Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

... og vi fyrer med elektrisitet

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-16, 10:46   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... og vi fyrer med elektrisitet

... den naturlige tilleggstråden. Vi har noen svært gamle panleovner i den nye leiligheten som skal byttes ut. Stua er vel rundt 40 m2, også må vi nok ha en på kjøkkenet og muligens en på soverommet.

Hva er verdens beste, og ikke minst: peneste, panelovner?

Jeg liker de i glass, er noen bedre enn andre?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 11:01   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...og vi fyrer med elektrisitet

Vi forska ein god del på dette i fjor vinter. Minn meg på det etter arbeidstid, så skal eg høyre med mannen korfor vi valde dei vi valde.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 11:04   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: ...og vi fyrer med elektrisitet

Vi fjernet panelovnene våre vi. I 2002, når vi malte stuen sist. Har kun en stor sånn oljefylt radiatorsak stående i stua. Planen var vel at vi skulle få opp noe nytt men kom aldri så langt og det funker jo med den vi har.
Har heller ikke varme på noen av soverommene men har gulvvarme på bad, kjøkken/gangsone og yttergang. Det holder når det er normal vinter. Som jeg skrev i den ved-tråden så bruker vi ikke peisen så ofte heller.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 11:08   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...og vi fyrer med elektrisitet

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Vi forska ein god del på dette i fjor vinter. Minn meg på det etter arbeidstid, så skal eg høyre med mannen korfor vi valde dei vi valde.

Takk!

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Vi fjernet panelovnene våre vi. I 2002, når vi malte stuen sist. Har kun en stor sånn oljefylt radiatorsak stående i stua. Planen var vel at vi skulle få opp noe nytt men kom aldri så langt og det funker jo med den vi har.
Har heller ikke varme på noen av soverommene men har gulvvarme på bad, kjøkken/gangsone og yttergang. Det holder når det er normal vinter. Som jeg skrev i den ved-tråden så bruker vi ikke peisen så ofte heller.

Sånn var det der vi bodde før. I fjor vinter byttet vi ut oljesaken med en annen frittstående ovn som ikke er like brannfarlig, men tenkte at vi skulle få opp hvertfall noe panelovner nå. Her har vi gulvvarme på badet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 11:16   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: ...og vi fyrer med elektrisitet

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

I fjor vinter byttet vi ut oljesaken med en annen frittstående ovn som ikke er like brannfarlig, men tenkte at vi skulle få opp hvertfall noe panelovner nå. Her har vi gulvvarme på badet.

Hvilken ovn har du da? Jeg vet om den brannfaren med oljefylt ovn men så har vi glemt det bort igjen.
Kanskje på tide å bytte den ut..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 11:20   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...og vi fyrer med elektrisitet

Jeg tror det er denne, GinaK: https://www.jernia.no/Produktkatalog...ovn/p/58012606

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 11:20   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...og vi fyrer med elektrisitet

Vi har luft-til-luft-varmepumpe. Den holder grei temperatur, og om vi fyrer med ved så bidrar pumpen til å få den vedfyrte luften rundt i huset.

Men det er vel neppe et alternativ i en leilighet?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 11:23   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...og vi fyrer med elektrisitet

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hvilken ovn har du da? Jeg vet om den brannfaren med oljefylt ovn men så har vi glemt det bort igjen.
Kanskje på tide å bytte den ut..

En hvilken som helst stående ovn vil vel utgjøre en større potensiell risiko enn en veggmontert, fordi det alltid er fare for at den dyttes bort i noe som ikke taler varme, at noen legger eller mister noe over den eller på annen måte bruker den på et vis som ikke er sikkert.

Jeg pensjonerte våre gulvovner den dagen eldste hadde brukt en av dem som kleshenger for ytterjakken.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 11:30   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...og vi fyrer med elektrisitet

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Vi har luft-til-luft-varmepumpe. Den holder grei temperatur, og om vi fyrer med ved så bidrar pumpen til å få den vedfyrte luften rundt i huset.

Men det er vel neppe et alternativ i en leilighet?

Nei, dessverre. Da må det være en felles investering fra borettslaget, tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

En hvilken som helst stående ovn vil vel utgjøre en større potensiell risiko enn en veggmontert, fordi det alltid er fare for at den dyttes bort i noe som ikke taler varme, at noen legger eller mister noe over den eller på annen måte bruker den på et vis som ikke er sikkert.

