Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvem fikser glidelås i jakker, vinterbukser og sovepose?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-16, 22:15   #1
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Hvem fikser glidelås i jakker, vinterbukser og sovepose?

Vi har en del ting som hadde vært fullt brukbare hvis de hadde fått ny glidelås. Men fins det fortsatt folk som fikser sånt? Vanskelig å ta kontakt med produsent når ting er kjøpt for flere år siden.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-16, 22:17   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem fikser glidelås i jakker, vinterbukser og sovepose?

Da jeg bodde i Rogaland var det kinesisk skredder og renseri på Kvadrat. De fikset slike ting. Vil absolutt tro det finnes noe slikt andre steder også. Det kostet typisk en hundrelapp eller to.

Her i byen vet jeg ikke om vi har noe slikt, men jeg håper jo i grunnen det. Har bare ikke hatt behov for det enda.

Enkelte skomakere syr også litt andre ting. Få eller ingen norske skomakere igjen her.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 04-11-16 kl 22:47.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-16, 22:43   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem fikser glidelås i jakker, vinterbukser og sovepose?

småjobber.no på finn. Genialt!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-16, 01:47   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem fikser glidelås i jakker, vinterbukser og sovepose?

Her er det ofte slike skreddere ifm renseri.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-16, 09:07   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem fikser glidelås i jakker, vinterbukser og sovepose?

Skreddere - men det er dyrt. Småjobber.no er sikkert og en mulighet

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-16, 09:24   #6
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem fikser glidelås i jakker, vinterbukser og sovepose?

Jeg har tatt med slikt til skomakeren på kjøpesenteret. Kjapt og ikke særlig dyrt.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-16, 11:27   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem fikser glidelås i jakker, vinterbukser og sovepose?

Jeg har funnet en systue oppi bygda her, hvor de syr og forsterker vinterdresser. Men ny glidelås er dyrt, både materiale og arbeid.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-16, 11:50   #8
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem fikser glidelås i jakker, vinterbukser og sovepose?

Hvis du bor i Oslo kan jeg tipse deg om en flink og rimelig syerske, som også har ting på stell mtp faktura etc.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no