Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-15, 18:59   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Jeg har kjørt der selv en del ganger, og siden jeg er såpass kjent vet jeg hvor jeg skal kjøre når jeg først er der. Da blir det også litt vanskelig å bedømme hvordan det er å finne frem når man ikke er kjent.

Stadig vekk havner det biler i feil kjøreretning akkurat der. I følge politi og vegvesen skal det være godt nok skiltet og merket.
Men hvorfor er det da så mange som havner mot kjøreretningen på akkurat denne relativt korte veistrekningen?

I dag smalt det, men heldigvis ser det ut til å ha gått bra med alle.
http://www.rb.no/5-43-67350.html

Skrekken er å møte en bil på motorveien.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 19:51   #2
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Jeg tror de kjører til høyre ut fra parkeringsplassen.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 20:29   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Det finnes folk som ikke leser skilt. Eller kjører rundt og ikke vet at de trenger briller. Da hjelper ikke skilting.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 20:55   #4
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Nå kjenner jeg ikke skiltingen der nede, men på generelt grunnlag så vil jeg påstå at man er rimelig borte vekk når man får til noe slikt. Jeg er nær ved å si at disse sjåførene ikke har noe å gjøre ute i trafikken i det hele tatt.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 21:23   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Nå kjenner jeg ikke skiltingen der nede, men på generelt grunnlag så vil jeg påstå at man er rimelig borte vekk når man får til noe slikt. Jeg er nær ved å si at disse sjåførene ikke har noe å gjøre ute i trafikken i det hele tatt.

Ja, det er det jeg umiddelbart tenker også.

Men til høyre ut fra parkeringsplassen, hvilken parkeringsplass da mkj? For parkeringshuset får man vel ikke kjørt feil vei ut av?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 22:38   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Man kan jo teoretisk sett ta til høyre fra korttidsparkeringsplassen, men jeg trodde egentlig det var laget en sånn bue med rabatter nå, slik at det omtrent er umulig?

I tilfelle har hun kjørt langt i motgående, altså, utfra bildene.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 23:35   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Merket meg at hun motsatte seg beslagleggingen av førerkortet - etter å ha forårsaket en frontkollisjon i feil kjøreretning. Jadda.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 23:48   #8
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Merket meg at hun motsatte seg beslagleggingen av førerkortet - etter å ha forårsaket en frontkollisjon i feil kjøreretning. Jadda.

Ja, for det var jo selvfølgelig ikke hennes skyld...


Helt seriøst...norske veier er godt skiltet og merket, og følger man litt med, så skal ikke sånt gå an. Og følger man ikke med slik at sånt skjer, så har man null bak rattet å gjøre.

Jo, det er rom for feil i trafikken, men ikke på et slikt nivå.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 23:56   #9
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Nei,det er ikke det. Men det er mange tilreisende som stresser og kaver i et område de ikke er kjent. Jeg vet hvor oppjagede mine slektninger fra innlandet er når de nærmer seg "stor-byen", med mange biler og hurtig trafikk, så jeg tror det kan være litt av årsaken. Buss anbefales på det varmeste til disse.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 00:03   #10
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Bruker det ikke stå sånne store STOPP SNU FEIL KJØRERETNING skilt på påkjøringsrampene? Det gjør det i trøndelag.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 00:18   #11
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Nei,det er ikke det. Men det er mange tilreisende som stresser og kaver i et område de ikke er kjent. Jeg vet hvor oppjagede mine slektninger fra innlandet er når de nærmer seg "stor-byen", med mange biler og hurtig trafikk, så jeg tror det kan være litt av årsaken. Buss anbefales på det varmeste til disse.

Ja, disse bør se sine egne begrensninger og holde seg langt unna "stor-byen" bak rattet.

Det finnes ingen unnskyldning god nok. Er man ikke i stand til å kjøre på gitte steder, og lese de henvisninger som er gitt via veimerking og skilter, så kjører men ikke der. Enkelt og greit.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 07:48   #12
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Selv om en tar feil påkjøringsrampe bør det vel lyse noen mentale varsellys når en ser at en plutselig har havnet på venstre side av veien. Det bør føles såpass unaturlig at en reagerer, tenker jeg?

