Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi skal pusse opp badet, hva må jeg tenke på?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-10, 11:20   #21
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi skal pusse opp badet, hva må jeg tenke på?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Takk for gode tips, Bina!

VI bor i en gammel bygård fra 1850, røropplegget er fra midten av åttitallet, og jeg tror de aller fleste rørleggere i Oslo er vant til sånt. Det har jo litt å si for våtromsnormen også, den kan ikke følges helt, men det er også noe som er vanlig for eldre bygårder. Vi er en bitteliten gård med bare 11 boenheter, og ingenting på trappene angående rør.

Jeg tror ikke vi kommer til å dele opp nei, jeg orker ikke bruke masse tid på å følge opp og koordinere.

Vi byttet forresten do for under ett år siden, går det an å beholde den, tror dere?

Det er klart dere kan beholde doen.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 11:23   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal pusse opp badet, hva må jeg tenke på?

Vi pusset opp badet for to år siden, og var pissredde for å gjøre noe galt mht. standardene, så vi torde ikke bruke "hvem som helst". Vi endte opp med JarTek på Høvik, og har ikke angret en dag. Kan anbefales på det varmeste. Sikkert ikke de billigste, men siden de er en del av Bademiljø-kjeden, har de gode garantier. De gjorde det de skulle, krevde ikke mer penger enn de skulle og var veldig ydmyke og dekket alle utgifter da de ved et uhell hadde ødelagt et bilde i yttergangen vår. Det var x antall mennesker inn i bildet, men JarTek ordnet ALT for oss. De har også vært veldig greie i ettertid, når vi har lurt på ting og tang i forbindelse med badet. Det virker som om de ikke sier sier fra seg alt ansvar bare fordi jobben er gjort og regningen er betalt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 11:40   #23
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi skal pusse opp badet, hva må jeg tenke på?

Man MÅ ikke ha fliser, det er mitt bidrag. En nær slektning legger gulv, og han har så mye stilig i belegg at jeg blir helt målløs. Problemet er at når vi spør ham om tips, blir han aldri ferdig med å legge ut om hvor kult det er med epoxygulv osv...Det kan også bli mye billigere, og sikrere i forhold til lekkasjer.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no