Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sykkelbekledning som er vanntett

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-14, 13:55   #1
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Spørsmål

Sykkelbekledning som er vanntett

I går var jeg iskald og klissvåt. Yttertøy, sko og skotrekk var knapt var tørre i dag tidlig. Det var mye nedbør, sludd og kaldt.

Jeg har Gore Bike jakke som holder ganske tett tross alder på vel ti år, jeg tar gjerne tips om ny tilsvarende jakke.

Jeg har Craft skotrekk som ikke holder tett, holder tær varme, men trekkene blir klissvåte. Skotrekk kjøpt for 500,- på Oslo Sportslager, og er knapt brukt. Noen bedre?

Jeg kjøpte Craft regnbukse i Gore Tex til ca 1000,- på Gmax i fjor. Den blir særlig våt i baken. Er skjerm påkrevet i regn?

Bergans regntrekk til sekk fungerer godt.

Bike Tek lyktene er for svake, jeg tar gjerne tips om lyktesett som synes.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-14, 14:05   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sykkelbekledning som er vanntett

http://www.gsport.no/produkt/274750/...in-sykkeljakke
http://www.gsport.no/produkt/275583/...tive-rain-pant

Jeg har dette, og blir ikke våt her i Bergen. Bruker det også på fjellet.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-14, 14:34   #3
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelbekledning som er vanntett

Jeg bruker god gammeldags orange regnjakke og bukse....helt lik den jeg hadde i barnehagen. støgg som juling, men jeg er tørr og syns.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-14, 14:44   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelbekledning som er vanntett

Nå sykler ikke jeg for tiden, men jeg ønsker meg disse hanskene.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-14, 14:55   #5
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sykkelbekledning som er vanntett

Hvor sterk lykt trenger du? Bare for å bli sett, eller sykle på veier uten lys?

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-14, 14:56   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelbekledning som er vanntett

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

http://www.gsport.no/produkt/274750/...in-sykkeljakke
http://www.gsport.no/produkt/275583/...tive-rain-pant

Jeg har dette, og blir ikke våt her i Bergen. Bruker det også på fjellet.

Takk. Regntøy er kanskje det eneste i slikt vær. Jeg skal se etter det på G Max. Jeg løp opp Fløyen i øs pøs regn så klart. Hun ved siden av meg hadde et smart lydløst regnsett fra Arcteryx.

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Jeg bruker god gammeldags orange regnjakke og bukse....helt lik den jeg hadde i barnehagen. støgg som juling, men jeg er tørr og syns.

Jeg har også brukt regntøy, men det blir så varmt og klamt på innsiden. Men igjen, det holder vannet ute.

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Nå sykler ikke jeg for tiden, men jeg ønsker meg disse hanskene.

Vindtett er godt, disse var ikke dyre engang. Jeg vet det finnes regnvotter og vintervotter med kun to store lommer til fingre slik at en får brukt gir.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-14, 14:58   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelbekledning som er vanntett

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Hvor sterk lykt trenger du? Bare for å bli sett, eller sykle på veier uten lys?

Jeg tenker mer for trafikksikkerheten. For å bli sett i tide av bilister og syklister i mørket om morgenen. Jeg trenger ingen lyskastere til dype mørke skoger. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-14, 15:00   #8
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sykkelbekledning som er vanntett

Til skoene burde du foresten kjøpe Neopren trekk. Holder deg varm og tørr

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-14, 15:05   #9
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelbekledning som er vanntett

For å bli sett bruker jeg denne på blink foran. http://www.xxl.no/sykkel/tilbehor-ti...031967_1_style

Har en til som lyser mer opp i mørket som jeg bruker sammen med denne.

Jeg har også neopren overtrekk, men med sykkelsko finner vannet veien inn allikevel (fra undersiden).

Skjermer er veldig greit når man pendler på sykkel.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no