Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

New York - SAS Plus eller Go?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-16, 17:24   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

New York - SAS Plus eller Go?

Jeg skal reise til NY neste år, og jeg har bestemt meg for at det blir SAS Plus pga bagasje. Jeg trenger å ha med meg to kofferter hjem igjen. Men lønner det seg å kjøpe SAS Go billetter og oppgradere etterpå? Har hørt at noen får tilbud om oppgradering. Eller lønner det seg å kjøpe SAS Plus med en gang?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 18:21   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: New York - SAS Plus eller Go?

Har du poeng så kan du bruke poengene til å oppgradere (om det er nok plass).

Må du ha SAS Plus bør du vel gå for det nå, men jeg kan sjekke med mannen. Han er familiens SAS-ekspert.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 18:28   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: New York - SAS Plus eller Go?

Han er busy, jeg tror ikke du kan være sikker på å oppgradere. De vil helst selge de billettene til full pris. Og bestill idag! SAS har gode priser idag, men billettene går raskt unna, tenker jeg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 18:55   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: New York - SAS Plus eller Go?

Det du kan prøve er å bestille go, så oppgradere med poeng og se om du får bekreftelse på det innen 24 timer. Om ikke då kan du jo bare avbestille (innen 24 timer).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 20:38   #5
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: New York - SAS Plus eller Go?

Jeg reiser via NY om en uke på SAS Go, og har ikke fått noe tilbud om oppgradering. De har noe på sidene sine, hvor en kan gi bud for å oppgradere, men minstesum for å gå fra go til plus var fem tusen kroner eller noe sånt. Jeg droppet det, gitt.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 21:18   #6
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: New York - SAS Plus eller Go?

Hvis det bare er for å få med en ekstra bagasje er det vel mye billigere å kjøpe en ekstra bagasje (koster 639kr) i tillegg på SAS Go enn å gå for hele pakken med SAS Plus eller tar jeg feil

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no