Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hjelp. Hva er det som gjør at jeg får inn wifi på Mac, men ikke på tlf og padda?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-15, 21:40   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.769
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp. Hva er det som gjør at jeg får inn wifi på Mac, men ikke på tlf og padda?

Jeg er på hotell, i månedsvis, og får plutselig ikke inn internett via routeren jeg har her på iPhonen og iPaden, men er på wifi på Macen. Hvorfor er det slik. jeg får tidvis inn på telefonen, men så detter det ut igjen. Det er ikke trådløst nett på rommene her, så jeg har lånt meg en router som er koblet i port i veggen.

Det lyser wifisignal på alle enheter, men internett kan ikke oppdateres.

Hvorfor er det forskjell på de ulike devicene mine?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 22:37   #2
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp. Hva er det som gjør at jeg får inn wifi på Mac, men ikke på tlf og padda?

Er det ikke trådløst Internett på rommene? Det syns jeg nesten er uhørt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 22:48   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.769
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp. Hva er det som gjør at jeg får inn wifi på Mac, men ikke på tlf og padda?

Det er sykehuset som eier bygget og de fikk selv for 5-6 uker siden. De jobber med det her nå, og det sies det kommer etter jul. Riksen er bygget i 2000 og da var det ikke så vanlig med wifi. Det var kabel i vegg.

Men ja, uhørt. Spsesielt at vi må betale leie for nettet!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 26-11-15 kl 22:54.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 22:51   #4
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp. Hva er det som gjør at jeg får inn wifi på Mac, men ikke på tlf og padda?

Du kan då ikkje måtte betale for nett du, som skal oppdatere oss her på fp!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 22:53   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.769
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp. Hva er det som gjør at jeg får inn wifi på Mac, men ikke på tlf og padda?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 00:02   #6
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp. Hva er det som gjør at jeg får inn wifi på Mac, men ikke på tlf og padda?

Uhørt faktisk

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 00:20   #7
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp. Hva er det som gjør at jeg får inn wifi på Mac, men ikke på tlf og padda?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg er på hotell, i månedsvis, og får plutselig ikke inn internett via routeren jeg har her på iPhonen og iPaden, men er på wifi på Macen. Hvorfor er det slik. jeg får tidvis inn på telefonen, men så detter det ut igjen. Det er ikke trådløst nett på rommene her, så jeg har lånt meg en router som er koblet i port i veggen.

Det lyser wifisignal på alle enheter, men internett kan ikke oppdateres.

Hvorfor er det forskjell på de ulike devicene mine?

Er iPhone og iPad kjøpt i Norge/Europa?
Hvilken ruter er det?

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 09:24   #8
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.769
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp. Hva er det som gjør at jeg får inn wifi på Mac, men ikke på tlf og padda?

Norge. Routeren er ikke min, men den har et eple på seg. Antar Apple. Men det virker nå i morgentimene da.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 12:54   #9
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp. Hva er det som gjør at jeg får inn wifi på Mac, men ikke på tlf og padda?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Uhørt faktisk

Ja! Jeg syns faktisk det. I 2015, på et så stort sykehus hvor sikkert flere enn Karamell må bo i lang, lang tid. Så bare knegg du.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 00:45   #10
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp. Hva er det som gjør at jeg får inn wifi på Mac, men ikke på tlf og padda?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Ja! Jeg syns faktisk det. I 2015, på et så stort sykehus hvor sikkert flere enn Karamell må bo i lang, lang tid. Så bare knegg du.

Det må du for all del mene altså. Jeg hadde garantert irritert meg over å ikke ha nett, men å kalle mangel WiFi for uhørt synes jeg er vel drøyt altså. Men mulig vi bare legger veldig forskjellig i ordet uhørt. Jeg synes det blir litt sånn "Åsså i verdens rikeste land...."

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no