Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-16, 09:37   #201
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Hvilke Pokémons er det som ikke finnes i Norge igjen? Når dere skriver at dere har alle - har dere da absolutt alle?

Vi har nå igjen å evolve Alakazam (42 km igjen å gå), Muk (48 km igjen å gå), Dragonite (205 km igjen å gå) og Charizard (bare 288 km igjen å gå ). Jeg har gått/småsykla opp mot 10 mil på mange tidligere evolvinger, men ser at både Dragonite og Charizard henger i en tynn tråd. Ser aldri snurten av noen i disse "familiene" på gata.

I tillegg mangler vi Farfetch'd, Hitmonlee, Hitmonchan, Chansey, Kangashkan, Tauros, Articuno, Zapdos og Moltres. I tillegg Mewtwo og Mew, som jeg finner på nett, men ikke i Pokedexen). Hvilke av disse finnes i Norge?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 13:40   #202
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.274
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Farfetch'd, Kangashkan og Tarous finnes ikke i Norge.
(Asia, Usa og Australia)

Acricuno, Zapdos og Moltres er ikke slupppet enda, så de "finnes ikke" enda.

Mewtwo og Mew er heller ikke sluppet, de ligger etter Dragonite i pokedeksen, derfor kommer ikke de opp.

Når jeg sier jeg har "alle", så mener jeg de som er mulige å få her i Norge, og som er sluppet nå.

Jeg var heldig og fikk Grimer i egg i dag, og fant en grime, så jeg mangler bare 4 candy nå. Yey!

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 13:49   #203
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Så kult!

Jeg sliter med Abraene - får bare én i uka eller noe.

Tusen takk for oppklaring. Da er det sju mulige figurer vi mangler. Det gjenstår bare at noen forteller meg hvor Dratini & co, Charmander & co, Hitmonlee, Hitmonchan og Chansey har gjemt seg hele mitt liv. De tre sistnevnte har jeg virkelig aldri sett snurten av.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 14:19   #204
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.314
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg HAR så lyst til å kaste en ball på de Pikachuene som står og danser utenfor Oslo S.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 14:40   #205
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Så kult!

Jeg sliter med Abraene - får bare én i uka eller noe.

Tusen takk for oppklaring. Da er det sju mulige figurer vi mangler. Det gjenstår bare at noen forteller meg hvor Dratini & co, Charmander & co, Hitmonlee, Hitmonchan og Chansey har gjemt seg hele mitt liv. De tre sistnevnte har jeg virkelig aldri sett snurten av.

Vi har en Hitmonchan, men jeg klarer ikke å huske hvor fra. Kan den komme i egg? Det står Oslo 11/9/2016 på den. Antagelig Østensjøvannet/Bryn/Godlia-området, eller også Høvik rundt Henie Onstad.

Jeg har fanget noen få Dratinier også, men ikke nok til å evolve.

Chanseyer har jeg også funnet både på Høvik og ved Østensjø. Har bare en av dem igjen, og den ble fanget 10/11/2016.

Sønnens største ønske er en Charmander. Den har vi ikke sett snurten av.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 14:53   #206
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Tusen takk for innspill, tjolahopp! Tror vi må ha fått Charmander i egg, stort sett. Dratini på Aker Brygge, mener jeg - og av alle steder på Jessheim.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 15:33   #207
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg HAR så lyst til å kaste en ball på de Pikachuene som står og danser utenfor Oslo S.

Er det en installasjon?

OK, jeg lurer på om det var nå jeg offisielt ble gal. Jeg går rundt og drasser på Abra som buddy om dagen - har gått nærmere 5 mil så langt. Da vesenet så dukket opp i Sightings på kontoret, slo jeg på PokeTrackeren, lokaliserte den helt eksakt og strøk på dør. (Det var riktignok bare 100 meter å gå, men likevel.) Vips, 12 km spart!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 16:43   #208
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.274
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Abra er jo et mareritt, hopper de ut av ballen stikker de alltid. Storebror sier det er pga de er synske?

Dratini er veldig tilfeldig føler jeg. De bare plutselig er der. Og i 10 km egg.

Charmander fikk jeg utviklet ved å ha den som buddy. Og de er i 2 km egg.

