Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vaksineskader, dokumentar på TV2 i kveld

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 09:35   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vaksineskader, dokumentar på TV2 i kveld

Det var sønnen min på 20 år som gjorde meg oppmerksom på denne:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133500

Han ble selv alvorlig syk som baby, like etter trippelvaksinen, og vaksinen var det første legene spurte om da han ble lagt inn på sykehuset. Selv om det er umulig å være helt sikker på at det var vaksinen som utløste spedbarnsepilepsi hos ham, så skulle han ihvertfall aldri mer ha kikhostedelen av den.

Kikhostedelen ble byttet ut med en tryggere i 1998.

Jeg er ikke overrasket over at det kommer fram at noen faktisk sitter igjen med hjerneskader og sykdommer. Og selv om jeg vaksinerer barna mine,føler jeg meg ikke 100% overbevist om at ikke noen barn ofres via vaksinasjonsprogrammet. Selv om mange barn unngår sykdom på grunn av vaksinasjonsprogrammet, så er det utrolig bittert for dem som rammes.

Er klar over at dette er å banne i kirken, men det er noe jeg har følt veldig på kroppen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 09:51   #2
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Min nevø som er født i 1996, ble også syk etter trippelvaksinen, med epilepsi-aktige anfall uten at de kunne finne noen årsak. At den delen av vaksinen ble byttet ut i 1998 sier vel sitt.

Vi har vaksinert våre barn etter vanlig vaksinasjonsprogram. Men jeg må innrømme jeg fikk meg en alvorlig støkk da helsesøster satte feil vaksine på minstemann da han var ett år - han skulle ha den tredje trippelvaksinen og hun satte MMR.
Det var ekkelt det.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 09:56   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Feilvaksinering og feilmedisinering er også noe jeg har virkelig skrekken for.
Da min syke baby skulle ha den aller siste kortisondosen, satt hjemme av hjemmesykepleier, hadde hun tatt adrenalin istedet for den medisinen han skulle ha. Jeg så den knekte ampullen (tydelig merket ADRENALIN) et kvart sekund før hun satte den i låret på ham, og fikk grabbet tak i armen hennes. Hadde han fått i seg denne dosen (som var veldig mye større enn den han skulle hatt dersom han fikk en reaksjon på den andre medisinen), hadde han dødd.
Sykepleieren ble helt satt ut og stotret noe om grønn stær og at hun hadde glemt brillene i bilen.

Etter denne skrekkopplevelsen har jeg sjekket hver eneste sprøyte barna mine har fått, og bedt om bekreftelse på at type og dose er riktig.
Hysterisk, ja vel. Men det kan jammen trengs av og til.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 09:58   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Jeg tror det er sunt å ha en viss skepsis overfor vaksiner. Det er tabubelagt å snakke høyt om det, men du er nok ikke den eneste som mistenker vaksineskader hos barnet ditt. En i min aller nærmeste krets har samme mistanke ang. trippelvaksinene de fikk på 70-tallet, og utvikling av kroniske allergi- og luftveisplager. Livslange plager som startet noen timer etter vaksinen ble satt. Det kan være tilfeldig, men det er jo ikke det eneste tilfellet man har hørt om.

Når det er sagt så vil jeg også si at det har vært en selvfølge for meg å vaksinere Vesla. Og når man tenker på at en sykdom som Meslinger er en av de mest hyppige barnedødsårsaker i verden, så er det klart at vaksiner redder mange liv. Som så mye annet så er det ikke risikofritt, og det er viktig at vi er klart over de mindre bra sidene ved vaksinering også.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 09:59   #5
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Hjelpe meg, for en skrekkopplevelse, Maximillia!

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:02   #6
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Jeg er ikke i tvil om at noen barn "ofres" i vaksinasjonsprogrammene, likevel synes jeg det er det eneste riktige å følge nettopp det programmet. Selv om det er fare for at det rammer mine egne barn.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:04   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Som så mye annet så er det ikke risikofritt, og det er viktig at vi er klart over de mindre bra sidene ved vaksinering også.

Ja, det er akkurat det jeg også tenker, men jeg har følt det veldig lite stuerent å si det. Hvis man ikke føler seg 100% overbevist om at det er 100% trygt å vaksinere, så er man uansvarlig og egoistisk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:05   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Skal se det programmet.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:19   #9
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ja, det er akkurat det jeg også tenker, men jeg har følt det veldig lite stuerent å si det. Hvis man ikke føler seg 100% overbevist om at det er 100% trygt å vaksinere, så er man uansvarlig og egoistisk.


Sånn jeg ser dette så har spredning av krampetro på vaksiner vært en helt bevisst holdningspropaganda fra myndighetene. Og jeg forstår strategien fullt ut også, selv om jeg er for åpenhet omkring det. Men det er klart det ville vært krise om veldig mange følte seg skremt fra å vaksinere barna sine fra farlige sykdommer.

