så syns jeg man skal holde seg til de naturlige tallene. Eventuelt med en sveip innom de perfekte tallene.

Men altså. Tinetoff? Matematikk er ganske spennende. Hvor ellers kan man snakke om at enhver endelig kropp er perfekt? Hmmmm?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 19:59   #123
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.217
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Altså... INGEN emneord enno?

Åh. Frøken Tante Sofie. Jeg er jo fersk og ny her, og vet ikke helt hvilke emneord som passer på en tråd som denne. Ja, altså, bortsett fra det opplagte, nemlig "Fersking". Kan du ikke hjelpe meg litt her?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 20:06   #124
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.600
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.



Jeg er med med seks minus eller noe jeg også. Jeg er litt negativ jeg.

Seks minus skal noe til, det skal vel ikke være lov...

Men finfine regnestykker kan vi like!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 20:08   #125
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.878
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hvor ellers kan man snakke om at enhver endelig kropp er perfekt? Hmmmm?

Tipper det går fint i filosofi også.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 20:09   #126
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.878
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Sitat:

Some tags couldn't be added for the following reason(s):
* You specified a tag that was too short. A tag must be at least 2 characters.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 20:24   #127
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.217
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Seks minus skal noe til, det skal vel ikke være lov...

Pssst! Malama? Smilefjes syns jeg er så teit at hun har rødprikket meg TO ganger. Det blir (-3) + (-3) = (-6) - eventuelt 2*(-3) = (-6)

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 20:30   #128
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.151
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det blir (-3) + (-3) = (-6) - eventuelt 2*(-3) = (-6)

Hei, driver du og legger an på Tinetoff, eller? :morsk:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 20:34   #129
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.878
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

: omsvermet :

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 20:39   #130
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.600
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Regnestykker er finfine greier.

Jeg kan bare vise til en pluss, eller en minus, så jeg er ganske nøytral.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 20:59   #131
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Pssst! Malama? Smilefjes syns jeg er så teit at hun har rødprikket meg TO ganger. Det blir (-3) + (-3) = (-6) - eventuelt 2*(-3) = (-6)

Først skulle jeg si at det var det du skrev som ble rødprikket og ikke du som menneske.

Men siden jeg kommenterte den ene som jeg gjorde så skal jeg nok ikke protestere likevel.

  Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:14   #132
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.217
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hei, driver du og legger an på Tinetoff, eller? :morsk:

Eh - nei, selvsagt ikke. Jeg bare - eh, fyrer litt opp under interessen for matematikk slik at du kan komme inn her og sveipte opp Tinetoff uten de helt store problemer.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:21   #133
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg gir 8 pluss på grønne og dermed 4 minus på røde. Dersom jeg da rødprikker Lille meg, så blir det +3 - 4 og så kan Padda sette det opp som et regnestykke som Toffen kan sukke henført av.

Trenger ikke settes opp. Det var så enkelt at til og med jeg klarte det.

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Pssst! Malama? Smilefjes syns jeg er så teit at hun har rødprikket meg TO ganger. Det blir (-3) + (-3) = (-6) - eventuelt 2*(-3) = (-6)

Hvorfor har hun rødprikket deg?
:leter i tråden etter svar:
Jeg synes for øvrig flere bør grønnprikke Lille meg for å ha klart å gjøre den første tråden sin til en klassiker.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:27   #134
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.416
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Jeg ga 3 før, men nå er det bare 2, så her får man ikke nyte makten særlig lenge.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:39   #135
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.217
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg ga 3 før, men nå er det bare 2, så her får man ikke nyte makten særlig lenge.

Kan privilegier bli tatt fra deg?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:44   #136
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Kan privilegier bli tatt fra deg?

Jepp. Når noen slarver til HP (forumets kaptein) om at man har oppnådd 10 eller flere ryktepoengmaktgreier, skrur han ned kraften. Det er så det ikke skal gå inflasjon i poengene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:44   #137
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.217
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Jeg har to prikker. Jeg har to prikker!

(Kan de bli tatt fra meg om nok mennesker rødprikker meg? )

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:45   #138
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.217
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jepp. Når noen slarver til HP (forumets kaptein) om at man har oppnådd 10 eller flere ryktepoengmaktgreier, skrur han ned kraften. Det er så det ikke skal gå inflasjon i poengene.

OK. Men da blir alle gradert ned, er det så?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:46   #139
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg har to prikker. Jeg har to prikker!

(Kan de bli tatt fra meg om nok mennesker rødprikker meg? )

Jepp, det kan de.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:50   #140
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

OK. Men da blir alle gradert ned, er det så?

Nei, bare de som ikke fortjener å gi top score.



Eh. Jeg har egentlig aldri helt skjønt hvordan det der fungerer, og bare håper folk har vett nok til å la være å skryte.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
esmepusen, klassiker, n = 1, ryktepoeng, ryktet forteller


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no