Hitmoene, en er funnet i Spania. De andre var Trondheim og Steinkjer, men tror de er egg?

Chansey har jeg iallefall fått i egg. Og faktisk rett nedi gata her. Tror de spawner veldig random.

Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 16:51   #209
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.314
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Er det en installasjon?

Nei, tror de samler inn penger til et eller annet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 17:28   #210
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg har nok til å utvikle Abra nå, bare samler opp til lucky evolving. Den er relativt vanlig både her og i Asker, faktisk.

Hitmonchan har jeg fått i egg, men også fanget - tror det var på Frogner et sted? Ta det med en klype salt, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 30-11-16 kl 17:40.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 17:39   #211
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg mangler for øvrig:
Ivysaur
Charizard
Dugtrio
Primeape (5 fra, er buddy)
Kadavre (klar til evolving)
Alakazam
Machamp (der dustet jeg det til og utviklet to Machoke i stedet )
Victreebel
Golem
Rapidash
Farfetch'd
Muk
Electrode (den fikk jeg opp en gang og var TOM for pokeballs!)
Exeggutor
Hitmonlee
Kangaskhan
Tauros
Lapras
Kabutops
Articuno
Zapdos
Moltres
Dragonite

Noen av dem er jeg relativt nærme, andre har jeg ikke peiling på. Godt å se at jeg ikke er FPs mest crazy, da.

Jeg får absolutt ingenting for sykling. : sutrefurte:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 18:26   #212
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg aner ikke hva de jeg mangler heter. Har 100 forskjellige og er helvveis på level 23.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 18:34   #213
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg mangler bare Hitmonlee (fremdeles!) og snakker om de man kan få i Norge altså.
I dag tok jeg en lapras et steinkast fra sandaker (Nordpolen?) og hele to lickitung. Syns den begynner å sprette opp over alt, fant en i går også. Og siden jeg fant muk på Oslo s, og tre grimer i går og i dag så innbiller jeg meg at det spawner flere enn vanlig for tiden.

Abra har vi flere ganger om dagen rundt omkring i nabolaget, og ja- de stikker kjapt.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 18:44   #214
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Nå har vi nettopp hatt en 20-minutters økt med stortuting for yngste etter at en Lapras forsvant før vi rakk fram. Kanskje det er håp om gjentakelse, da, om det er mer av den enn vanlig. (Vi har en fra før, men likevel!) Eller var det kanskje Lickitung du mente?

8 candy igjen på Abra nå. Ingen har stukket av etter at jeg fikk den som buddy. (Det er den øverste evolvingen vi jakter på, for øvrig - 92 candy i boks.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 30-11-16 kl 18:52.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 18:50   #215
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Huffda, lapras er kjipt å miste. Men jeg har ikke sett snurten av den på ukesvis, før i dag. Og det var bare 100-200 meter fra der vi fanget den forrige gang, merkelig nok.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 18:53   #216
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Det lyder lovende, tross alt!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 19:00   #217
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Poketracker. Tell me more.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 19:05   #218
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Her er det 120 i pokedex. Det er minstemanns bruker, men han har ikke smarttelefon. Mora har blitt litt ivrig hun også.

I dag kom ditto.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 19:14   #219
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Poketracker. Tell me more.

Ja, fin, den, altså! Fikk tips om den lenger opp i tråden her. Det er en app med lilla pil som heter nettopp PokéTracker. Den har bare en radius på 1 km fra der du befinner deg, men kan stilles inn til å sende varsler om de figurene du ønsker deg. Appen har et kart som vises eksakt hvor figuren er.

I ettermiddag så jeg Lapras i sightings, og slo da straks på PokéTrackeren for å se hvor den befant seg. Og det stemmer faktisk!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 19:14   #220
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ja, fin, den, altså! Fikk tips om den lenger opp i tråden her. Det er en app med lilla pil som heter nettopp PokéTracker. Den har bare en radius på 1 km fra der du befinner deg, men kan stilles inn til å sende varsler om de figurene du ønsker deg. Appen har et kart som vises eksakt hvor figuren er.

I ettermiddag så jeg Lapras i sightings, og slo da straks på PokéTrackeren for å se hvor den befant seg. Og det stemmer faktisk!

Den appen var veldig fin!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no