Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-16, 11:37   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Jeg er veldig i tvil om hva jeg skal servere. Vi blir muligens ikke så mange, og da kan en kalkun være litt overkill. Men hva annet er bare helt utrolig supergodt? Forrett, hovedrett og dessert.

Kanskje noe vilt? Jeg har aldri laget rype. Aldri spist det heller, faktisk. Tror jeg. Bare fasan, og var ikke overbegeistret. Smakte litt fjøs.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 11:42   #2
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Svigers liker å servere reinsdyrsadel, det er godt, det! (Men må typisk forhåndsbestilles.) Selvgravd laks til forrett? Kjempeenkelt, men folk blir imponert hver gang.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 12:03   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Reinsdyrfilet er veldig godt (og veldig dyrt) og passer godt til en nyttårsmeny synes jeg.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 12:07   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.567
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Jeg lurer på å servere gås i år. Testet det for første gang for et par uker siden, og det var veldig enkelt og utrolig godt. Gåsen er så fet at det var lett å få den saftig. Jeg lagde en på 6 kg, vi var fire voksne og tre barn. Alt ble spist. Så greit å ha i hodet at det er mye svinn på fuglen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 12:08   #5
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Jeg satser på å knabbe noe viltkjøtt hos svogeren min til hovedrett. Blir vel hjort tenker jeg. Til forrett blir det noe laks. Har en oppskrift på litt asiatisk touch på hjort så tror jeg kanskje går for salmalaks, mango, avocadokrem og ponzosaus til forrett.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 12:25   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Reinsdyr altså? Jeg lagde reinskav en helg og alle synes at det var digg men jeg synes at det smakte ala sau.
Jeg vet at jeg blir veldig kritisk på mat men allikevel.

Vi blir nok ikke så mange i år. Lagde kalkun i fjor for første gang og det var digg så har det i backup. Men fryktelig mye etterarbeid med å renske ut kjøttrester fra bena.

Vi liker aller best indrefilet av okse med sopp og ovnsstekte rotgrønnsaker.

Vi har også en 15årsdag å feire i romjulen så kanskje vi tar kalkunen da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 12:49   #7
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.420
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Ingen menyforslag, men vi har vært med på to greier som var bra:

1. Telle ned til kl 24 ved å servere en rett på slaget 19, nest rett kl 20, så kl 21 etc. God tid til hver rett samt forberedelser til neste og man slapp dødtiden etter middag før midnatt.

2. Omvendt meny (for en litt mer crazy fest som ender i party): Begynne med drinker og chips, så champagne, deretter dessert, hovedrett og forrett og "velkomstchampagnen" ved midnatt. Det ble kjempegøy

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 13:26   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg lurer på å servere gås i år. Testet det for første gang for et par uker siden, og det var veldig enkelt og utrolig godt. Gåsen er så fet at det var lett å få den saftig. Jeg lagde en på 6 kg, vi var fire voksne og tre barn. Alt ble spist. Så greit å ha i hodet at det er mye svinn på fuglen.

Gås har jeg aldri laget! Hvor fant du den? Hva hadde du til? Hvordan krydret du?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Reinsdyr altså? Jeg lagde reinskav en helg og alle synes at det var digg men jeg synes at det smakte ala sau.
Jeg vet at jeg blir veldig kritisk på mat men allikevel.

Vi blir nok ikke så mange i år. Lagde kalkun i fjor for første gang og det var digg så har det i backup. Men fryktelig mye etterarbeid med å renske ut kjøttrester fra bena.

Vi liker aller best indrefilet av okse med sopp og ovnsstekte rotgrønnsaker.

Vi har også en 15årsdag å feire i romjulen så kanskje vi tar kalkunen da.

Jeg liker reinsdyr, men det er nok ikke en smak for alle. Når jeg har kalkun og ikke orker å rense mer slenger jeg hele kadaveret i trykkokeren, da koker du løs de siste restene, det er lett å rense og du får kraft til suppe.

