Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dine beste tips for lang flytur

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-16, 23:22   #21
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine beste tips for lang flytur

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg ville ikke satset på å kunne kople opp med Bluetooth?
Det er litt forskjellig ift. plugger, men jeg har Bose headsett og der følger det med klasssisk flyplugg med to pinner. Jeg bruker helst mitt eget når jeg kan.

God tur! Håper du blir oppgradert!
Det er jo virkelig på langdistanse at det betyr noe. (Jeg har reist på jobbreise 3 ganger til Østen de siste årene, og fått fly BC, og det er virkelig digg digg).

Nei, Bluetooth går jo ikke, men mulig jeg har en slags kabel til eller kan skaffe det.

Takk! Jeg tviler på at jeg blir det, men det går helt fint.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 23:37   #22
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dine beste tips for lang flytur

Lat som du ikke snakker engelsk hvis personen ved siden av deg begynner å prate med deg.
:gikk_i_fella:

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 06:39   #23
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine beste tips for lang flytur

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Lat som du ikke snakker engelsk hvis personen ved siden av deg begynner å prate med deg.
:gikk_i_fella:

På forrige langtur som var fra Panama, fikk jeg en klegg av en liten fyr som skjønte at jeg kunne spansk og maste inni granskauen mye og flørtet, og han satt til alt overmål foran meg så han måtte snu seg og plage alle rundt og. Leke stum.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no