Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Indiana Jones og snart 8-åringer

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-17, 17:24   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Indiana Jones og snart 8-åringer

Gutta mine har vilt lyst til å se Indiana Jones filmene på Netflix, men jeg er ikke helt sikker... Det er 11 års grense og jeg pleier å holde ganske fast på at de i alle fall må være nærere i alder.

Jeg tror ikke de blir veldig redd av noe i filmene, men det er unektelig scener som er guffent. (Jeg så en av filmene som jentunge selv, usikker på alder, og husker alt jeg ble veldig redd av scenen hvor ansiktet til kjeltringen smeltet....)
Er det evnt en av filmene som er "mildere" enn de andre? Jeg husker dem ikke nå...

Er jeg i det hele tatt helt i vater som faktisk VURDERER at de kan få se en med meg?! Reality check please!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no