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 07:49   #13
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Eg har stoppa og rygga ved "Snu, feil kjøreretning"-skiltet der ein gong, etter å ha henta på flyplassen og komme frå korttidsparkeringa. Eg aner riktignok ikkje korleis eg klarte det og trudde det var meg det var noko gale med.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 08:28   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Noen påkjøringsramper er mer krøkkete enn andre, men det burde jo ringe alskens varsellamper når alle de andre kjører motsatt vei ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 08:32   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Jeg antar at relativt mange av de som kjører i akkurat det området er ganske stressa, og i tillegg er de på ukjent sted. Sånn i tillegg til at mange ikke er vant til å kjøre på steder hvor man må følge med på skilting. Det er faktisk en overgang for mange (dere skulle sett mannen min da han begynte å kjøre i Oslo ... etter å ha tatt lappen på en øy i havgapet og deretter ikke kjørt på 10 år). Det er ikke en unnskyldning, men en forklaring.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 08:35   #16
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

(dere skulle sett mannen min da han begynte å kjøre i Oslo ... etter å ha tatt lappen på en øy i havgapet og deretter ikke kjørt på 10 år). Det er ikke en unnskyldning, men en forklaring.

Eg prøvde det same og våga ikkje køyre aleine i mange månadar.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 08:38   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg prøvde det same og våga ikkje køyre aleine i mange månadar.

Jeg måtte kjøre med ham i starten, ja. Og minne ham på å lese skiltene. Det er veldig annerledes å kjøre på et ukjent sted når du er vant til å alltid vite hvor du skal.

Men hvis ståa er som det, så må man jo huske å være ekstra oppmerksom.

Og bare så det er sagt. Mannen min er en god sjåfør i dag. Det krevde bare litt tilvenning.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 09:04   #18
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg måtte kjøre med ham i starten, ja. Og minne ham på å lese skiltene. Det er veldig annerledes å kjøre på et ukjent sted når du er vant til å alltid vite hvor du skal.

Men hvis ståa er som det, så må man jo huske å være ekstra oppmerksom.

Og bare så det er sagt. Mannen min er en god sjåfør i dag. Det krevde bare litt tilvenning.

Klart. Eg tok lappen like før eg flytta heimefrå, i by, riktignok, men eg køyrde ikkje på sju år. Den første tida etter at vi fekk bil, køyrde eg bare med mann i passasjersetet som sa høgre og venstre, slik at eg slapp tenke på vegen, men utelukkande kunne konsentrere meg om trafikken.

Nå køyrer eg etter prinsippet "Har ein først hamna i feil fil, får ein bli der og heller snu og køyre tilbake". Det funker stort sett greit, så lenge eg er i riktig køyrebane.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 09:12   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Det er kjempeviktig, nokon. Jeg har kjørt i storbyer som Roma, Hamburg og Lyon, og det blir noen feilvalg innimellom. Da må man beholde roen og snu når man kan - det er når folk kaster seg rundt eller stopper og rygger (! På motorveien! True story!) at det blir farlige situasjoner.

Også er det så klart essensielt at du kjører så mye du kan, selv om det er mer behagelig å la andre ta rattet. Utrolig mange (og særlig kvinner, dessverre) kjører altfor lite når de ikke må.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 09:36   #20
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motorveien ved Gardermoen, er det så lett å havne mot kjøreretningen?

Det burde vært slik at etter en viss tid (før motorveien), så punkterte man hjulene. Det har virkelig gått så galt som det kan engang der, glemmer aldri synet og tragedien i den helgen for over 10 år siden, og enda er det ikke gjort noe virkelig effektivt for å hindre at det kan skje. I mange andre land løses det med pigg som punkterer om man er i feil retning. http://www.bt.no/nyheter/innenriks/K...m-2417701.html

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no