Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-18, 23:49   #1
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Hva ønsker du deg til jul?

Jepp. Hva ønsker du deg i år?


Sist redigert av Pegasus : 14-11-18 kl 00:03.
Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 00:07   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Ny yogamatte. Takk som spør.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 00:09   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Åh, jeg ønsker meg sånn ullyogamatte. Oooohm. Og en bolster. Og en øyepute.

Også ønsker jeg meg en keepkup til å ha liggende i veska så jeg ikke dreper en regnskog med takeawaykaffebeger ...

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 00:17   #4
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Mer tid med kjæresten.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 00:22   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Enkelt vaffeljern fra Wilfa med store hjerter.
Hårføner med kraftig watt og kaldluft
Neglelakk i dyp lilla/vinrød
Sengetøy fra Høie, eller noe mykt
Julefat/nips/pynt fra Willeroy&Boch
Pysjbukse fra Jean Paul
Myk pusete morgenkåpe
Håndkrem fra Lòcciane
Noe kremstæsj, dusjsåpe som ikke koster 10kr.. på Nille lzm.
Rødvin
Julete sjokolade
Diamantøredobber
Nytt kjøkkenservice men aner ikke hvilket..
Egentlig er det ikke noe vits i å ønske meg for jeg får ikke så mange gaver men det er vel lov å drømme litt..
Men klokke ønsker jeg meg også. En med litt bling på.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 15-11-18 kl 00:05.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 00:30   #6
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

En kakespade

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 00:32   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Bøker, alltid bøker
Stæsj til ny leilighet
Middagstallerkener til retro-serviset
Vaffeljern
Kofte
Varme sokker
Kaffetrakter

Jeg får vel tre gaver i år, tenker jeg, så ønsker meg ikke så mye.

__________________
It takes a forum to raise a child

Sist redigert av Blondie : 15-11-18 kl 07:39.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 00:39   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Strengt tatt ingenting. Vi tar over ny hytte til neste år, så både vi og barna er liksom veldig innstilt på å bruke pengene der. Barna ønsker seg konkrete ting til jul som de skal ha der, mens vi venter nok med å kjøpe inn. Skal jo lagres også... Når det er sagt så får jeg særdeles få gaver. En fra barna, mest for syns skyld Mannen og jeg er rimelig pragmatiske når det kommer til gaver, og gir knapt noe om det ikke er noe spesielt vi trenger eller har lyst på Jeg får penger av min tante, en liten gave av svigermor og alltid nydelig, flott gave fra en bestevenninne. Så jeg trenger ikke legge hodet i bløt Jeg er egentlig særdeles takknemlig fordi jeg og mine har alt hva vi trenger og langt mer til

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 00:41   #9
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Drill
Ullundertøy
Ullsokker
Reinsdyrskinn
Balaklava
Bøker

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 00:43   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Hvite frokostasjetter fra Iitala Teema.
Hjemmestrikkede votter og sokker.
Bøker
Rødvinsglass fra Rosendal Grand Cru (vi har, men det minker stadig ...)
En stilig by-ryggsekk
En praktisk dagstursekk, ca 30-40 l.
Ansiktskrem
Puslespill med skikkelig mange biter
Gavekort på opplevelser

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 00:53   #11
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Nytt strykejern. Det jeg har har vært et par ganger i gulvet de siste månedene og dermed knust her og der.
Ny hårklipper. Den gamle har blitt sløv
Bees Wrap
Vannkaraffel. Knuste den jeg hadde.
Lite strykebrett
Sykkelstativ for en sykkel, til bilen
Gjerne gavekort hos en sybutikk
Freezer smart lav fra Tupperware
Tynne skinnhansker. De jeg har har blitt hullete

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 14-11-18 kl 12:38.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 01:15   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Rifle.

Nei, jeg ønsker meg ikke noe, julegavekonseptet er fortsatt litt fremmed for meg, og i år også svært hypotetisk, sånn i familiesetting. Ønsker meg et godt nytt år!


Sist redigert av Maverick : 14-11-18 kl 09:10.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 08:41   #13
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Koffert. Tror vi ender opp med å få to. Får neppe noe særlig mer enn det.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 08:45   #14
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Puslespill!

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 08:50   #15
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Dette lyspanelet og en haug med trådfri-pærer https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10302969/

Eggdeler som ikke blir dårlig etter en liten stund. Har funnet ut at vi må slutte å kjøpe sånne billige i plast.

En ny ostehøvel fra bjørklund

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 10:14   #16
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Jeg blir ganske alene i år, så jeg har ønsket billige små trøsteting.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 10:38   #17
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Jeg ønsker meg noe pent, jeg.

Drømmedama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 10:53   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Jeg ønsker mer forede DocMartens støvletter. Jeg har et par allerede som jeg virkelig elsker, men de er ikke foret. Så jeg kunne godt tenke meg å bruke disse om høsten og våren og så bruke forede midt på vinteren.

Og så ønsker jeg meg ny jakke til å ha på når jeg står på slalåm, for den jeg har brukt de siste vintrene er altfor stor. Og i samme slengen ønsker jeg meg nye slalåmski.

Jeg har billigere ønsker også, altså. Jeg tror f.eks. at jeg aldri kan få nok sokkegarn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 11:04   #19
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Deler til nytt kaffeservise. Har bare ikke bestemt hvilket enda.

Sonos Play til badet. Jeg mener vi trenger, mannen mener det er ingen grunn til å oppmuntre noen til å bruke mer tid på badet.

Og ullsokker da. Alltid. Eller valp.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-18, 11:21   #20
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul??

Valp, ro i sjelen og mer egentid, og av materielle ting ny Kindle og gavekort på XXL.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no