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Ingen menyforslag, men vi har vært med på to greier som var bra:

1. Telle ned til kl 24 ved å servere en rett på slaget 19, nest rett kl 20, så kl 21 etc. God tid til hver rett samt forberedelser til neste og man slapp dødtiden etter middag før midnatt.

2. Omvendt meny (for en litt mer crazy fest som ender i party): Begynne med drinker og chips, så champagne, deretter dessert, hovedrett og forrett og "velkomstchampagnen" ved midnatt. Det ble kjempegøy

Haha, det var en god idé. Vi skal ha noen relativt små barn her, så det er litt usikkert når gjestene drar hjem så vi får spare den ideen til alle gjestene holder ut til midnatt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 13:31   #9
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Reinskav og reinsdyrfilet/-sadel/-carré er to vidt forskjellige ting, da. Jeg synes de møreste stykkene på reinsdyret er omtrent det aller beste som finnes av magert rødt kjøtt. De må stekes med stor kjærlighet og presisjon.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 13:39   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Åh! Jeg har andefett i fryseren! Da kan jeg lage andefett-fried chips slik de gjør på Hawksmoor! Jeg har kokeboken deres.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 13:39   #11
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Vi har vært bare oss tre til nyttårsaften de siste årene, og da har vi luksuriert oss med hummer. Vi har ikke pleid å ha forrett, men jeg har en tidligere gang laget en veldig god safranrisotto som forrett til hummer, og vurderer det i år også. Har pleid å ha hjemmelaget is til dessert, da kan det være godt med en slags småkaker som passer til (mandelkjeks eller noe sånt).

Og så pleier jeg å lage hummersuppe som forrett første nyttårsdag, av alle skallene, det er fantastisk godt. Når vi spiser selve hummeren, gidder vi ikke å pirke ut av alle de tynne små bena, men det gjør jeg dagen etter, mens kraften koker, og så bruker jeg den lille haugen med hummerkjøtt som garnityr.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 13:42   #12
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Jeg tror vi skal ha Bacalao i år.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 13:45   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Skilps, hummer var en god idé. Eller annen form for sjømat. Jeg tror ikke kidsa liker det, men kanskje det går an å lage noe forrettaktig av det til oss voksne? Eller av kreps?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 13:53   #14
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Sjøkreps er sånn ca. det aller beste i hele verden, synes jeg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 14:56   #15
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Vi pleier å ha kalkun, men jeg vurderer sterkt å ta and med appelsinsaus og glaserte poteter i år, men frykter ramaskrik fra mine tradisjonsbundne familiemedlemmer.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 15:49   #16
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Vi spiser andebryst med portvinsaus, gode poteter og rosenkål på nyttårsaften. Dessert er som regel sjokoladedyppet frukt men i fjor slo mannen på stortrommen og lagde croquembosch. Det var utrolig flott!

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 16:00   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Her blir det nok pinnekjøtt hos svigers. Vi har det julaften også, men tåler det en gang til.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 16:50   #18
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.788
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Kalkun med fløtesaus, waldorfsalat, poteter, gulrøtter og brokkoli. Det aller beste jeg vet om!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 17:46   #19
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 41
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Vi skal ikke ha kalkun i år, visstnok, mannen er litt lei, og det kan ikke være noe typisk julemat, for det blir bare reprise fra jula. Jeg lurer litt på lammeskank i rødvinssaus, det er det lenge siden vi har hatt. Ungene spiser vel pølser uansett...

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 17:50   #20
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.808
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss snakke om nyttårsmenyen, dere!

Men hvis man nå går for klassisk kalkun da, hva er beste idé for forrett og dessert?

Jeg heller i retning av en kremet blomkålsuppe med bacon/spekeskine i og panna cotta med jordbær til dessert. Det skal være barnevennlig også i og med at den minste gjesten er fire år. Jeg har mest lyst på kamskjell da, men ...

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)

Sist redigert av Nenne : 19-11-16 kl 18:00.
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no