Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-11, 09:43   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Kanina, jeg vil tro at det er relativt lett å finne ut hvem det gjelder, men at avisene har bestemt seg for å ikke trykke hvem det er, av hensyn til offeret. Det syns jeg er ganske bra, i grunn. Det er snakk om et mindreårig offer, tross alt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 09:49   #42
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Det er jo et meget godt tegn, nå fikk jeg litt mer respekt for pressen igjen (etter at TV2 prøvde så godt de kunne å rive den ned med det skjult kamera-opplegget sitt).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 09:50   #43
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Ja, det synes jeg faktisk. De fleste som er politisk aktive har vel venner i samme miljø.

Men jeg ser det ikke som særlig aktuelt at jeg hadde tatt meg en ferietur med noen som er 20 år yngre enn meg. Da hadde det for meg, vært klart at jeg hadde ansvar for de andre. Ihvertfall all den tid de er fra ungdomspartiet, og ikke "voksenpartiet".

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 09:53   #44
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Forskjellen på Riga-saken og den overgrepssiktede ordføreren er også at i førstnevnte har vedkommende innrømmet det hele, i den andre saken er ordføreren foreløpig bare tiltalt.

Han er ikke tiltalt heller, er han? Bare siktet?

Jeg syns det er et godt poeng å ikke offentliggjøre navnet (og dermed gjøre det søkbart på nettet for all fremtid) før saken i det minste er ferdig etterforsket. Pluss hensynet til offeret, selvsagt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 09:58   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Han er ikke tiltalt heller, er han? Bare siktet?

Ja, det har du rett i. Jeg slurvet med ordbruken.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 09:58   #46
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Jeg prøvde å se på Siv Jensen på nyhetene i går, men ble så provosert at jeg gikk. Jeg blir helt satt ut av den "alle er så slemme mot oss"-taktikken hun kjører. Jens ble jo smurt utover hele avisforsiden for et par dager siden på grunn av manglende innbetalt bomavgift, og i mitt hode er det mer bagatellmessig enn at en fremstående FrP-politiker bryter liven om sexkjøp og helt ukritisk oppsøker en bordell hvor det erfaringsmessig foregår en rekke ulovligheter, ikke "bare" prostitusjon.

Når det gjelder saken i Oppland, synes jeg det er flott at identiteten på vedkommende fortsatt er skjult. Det er jo et mindreårig offer i den saken, og mest sannsynlig kan offeret identifiseres hvis ordføreren identifiseres, så da er det fint at man tier. Jeg regner med at pressen vet hvilken kommune det er snakk om her, men lar være å skrive om det av hensyn til offeret?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 11:53   #47
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Jeg synes det er rart at såpass mange ikke ser forskjellen på de ulike sakene, og jeg er fornøyd med at pressen i hovedsak ser ut til å holde tunga noenlunde rett i munnen. At Siv Jensen ikke gjør det, synes jeg ikke er så rart. Hun har vist gjentatte ganger at det ikke er ofrene hun akkurat har størst omsorg for. Egenomsorgen står veldig høyt i kurs, gitt.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 12:00   #48
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Men er det sånn at det er en del politikere som begår lovbrudd, men som drysses ned? I følge en bekjent i politiet, så er det nemlig det. Han sier det er en god del som definitivt ikke kommer ut. Som det legges lokk på, og som media ikke har fått tak i.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 12:04   #49
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Men er det sånn at det er en del politikere som begår lovbrudd, men som drysses ned? I følge en bekjent i politiet, så er det nemlig det. Han sier det er en god del som definitivt ikke kommer ut. Som det legges lokk på, og som media ikke har fått tak i.

Lovbrudd vet jeg ikke, men jeg har bekjente journalister som sier at for eksempel utroskap, fylletull og annet som opplagt er privat og ikke egentlig har offentlig interesse, ofte ikke publiseres. De sier at det kommer inn masse tips om at den og den kjendis/politiker/kongelig angivelig skal ha gjort slik og slik med den og den, og at dette veldig ofte havner i søppelkurven, selv om det sikkert hadde hatt "nyhetens interesse" for veldig mange.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 12:05   #50
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Og det er jo helt sikkert en del som politiet ikke går videre til media med. Jeg kan ikke tro at de rutinemessig lekker alt, liksom.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 12:05   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Som det legges lokk på, og som media ikke har fått tak i.

