Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

T-skjorten til Per Sandberg :(

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-15, 07:56   #21
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Dette er gjort med overlegg, det er jeg overbevist om. Det er helt utrolig at disse folkene fortsatt er i regjering. Æsj, altså!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 08:43   #22
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nå er ikke Siv Jensen min favoritt, men stakkars, stakkars dame som må forholde seg til denne mannens stunt. Det er så forkastelig at jeg ikke finner ord.

Jeg tror de innerst inne er litt glad i han. Vår "folkekjære" FRP-ordfører sa nettopp i avisa at han var veldig glad at Per Sandberg ikke var i regjeringa, for da var han fri til å si akkurat det han ville.

Jeg synes ei t-skjorte sier mer enn 1000 ord i denne saken.

(Når det er sagt så er jeg til en viss grad enig i at det kan være andre ting som hjelper mer enn å ta inn X antall tusen flyktninger, det vil uansett være mange vi aldri vil kunne hjelpe, men jeg har ikke sett noen gode forslag fra den kanten om hva det skulle være. Dessuten mener jeg vi bør kunne gjøre begge deler. Og så handler det veldig mye om hvordan man sier det man mener, men Per Sandberg appellerer veldig til Folk Føckins Flest er jeg redd for.)

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:10   #23
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Mulig jeg er naiv, men jeg trodde faktisk det var tilfeldig. Men de har vel nok av kommunikasjonsrådgivere som burde fikset, så kanskje det ikke er så tilfeldig likevel. Idiot.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:10   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Jeg synes ikke synd på Siv Jensen lenger - jeg tror nemlig at hun er helt og fullt innforstått med at dette er hans rolle i partiet og at han får holde på sånn for at de skal bevare kred hos "kjernevelgerne" sine. Hvis hun skal bevare minimum av kred som seriøs politiker som ønsker å ta ansvar, bør hun snarest mulig ta aktiv avstand fra det brungrumsete flanken i partiet.

Og så blir jeg virkelig satt ut av kommentarfeltene. Virkelig, virkelig satt ut.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:18   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nå er ikke Siv Jensen min favoritt, men stakkars, stakkars dame som må forholde seg til denne mannens stunt. Det er så forkastelig at jeg ikke finner ord.

Synd på? Hun bruker jo Sanberg kynisk for å trekke stemmer. Dette er jo Frps MO; noen rabiate tullinger for å trekke brungrumset, noen litt mer spiselige liberalister som toer sine hender. Sånn kan både brungrumset og liberalistene stemme på Frp og samtidig påstå at det de stemmer på, det er det som er Frps virkelige mening. Du kan ikke separere brungrumset Sandberg representerer fra Jensen. Hun vil ha det der.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg hadde aldri tenkt over hva som stod på en sånn t-skjorte, skal jeg være helt ærlig. Og jeg hadde nok i alle fall ikke lagt merke til hva som stod på en annen persons tskjorte... Kjenner at jeg derfor ikke har altfor sterke meninger om det. Jeg hadde i alle fall vært litt forsiktig med å antyde at det var med overlegg. Dette kunne jeg fint klart å gjøre selv og...

Om så var, så hadde han sagt "Oj, det tenkte jeg ikke på. Beklager virkelig, det var ikke for å støte noen. Jeg er virkelig, virkelig lei meg".

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:23   #26
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Selvfølgelig var ikke dette tilfeldig. Det er bare å bildegoogle Per Sandberg, så ser man at mannens vanlige antrekk er skjorte (og jakke). Det samme hvis man ser på "Per Sandberg landsmøte".

Jeg synes det er utrolig naivt å tro at dette er tilfeldig. Det er ikke synd på Siv Jensen. Hun satt ved siden av Sandberg der han tok av seg jakken for virkelig å vise fram t-skjorten sin. Sandbergs oppførsel er bevisst strategi fra FrPs side.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:24   #27
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Og om så var så er han ikke nøye nok med detaljene. Når man vet at man har norsk pressekorps på seg dagen lang, da tenker man faktisk over hvilken t-skjorte man velger - det er en del av jobben.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:24   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Jeg har heller ikke alltid full kontroll på hva som står på t-skjortene mine. Jeg kjøper en del på HM som har fine farger og noe tekst som ikke er spesielt gjennomtenkt. Teksten på denne t-skjorta er jo ikke ille i seg selv, men situasjonen for tiden gjør at den blir helt feil.

Og så er jeg enig med Tallulah at det hadde vært mulig å tro på ham hvis han faktisk hadde gitt uttrykk for at dette var en pinlig tabbe. Når han ikke gjør det, så fremstår det som enda litt mer gjennomtenkt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:26   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.867
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Jeg tror ikke de bruker kommunikasjonsrådgivere i forbindelse med landsmøter, men jeg synes det er utrolig at ingen går ut og legger seg langflate.

