Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Noen som har handlet fra shopping4net.com?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-15, 00:29   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen som har handlet fra shopping4net.com?

Ser at de har svensk organisasjonsnummer som jeg har sjekket opp i det svenske registeret at de eksisterer. Har sendt mail og spurt om det tilkommer ekstra moms på prisene de opererer med da deres priser ligger en god del under de jeg finner på andre nettsider, men fikk til svar at moms er inkludert i prisen. Jeg spurte om de sendte fra Norge eller Sverige, men fikk ikke svar på det så det kan være en liten sjanse for at norsk moms tilkommer, men jeg regner jo ikke med det når jeg fikk til svar at det var inkludert.

I alle fall, prisene er såpass mye lavere enn det jeg finner andre steder at jeg lurer på om dette er en trygg side å handle fra (det er snakk om stentøyservise fra Mon Amie). Noen som har erfaring fra denne siden, eller har noen innspill?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-15, 00:47   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har handlet fra shopping4net.com?

Har handlet fra dem over flere år (kontaktlinser) og er veldig fornøyd.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-15, 01:13   #3
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har handlet fra shopping4net.com?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Har handlet fra dem over flere år (kontaktlinser) og er veldig fornøyd.

Jeg også. Og litt små ting som mascara. Aldri noe problem og varene kommer veldig raskt. Ingen momsoverraskelser heller.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-15, 01:54   #4
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har handlet fra shopping4net.com?

Wow, så bra! Takk for svar

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no