Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-16, 10:26   #1
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Jeg har en mann som bruker skjorter i jobben og som hater å stryke dem - jeg tenkte at denne ville glede mannen til jul, men først må jeg høre om noen av dere har prøvd den? Er den kraftig nok til å faktisk virke godt, eller blir det så som så med utglattingen?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 11:35   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Den så jeg også reklame for i går. Er veldig spent på om noen har erfaring å komme med, for jeg kan ikke fordra å stryke ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 12:54   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Det er her jeg burde legge inn bilde av magen min.





(Eller påstår dere at dere er så smarte at dere ALDRI ville finne på å teste den på en liten skrukk som oppdages etter at skjorta er på? )

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 12:58   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?




Gikk det bra?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 21:45   #5
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Denne har jeg og jeg er kjempefornøyd! Så lettvint! Jeg har til og med dampet gardiner som hang på stang. Har helt sluttet å bruke strykejern.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 21:46   #6
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Det høres lovende ut! Da tror jeg jammen det blir en sånn!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 16:28   #7
charlotte83
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2016
Innlegg: 5
charlotte83 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Ser de markedsfører ganske aggresivt, ja. Har sett det er litt forskjellige typer. Fungerer også de billigste, eller på jeg opp over tusenlappen? Liker ikke stryke, men det blir nok litt mye.

charlotte83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 19:25   #8
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Opprinnelig lagt inn av charlotte83, her.

Ser de markedsfører ganske aggresivt, ja. Har sett det er litt forskjellige typer. Fungerer også de billigste, eller på jeg opp over tusenlappen? Liker ikke stryke, men det blir nok litt mye.

Den jeg har kostet ikke mer enn 600. Veldig kjekk!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 22:32   #9
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Drar opp denne tråden igjen, siden jeg har ønsket meg en damp-duppedings til jul. Flere erfaringer?

... og ikke dampe mens man har klærne på seg, er notert.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 10:01   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Jeg har en. Er fornøyd, bortsett fra at den er litt tung. (Og så må jeg fortsatt frem med strykejernet når det kommer til duker. Jeg har gitt opp å trikset det til. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 15:58   #11
Bonzai
Aktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 295
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Jeg tar til og med bunadskjorter i lin med den. ❤️

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 16:07   #12
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Opprinnelig lagt inn av Bonzai, her.

Jeg tar til og med bunadskjorter i lin med den. ❤️

Oi!! Kan jeg spørre hvilken type du har?

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 16:14   #13
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Ok, jeg er mer eller mindre nesten solgt...
Jeg harfått gavekort fra jobb som skal brukes på en spesiell gaveshop-butikk der en slik av et ukjent merke er av valgene vi kan ta...

Liksom det eller metalldetektor eller bluetooth høytaler eller smykkesett eller noe andre rare greier....

Tanken på å steame bunadsskjorter og gardiner som er opphengt frister... og ikke klær på folk, den innser jeg

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 16:58   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Opprinnelig lagt inn av Bonzai, her.

Jeg tar til og med bunadskjorter i lin med den. ❤️

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Oi!! Kan jeg spørre hvilken type du har?

Jeg gjør samme med min. Men kragene må tas med strykejern, jeg får det ikke til med steameren.

Jeg har steamer fra Point. Tror det er Expert/Power.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 18:29   #15
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Drar opp denne tråden igjen, siden jeg har ønsket meg en damp-duppedings til jul. Flere erfaringer?

... og ikke dampe mens man har klærne på seg, er notert.

Sånn for ordens skyld, arret er borte nå. Det tok noen år, men det forsvant.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 18:47   #16
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Sånn for ordens skyld, arret er borte nå. Det tok noen år, men det forsvant.

År??!? Au.... Det må ha vært litt av et brannsår.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 22:16   #17
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Utsolgt overalt i butikkene her, fikk jeg høre fra en noe slukkøret julegaveshopper nå. Så tydeligvis flere som har ønsket seg det samme.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-18, 00:13   #18
Bonzai
Aktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 295
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?

Jeg har den fra Philips til rundt 5-600kr.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no