Og ja, dette skulle aldri ha skjedd, men jeg får nesten litt lyst å dra "hva var det jeg sa"-kortet. Det norske folket har faktisk stemt på dette partiet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:27   #30
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Mye mulig, men da ville formodentlig FrPs kommunikasjonsrådgivere ha gitt ham en parti-tskjorte eller hva som helst annet å dra på seg, i stedet for den han hadde tatt på seg ved en feiltagelse. Det gjorde de altså ikke.

Selvsagt var det ikke tilfeldig. For en ekkel, ekkel, ekkel mann!

Det er ikke tilfeldig at en mann som alltid stiller i skjorte og jakke stiller i t-skjorte på landsmøtet.
Skremmende at det er sånne mennesker vi vil ha til å styre landet vårt.
Dette er virkelig lavmål.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:28   #31
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Jeg blir fysisk uvel av den fyren og tror heller ikke en millimeter på at dette var tilfeldig. Er det ikke nytt valg snart...

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:28   #32
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det norske folket har faktisk stemt på dette partiet.

En altfor stor andel av det norske folk ha stemt på FrP. Og Høyre, Venstre og KrF holder ut å samarbeide med dette grumset. Det synes jeg er vondt å se på.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:29   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.867
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

En altfor stor andel av det norske folk ha stemt på FrP. Og Høyre, Venstre og KrF holder ut å samarbeide med dette grumset. Det synes jeg er vondt å se på.

Ja, det er vondt. Og leit. Og noe inni meg tenker at det var bra han gjorde dette, så folk kan få øynene opp i forhold til hvem de har med å gjøre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:31   #34
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Selvfølgelig var ikke dette tilfeldig. Det er bare å bildegoogle Per Sandberg, så ser man at mannens vanlige antrekk er skjorte (og jakke). Det samme hvis man ser på "Per Sandberg landsmøte".

Jeg synes det er utrolig naivt å tro at dette er tilfeldig. Det er ikke synd på Siv Jensen. Hun satt ved siden av Sandberg der han tok av seg jakken for virkelig å vise fram t-skjorten sin. Sandbergs oppførsel er bevisst strategi fra FrPs side.

Generelt også. Det finnes ETT bilde av ham i t-skjorte. Det er fra en reise. Ellers er det skjorter, skjorter, skjorter, og et par ensfargede gensere.

Da ble det lett å lande: Infam!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:46   #35
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(



Så klart det ikke var tilfeldig.

Og virker som om folk tror at kommunikasjonsrådgivere kan bestemme det meste når det gjelder politikere. Det kan de altså ikke. De gir nok råd, men politikere tar sine selvstendige valg. Og ettersom jeg har skjønt, så er FrP-ere i regjering spesielt selvgående og spør mye mindre om råd både fra kommunikasjonsrådgivere eller andre byråkrater som står til tjeneste.
På et landsmøte blir nok rådgivere brukt i svært liten grad.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:50   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

De som er på toppen i FrP er veldig intuitive politikere, tror jeg, og ikke nødvendigvis så gjennomtenkte i motivene sine som vi av og til tillegger dem å være. Jeg tror både Siv Jensen og Per Sandberg har et tydelig instinkt for hva som treffer i de gruppene de kommuniserer med, og velger det uten å nødvendigvis tenke så mye på det. Det gjelder både leppestiftkjole og brungrums. Det forklarer mye av appellen også, for kontrasten til de helt kolossalt drillede politikerne i de andre partiene blir veldig stor.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:55   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Jeg skjønner ikke at det går an å ha et bittelite snev av sympati for en dame som sto på talestolen og brølte "Morna, Jens!". Det var ikke mye spøk og humor i blikket hennes, gitt. Det er så beyond harry, at jeg har ikke ord. Til og med amerikanske presidenter behandler den avtroppende med respekt og sympati.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:04   #38
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

De er og blir cowboyer. Per Sandberg visste kanskje ikke at det ville være journalister tilstede og fange opp dette og tok på seg t-skjorten for å være morsom, men jeg sliter veldig med å skjønne humoren hans. :dust:

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:06   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Selvfølgelig vet man at det er journalister tilstede på landsmøtene. De blir alltid dekket.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:10   #40
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

De er og blir cowboyer. Per Sandberg visste kanskje ikke at det ville være journalister tilstede og fange opp dette og tok på seg t-skjorten for å være morsom, men jeg sliter veldig med å skjønne humoren hans. :dust:

Ikke journalister til stede på et landsmøte?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no