Absolutt, men det er jo en fare ved veggmonterte ovner også. Greia med de oljefylte var at endel av dem selvantente, og det er ikke anbefalt å ha dem på når man ikke er hjemme.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 12:19   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

De i glass fra mill eller hva det enn heter er innmari fine i alle fall. jeg vet at det tidligere har vært problemer med modellen, men tror det er ordnet nå. Jeg bor i hus med fjernvarme, så synser bare. *går ut igjen*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 12:21   #11
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Ingen mulighet til å sette inn varmepumpe? Da har du jo aircondition om sommeren også.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 12:25   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

De i glass fra mill eller hva det enn heter er innmari fine i alle fall. jeg vet at det tidligere har vært problemer med modellen, men tror det er ordnet nå. Jeg bor i hus med fjernvarme, så synser bare. *går ut igjen*

Jeg har prøvd å finne tester av panelovner, uten hell. Nesten alle har ulike glasstyper som er ganske fine, men jeg leser på astma og allergiforbundet at det bør være en "lukket" modell, uten at jeg egentlig vet hva det betyr og innebærer.

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Ingen mulighet til å sette inn varmepumpe? Da har du jo aircondition om sommeren også.

Niks. Og aircon trengs ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 12:46   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Ingen mulighet til å sette inn varmepumpe? Da har du jo aircondition om sommeren også.

I blokk vil jo det ta store deler av verandaen i tillegg. De har ovner fra Mill på tilbud hos obs bygg nå, tror jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 12:58   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Kan man få Enøk-støtte i leiligheter? Greit å sjekke ut. http://www.enøk.no/

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 13:00   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Kan man få Enøk-støtte i leiligheter? Greit å sjekke ut. http://www.enøk.no/

Ikke som én leilighetsinnehaver, men hele borettslaget kan. I vårt tilfelle er det snakk om 3-5 panelovner, så jeg ser ikke helt vitsen med å søke enøkstøtte. Men godt tips, om det skulle være en større omlegging!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 13:44   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Man får oljefylte veggovner også, veldig behagelig varme og lav overflatetemperatur. Men noe designobjekt var det ikke for noen år siden ihvertfall.

Jeg har panelovner som har natt- og dagsenking av temperaturen. Veldig kjekt!
Tidsstyringsenheten koster omtrent like mye som selve ovnen da, men vel verdt det, tror jeg.
http://glamox.com/no/varme

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 14:37   #17
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Du kan få panelovner med styring. Vi skal fyre med strøm i hovedsak i huset, samt en gigantisk vedovn. Det viktige er å beregne effektbehov, jeg har brukt Nobø sin.

Sett en panelovn under hvert vindu, helst så den dekker i bredden. Det er fordi det er kulderas fra vinduer siden de isolerer mindre.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 16:14   #18
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Vi kjøpte et par panelovner i herdet glass i fjor, og er superfornøyde både med funksjon og utseende.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 21:28   #19
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Vi har desse, men med kvit overflate: http://www.elkjop.no/product/hjem-og...-nl-10-kdt-rod

Hovudvarmekildem vår er varmepumpe som held heile leiligheta på 18 grader. På grunn av mykje trekk har vi i tillegg desse under vindua. Det er noko med at varmepumpa og trykkforskjellen ut og inne fører til meir trekk og vi har eit gammalt hus. Så hovedpoenget til panelovnene er å varme opp den jøde lufta rundt vindua og kunne gi litt ekstra gufs på kalde dagar. Vi har òg vedovn i tillegg, men det er dårleg med termostat på denslags, så det blir veldig lite jamn fordeling av varmen i leiligheta. Panelovnane våre er på 1000 watt stk. og vi har fire stykker i ein leilighet på 120 kvm. Men dei er altså ikkje hovudkjelda til oppvarming.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 22:18   #20
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... og vi fyrer med elektrisitet

Elektrikeren anbefaler Nobø-ovn, med mulighet for nattsenking. De kan også kobles til styringssystem. Glassovner er visst ikke å anbefale, for de varmer veldig dårlig, selv om de er pene å se på.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no