Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The number 23

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-07, 15:37   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The number 23

Jeg og mannen så denne på kino i helgen. Heldigvis visste jeg på forhånd at den ikke var skummel, så jeg ble ikke skuffet på DEN fronten. Jeg syntes den var overraskende bra! Veldig spennende.

Herlighet så bra Jim Carrey spilte da?? Dette er det beste jeg har sett av ham, her fikk han virkelig bryne seg på noe annet enn grimaser og jall. Han har jo spilt bra før da (feks. Truman show) men dette var bare knallbra.

http://imdb.com/title/tt0481369/

Trailer:


(Kilde: youtube.com)


Sist redigert av Dixie Diner : 27-03-07 kl 15:42.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 11:45   #2
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: The number 23

Denne har jeg veldig lyst til å se! Har veldig sansen for Jim Carrey etter "Evig solskinn i et plettfritt sinn".

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 11:49   #3
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: The number 23

Jeg har veldig lyst til å se denne. Har vært litt skeptisk i og med at Jim Carrey er en komiker, men jeg likte han i "Evig solskinn i et plettfritt sinn", så da håper jeg at jeg liker han i denne rollen også.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica

Sist redigert av Vanilja : 29-03-07 kl 11:58.
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 11:55   #4
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: The number 23

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Denne har jeg veldig lyst til å se! Har veldig sansen for Jim Carrey etter "Evig solskinn i et plettfritt sinn".

Jeg kan bare signere, Carrey har et enormt potensiale!

Jeg gleder meg til denne, jeg.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 13:06   #5
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: The number 23

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Har veldig sansen for Jim Carrey etter "Evig solskinn i et plettfritt sinn".

Jeg som aldri har vært noen Jim Carrey-fan ble nesten litt forelsket i ham i den filmen.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 17:22   #6
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: The number 23

Har aldri likt Jim Carreys humor, men er veldig nysgjerrig på han i denne filmen. Blir nok å se den.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 17:29   #7
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The number 23

Den fikk karakteren 1 på God kveld Norge, tror jeg! Skal sikkert se den likevel.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 18:11   #8
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: The number 23

Beklager at jeg bryter rekken av entusiasme rundt filmen, men jeg så det på tirsdag og syntes den var rett og slett dårlig. En helt utrolig spacet historie i negativ forstand.

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 18:12   #9
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: The number 23

Jeg og mannen så den på kino sist fredag. Ble igrunn litt skuffet for trodde den skulle være mer skummel enn den var og så var det så merkelig å se Jim Carrey i en sånn rolle.
Tror egentlig at filmen hadde vært enda bedre med en annen skuespiller.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 19:48   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The number 23

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Den fikk karakteren 1 på God kveld Norge, tror jeg! Skal sikkert se den likevel.

Ja det må du.

Jeg driter alltid i terningkast og anmeldelser, for husk at det kun er EN persons smak. Som regel liker jeg veldig godt de filmene som får lavt terningkast, men jeg kjeder meg ihjel på de filmene som får toppscore.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no