Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Australia

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-19, 11:32   #1
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Australia

Vi lukter litt på å reise til Australia, vi har bodd der tidliger men det begynner å bli veldig mange år siden.
Hvis du skulle reist tilbake på ferie til et land du har bodd i, ville du reist til der du har bodd eller andre deler?
Hva må vi få med oss?
Tur retur fra samme by ?
Hva må vi tenke på?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 11:37   #2
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Australia

Jeg bodde to år på nz og hadde jeg skulle reist tilbake ville jeg garantert oppsøke 'gamle tomter'. Nå er jo det et veldig lite land i forhold til Australia så man kan uansett fått sett mye på forholdsvis kort tid.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 12:15   #3
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Australia

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg bodde to år på nz og hadde jeg skulle reist tilbake ville jeg garantert oppsøke 'gamle tomter'. Nå er jo det et veldig lite land i forhold til Australia så man kan uansett fått sett mye på forholdsvis kort tid.

Ja, vi tenker å holde oss i området der vi bodde, men tenker jo litt på om vi kanskje burde sjekke ut andre plasser, men det blir jo flere tusen km ekstra å reise.
NZ er helt fantastisk!

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 12:36   #4
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Australia

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Vi lukter litt på å reise til Australia, vi har bodd der tidliger men det begynner å bli veldig mange år siden.
Hvis du skulle reist tilbake på ferie til et land du har bodd i, ville du reist til der du har bodd eller andre deler?
Hva må vi få med oss?
Tur retur fra samme by ?
Hva må vi tenke på?

Jeg har de samme tankene om tur tilbake til mitt studiested i utlandet.

Jeg ville dratt tilbake til samme område men ikke samme plass (men i 1 times radius). For min egen del ville jeg vært på studieplassen for å vise fram "mine" nabolag til mannen min og barna mine, men kun som et besøk. Jeg vil ikke bruke turen på mimring men på å dele steder og opplevelser. I dette området, på vestkysten i USA, er det veldig mye "annet" enn studiestedet mitt som er attraktivt, så vi ville brukt tiden på det.

Så for å svare mere på dine spørsmål da, om du har bodd i en liten by på vestkysten så ville jeg nok tatt flyet til Sydney for å oppleve alle de kjente landemerkene der før dere dro hjem igjen.

Når tenker dere på å dra? Australia er et facinerende reisemål, jeg var der for mange år siden men har lyst til å dra tilbake!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no