Jeg kjenner jeg er litt ambivalent her.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:20   #10
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

LaLuna og Maximillia, så utrolig ekkelt! Hvis noen hadde satt feil vaksine på barnet mitt så hadde jeg blitt rasende. Og redd! Og å skylde på at man ikke hadde briller er jo helt hårreisende, da henter man brillene før man setter sprøyte da.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:37   #11
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg er ikke overrasket over at det kommer fram at noen faktisk sitter igjen med hjerneskader og sykdommer. Og selv om jeg vaksinerer barna mine,føler jeg meg ikke 100% overbevist om at ikke noen barn ofres via vaksinasjonsprogrammet. Selv om mange barn unngår sykdom på grunn av vaksinasjonsprogrammet, så er det utrolig bittert for dem som rammes.

Det er ikke vanskelig å ha all mulig forståelse for at det er bittert for dem som rammes. Ikke vanskelig i det hele tatt. Å få andre sykdommer/skader eller å dø av noe som skulle være til hjelp er tragisk rett og slett. Den eneste grunnen til å fortsette er jo at enda flere ville ha blitt syke, skadede eller ville ha dødd hvis man ikke vaksinerte. Vi har ingen barn å miste hverken i sykdom eller som følge av vaksinen mot sykdommen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:38   #12
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hysterisk, ja vel. Men det kan jammen trengs av og til.

Det er ikke hysterisk, det er jo tydeligvis helt nødvendig. Så grusomt!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:42   #13
ebba
Nybegynner
 
ebba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 21
ebba har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Jeg har ikke tatt et bevisst valg ang vaksinering, men bare fulgt strømmen. Leste litt om det før første vaksinering, men synes informasjonen ble for propagandapreget fra begge sider til at jeg kunne ta stilling til det. Jeg kunne godt tenkt meg litt mer nyansert info om risiko osv.

ebba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 11:11   #14
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Har ikke TV2...

Jeg er ikke begeistret for alle vaksinene. Gudsønnen min fikk kikhoste når han var liten. Når venninnen min spurte legene om hvorfor han fikk kikhoste når han var vaksinert mot det, fikk hun til svar: "Han er vaksinert mot 1 type kikhoste. Det finnes mange typer."
Javel, ja. Og jeg hadde kikhoste samtidig som han. Var inn og ut på legekontoret, og ba dem om å sjekke om jeg hadde kikhoste. Det var så usannsynlig at det sjekket de ikke før jeg var det 4. gangen...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 12:17   #15
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Jeg bryr meg ikke om hva en dokumentar på TV2 sier, vaksiner er flott! Ja til utryddig av farlige sykdommer. (Presisering: smilyen er et personlig uttrykk for hva jeg syns om vaksiner, og må ikke forveksles med eventuell manglende sympati med de som mener seg skadet av vaksiner)

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 09-10-06 kl 13:29.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 12:24   #16
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Jeg tror alle er enige i at vaksinene gjør en god jobb i å utrydde farlige sykdommer. Men jeg syns allikevel det kan være en viss åpenhet rundt både bivirkninger og direkte skader ved vaksiner. Det er jo åpenbart et grunnlag for stadig utvikling og forbedring av vaksinene.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 12:27   #17
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg tror alle er enige i at vaksinene gjør en god jobb i å utrydde farlige sykdommer. Men jeg syns allikevel det kan være en viss åpenhet rundt både bivirkninger og direkte skader ved vaksiner. Det er jo åpenbart et grunnlag for stadig utvikling og forbedring av vaksinene.

Veldig bra sagt, jeg er helt enig.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 12:43   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg bryr meg ikke om hva en dokumentar på TV2 sier, vaksiner er flott! Ja til utryddig av farlige sykdommer.

Du bryr deg ikke om hva en dokumentar på TV2 sier, men tror du foreldrene til de barna som faktisk har blitt skadet hopper rundt med rosa dusker og sier vaksiner er flott?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 12:50   #19
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Du bryr deg ikke om hva en dokumentar på TV2 sier, men tror du foreldrene til de barna som faktisk har blitt skadet hopper rundt med rosa dusker og sier vaksiner er flott?

Jeg er enig med deg Maximillia. Det er lite bivirkninger med vaksiner og på et samfunnsmedisinsk nivå er vaksiner udelt positivt. MEN - og det er et viktig men Kif! - for de som blir rammet av bivirkninger er det helt grusomt!

En annen sak er om det er mulig å gjøre noe med deg ... Selv tenker jeg ikke over det med vaksine for mine barn. Jeg prøver så godt jeg kan å la være å tenke på ting jeg ikke kan kontrollere selv.

Jeg synes det er helt utrolig at du greier å ha et så reflektert forhold til vaksiner som du har når man tenker på historien med sønnen din.

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 12:54   #20
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 ikveld

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Du bryr deg ikke om hva en dokumentar på TV2 sier, men tror du foreldrene til de barna som faktisk har blitt skadet hopper rundt med rosa dusker og sier vaksiner er flott?

Jeg må da for svingende få lov til å mene at vaksiner er positivt! Dusker eller ikke. Tror alle som har et barn som lever takket være vaksiner jubler sammen med meg.

Jeg tillater meg til å litt for p-piller også, selv om det har forekommet dødsfall på grunn av blodpropp.

Og dyreforsøk når det fører til at menneskeliv spares.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no