Selvfølgelig er det det. Men det er jo da i såfall ikke medias skyld. I tillegg så er det massevis av konspirasjonsteorier rundt det der (som FrPere gjerne sprer), også innad i politiet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 13:18   #52
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kanina, jeg vil tro at det er relativt lett å finne ut hvem det gjelder, men at avisene har bestemt seg for å ikke trykke hvem det er, av hensyn til offeret. Det syns jeg er ganske bra, i grunn. Det er snakk om et mindreårig offer, tross alt.

Som opplending, så tror jeg at jeg kan si at alle vet hvem den aktuelle ordføreren er, alle vet hvem offeret er og de aller fleste velger å holde kjeft offentlig med det de vet. Denne saken er bare tragisk og jeg er veldig glad for at media velger å holde en så fornuftig linje her. De vet selvsagt også identiteten til de involverte, de kjenner bakgrunnshistorien (som setter saken i et helt annet lys) og de ser heldigvis at de her må trø svært varsomt, spesielt av hensyn til den mindreårige som er involvert.

Jeg blir forøvrig ganske kvalm (som vanlig) av Siv Jensens behov for å framstå som offer igjen. De som er offer i Hoksrud-saken er jo ikke FrP, men hans familie! Det kan ikke være mye moro å være kone og barn til denne mannen når hans eskapader offentliggjøres på denne måten. Akkurat det tenker jeg at Tv2 og andre godt kunne tatt hensyn til. Forøvrig er det på tide at Siv Jensen løfter blikket fra egen navle og skjønner at hun ikke er sentrum i verden. Det er usmakelig at andres tragedier skal vrenges på og gjøres til en FrP-sak stadig vekk.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 15:10   #53
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Og der kom det en pressemelding fra ordføreren der han forteller om siktelsen. Da er det offentlig.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 15:14   #54
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Og der kom det en pressemelding fra ordføreren der han forteller om siktelsen. Da er det offentlig.

Jeg har ikke lest pressemeldingen, så med alt mulig forbehold: Jeg syns det er litt på kanten at en siktet i en så alvorlig sak skal få tale sin sak i offentligheten, på bekostning av offeret.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 15:56   #55
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har ikke lest pressemeldingen, så med alt mulig forbehold: Jeg syns det er litt på kanten at en siktet i en så alvorlig sak skal få tale sin sak i offentligheten, på bekostning av offeret.

Det var litt klønete uttrykt av meg.
Han sier ikke noe om saken. Det står bare at han er siktet og at han nå er sykemeldt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 16:01   #56
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har ikke lest pressemeldingen, så med alt mulig forbehold: Jeg syns det er litt på kanten at en siktet i en så alvorlig sak skal få tale sin sak i offentligheten, på bekostning av offeret.

For noen år siden sto en overgrepssiktet frem i se&hør og fortalte historien sin. Offeret forsøkte å ta livet av seg og trengte nytt navn og en oppbygging av livet sitt på nytt etterpå. Jeg syns avisene ikke skulle la overgrepssiktede stå frem slik medmindre offeret aksepterer det. (Jeg aner ikke om det er tilfelle her.)

  Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 17:41   #57
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

A propos konspirasjonsteorier; hvordan vet TV2 at akkurat det bordellet i akkurat den byen skal bli oppsøkt av en frp-politiker? Jeg tipper at det er minst en frp-er som gnir seg i henda og jubler over horebukkuthengingen mens h*n håper ingen fra partiet går gjennom spesifikasjon over trafikk på mobilen ...

Frp er dritflinke til å bruke pressen. Javel, så syns folk som ikke stemmer frp at de ser ut som sutrekopper og tullinger minst halvparten av gangene - men de som holder med partiet ser ikke ut til å la seg skremme.

Det er TV2 som horer i Riga.

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 19:35   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Nå har jeg lest om ordføreren i vg og er ganske forarget og jeg deler advokaten til offerets bekymring. Ordføreren står frem fordi han vil være offensiv, hva slags holdning er det overfor et mindreårig offer?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 19:44   #59
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå har jeg lest om ordføreren i vg og er ganske forarget og jeg deler advokaten til offerets bekymring. Ordføreren står frem fordi han vil være offensiv, hva slags holdning er det overfor et mindreårig offer?

  Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:46   #60
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Han mente vel offensiv i betydningen at han ville gå ut med navnet sitt selv, heller enn at det ble kjent på nettet. Også fordi jenta som har anmeldt har fortalt det til så vidt mange (med samme begrunnelse : for å unngå rykter).

Jeg kan ikke se at han gjør noe uryddig i hvordan han håndterer dette.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no