Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Kjerringstikk

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-15, 19:17   #21
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjerringstikk

Finnes det kjønnsnøytrale ord for kjerringstikk og bitch-blinke? Jeg syntes det er mer schvong over ordene og tenker ikke på det som diskriminerende, siden de brukes til begge kjønn.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 19:19   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringstikk

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Finnes det kjønnsnøytrale ord for kjerringstikk og bitch-blinke? Jeg syntes det er mer schvong over ordene og tenker ikke på det som diskriminerende, siden de brukes til begge kjønn.

Men det er jo et kvinnelig ord i begge! Ser du virkelig ikke at de er diskriminerende? Det man sier er jo at dette er noe som er spesielt for kvinner, og når man i tillegg sier det om en mann blir det en slags dobbel fornærmelse. Ikke bare bedriver han kjip oppførsel, han bedriver kjip kvinneoppførsel. Det handler jo ikke noe om hvem man sier dette om.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 16-04-15 kl 19:27.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 19:25   #23
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringstikk

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men det er jo et kvinnelig ord i begge! Ser du virkelig ikke at de er diskriminerende? Det man sier er jo at dette er noe som er speislet for kvinner, og når man i tillegg sier det om en mann blir det en slags dobbel fornærmelse. Ikke bare bedriver han kjip oppførsel, han bedriver kjip kvinneoppførsel. Det handler jo ikke noe om hvem man sier dette om.

Jeg får aldri prikket deg når jeg trenger det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 19:33   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringstikk

Jeg har bare hørt ordet her, og har aldri brukt det selv.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 19:36   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringstikk

Prikket for deg, Input.

Helt på linje med hva Tallulah sier, kjenner jeg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 20:11   #26
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringstikk

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Prikket for deg, Input.

Takk!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 20:33   #27
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringstikk

Enig med tally. Jeg blir sur og lei meg av at folk bruker sånne begreper uten å tenke over det. Ville det være greit å si neger-stikk eller neger-blinke? Hvis svaret er nei, tenker jeg at det ikke er ok å bruke kjerring eller bitch heller.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 22:59   #28
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjerringstikk

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men det er jo et kvinnelig ord i begge! Ser du virkelig ikke at de er diskriminerende? Det man sier er jo at dette er noe som er spesielt for kvinner, og når man i tillegg sier det om en mann blir det en slags dobbel fornærmelse. Ikke bare bedriver han kjip oppførsel, han bedriver kjip kvinneoppførsel. Det handler jo ikke noe om hvem man sier dette om.

Jeg skal være ærlig nok å si at jeg ikke har ansett ordet som diskriminerende. Men jeg har tilsynelatende vært her såpass lenge og lært ordet her - for andre "mamma"-forum hvor ordet er oppbrukt har jeg ikke vært på.

Bitch-blikke anser jeg ikke som ubetinget negativt, det har jo mer med at man har nerver nok til å sende et overlegent blikk på mennesker som forsøker seg på hersketeknikker ovenfor deg.

Nei, jeg bruker ikke neger i denne type sammenhenger.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 23:04   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringstikk

Sorry, var ikke meningen å virke fordømmende, jeg ble bare så sjokkert.

Men du ser vel det uheldige når man bruker et kvinnelig ord for å forsterke et negativt ett. Hva er forskjellen på et kjerringstikk og et stikk? Og hvorfor er det viktig å ha med kjerring? Slike ting syns jeg det er nyttig å spørre seg selv når man knytter en egenskap opp mot kjønn eller rase.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 23:05   #30
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjerringstikk

Ikke hørt ordene, jeg er og enig med Tally her kjenner jeg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 23:20   #31
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjerringstikk

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sorry, var ikke meningen å virke fordømmende, jeg ble bare så sjokkert.

Men du ser vel det uheldige når man bruker et kvinnelig ord for å forsterke et negativt ett. Hva er forskjellen på et kjerringstikk og et stikk? Og hvorfor er det viktig å ha med kjerring? Slike ting syns jeg det er nyttig å spørre seg selv når man knytter en egenskap opp mot kjønn eller rase.

Kjerring forsterker ordet stikk - i negativ forstand. Og episodene som omhandler disse jentene på skolen syntes jeg var passende, for det er faktisk jentene det omhandler og enkelte av dem oppfører seg ihht beskrivelsen; som kjerringer og da i veldig negativ forstand. Jeg må finne et godt ord for menn som oppfører seg på den måten også skjønner jeg, for de finnes.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 23:26   #32
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringstikk

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Kjerring forsterker ordet stikk - i negativ forstand. Og episodene som omhandler disse jentene på skolen syntes jeg var passende, for det er faktisk jentene det omhandler og enkelte av dem oppfører seg ihht beskrivelsen; som kjerringer og da i veldig negativ forstand.

Som gifte kvinner? Koner? Gamle damer?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 23:33   #33
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjerringstikk

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Som gifte kvinner? Koner? Gamle damer?

Nei, mer som giftige kvinner, med giftige tunger. Jeg bor i den delen av landet hvor kjerring er et negativt ladet ord.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 23:37   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringstikk

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Kjerring forsterker ordet stikk - i negativ forstand. Og episodene som omhandler disse jentene på skolen syntes jeg var passende, for det er faktisk jentene det omhandler og enkelte av dem oppfører seg ihht beskrivelsen; som kjerringer og da i veldig negativ forstand. Jeg må finne et godt ord for menn som oppfører seg på den måten også skjønner jeg, for de finnes.

Ja, nettopp. Der sier du det jo selv. Det kvinnelige er en ytterligere negativ forsterkning. Jeg skjønner ikke hvorfor man må knytte det opp mot kjønn, når det er irrelevant.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 23:40   #35
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringstikk

Det står i profilen din at du bor i Nedre Romerike. Mannen min er også derfra og mener at kjerring ikke er et negativt ord. Ordboka er enig med meg. Ikke at det betyr noe. Poenget er at det er virkelig, virkelig ufint å bruke ord som henspeiler på kjønn som kjellsord. På samme måte som du aldri ville funnet på å si negerstikk, burde det være like utenkelig for deg å si kjerringstikk. Eller gubbestikk, for den del.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 23:42   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringstikk

Kjerring kan være et negativt ladet ord over hele østlandet, tror jeg, selv om man også kan bruke det om kone. Men det er en avsporing.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-15, 07:43   #37
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerringstikk

Med forbehold om at jeg er riktig informert angående opprinnelsen, så ble trolig ordet knyttet til kjønn fordi det - med et par unntak - bare var kvinner i det nettsamfunnet hvor ordet vissnok oppsto.

Ellers all honnør til Tallulah som bidrar til bevissgjøring rundt dette med negativt ladede ord knyttet til kjønn.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-15, 08:14   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringstikk

Om det bare var kvinner der det oppsto er det jo enda mindre grunn til å knytte ordet til kjønn. Jeg oppfatter ordet som man mener at kvinner er skarpe og har en giftig tunge på en måte menn ikke har. Så når man da bruker det om menn også sier man ikke bare at han er kjip, han oppfører seg som ei kjerring (kjip dame) i tillegg. Man ser jo ofte at lik oppførsel fra menn og kvinner bedømmes ulikt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-15, 11:19   #39
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringstikk

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Finnes det kjønnsnøytrale ord for kjerringstikk og bitch-blinke? Jeg syntes det er mer schvong over ordene og tenker ikke på det som diskriminerende, siden de brukes til begge kjønn.

Snipete er et ord som betyr det samme.

Jeg prøver å unngå sånne ord. Det er nok gjennomgående hakking på jenter i samfunnet som det er.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-15, 22:17   #40
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerringstikk

Jeg bruker ikke ordet, men mener dere at det ikke finnes oppførsel som er typisk for kvinner altså? Jeg ser da enkelte usympatiske trekk hos noen, som jeg så langt i mitt snart førtiårige liv kun har opplevd fra hunkjønn. Og jeg kunne da kanskje kunnet finne på å bruke et slik ord for å beskrive det. Det betyr ikke dermed at alle hunkjønn er slik, men for meg så betyr det at det er noe som jeg kun har observert hos kvinner.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no