Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er ditt forhold til vin?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hva er ditt forhold til vin?
Jeg er helt avholds 14 5,71%
Vin smaker grusomt 20 8,16%
Jeg kan til nød drikke vin hvis den er søt 4 1,63%
Jeg liker noen få typer rund og lettdrikkelig vin 22 8,98%
Jeg liker vin, men alt smaker ganske likt for meg 13 5,31%
Jeg liker vin, og «kan» noen flasker som jeg vet jeg liker 65 26,53%
Jeg liker vin og kan forskjell på noen druesorter og vinstiler, men er ikke noen ekspert 91 37,14%
Jeg liker vin og har ganske god greie på druesorter og vinstiler, og samler kanskje litt 12 4,90%
Jeg lever og ånder for vin, har spesialbygd vinkjeller og nekter å vaske vinglass i oppvaskmaskinen 0 0%
Brokkolivin 4 1,63%
Deltakere: 245. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-14, 12:31   #21
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Ingen som vil innrømme at de er i loco-kategorien, altså? Dedikert kjølerom og håndvaskede Riedel-glass teller, altså!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:31   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Svarte "jeg liker vin, og «kan» noen flasker som jeg vet jeg liker".

Det er sånn omtrent sant. Jeg syntes vin er greit av og til, men ikke noe mer. Velger som regel de jeg vet at jeg kan klare drikke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:31   #23
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Ingen alternativer passet forresten, kun brokkoli.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:31   #24
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Ja, og til middag hjemme med gjester spør jeg på polet om hjelp til å finne en vin som passer.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:32   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Er veldig glad i vin, kan noen druesorter, men ikke så mye at jeg krysset av for det - jeg velger vin ut fra anbefalinger, ut fra "anvisningene" på hyllene og ut fra tidligere erfaringer.

Men jeg kunne tenkt meg vinkurs.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:32   #26
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Jeg kan noen vinstiler og druer, jeg leser en del om vin, men synes ikke jeg kan nok til å påstå at jeg har noe greie på det. Jeg har hittil hatt flaks når det gjelder å matche mat og vin, men det går helst på erfaring fra restaurantbransjen og at jeg er flink til å bruke vinmonopolet.nos-kompetanse. Jeg sender dem mail med meny og får tips og lærer av det. Jeg samler litt, men har ikke optimale lagringsforhold. Jeg bruker klesskapet på soverommet. Og har en dedikert champishylle i kjølerommet. Skikkelige glass har jeg også.

Jeg har egentlig tenkt å kurse meg mer, siden jeg på soppkurs oppdaget at jeg har skikkelig god smaks- og luktesans. Det hadde vært gøy å kunne mer.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:33   #27
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg har egentlig tenkt å kurse meg mer, siden jeg på soppkurs oppdaget at jeg har skikkelig god smaks- og luktesans. Det hadde vært gøy å kunne mer.

Vi kan gå på sommelierkurs sammen!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:34   #28
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Jeg liker vin, og «kan» noen flasker som jeg vet jeg liker. Men jeg kunne nesten like godt trykket på Avholds, for I praksis blir det vin 1 - 3 ganger i året. Så vi kan vel konkludere med at "å like vin" og "å like sjokolade" anger to forskjellige grader av ordet "like".

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:35   #29
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi kan gå på sommelierkurs sammen!

Ja!!!!

Jeg har kjempelyst! (mellom hagedesignkursene jeg tar med Esme).

Herregud, som jeg gleder meg til å bli pensjonist.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:37   #30
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Ja!!!!

Jeg har kjempelyst!

Det er faktisk en av verdens beste ideer.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:39   #31
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

.....Noen sa til meg nå at jeg pleier like Ripazzoviner. Og tysk hvitvin. Riesling.

Bra jeg slipper holde så mye styr på hva jeg pleier like selv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:40   #32
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Jeg har vinkjeller.

(Vin i kjeller= vinkjeller.)
Jeg drikker alt for lite, så det begynner å bli en bra samling.

Det tok lang tid før jeg likte vin. Det var nok fordi jeg ble utsatt for kattepiss (Blue Nun) og tyttebærsaft (JP Chenet og dets like). Denne Ruen har rett og slett en litt forfinet vinsmak.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:41   #33
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Jeg liker vin og kan forskjell på noen druesorter og vinstiler, men er ikke noen ekspert.


Dessverre har jeg for lite tid og overskudd til å smake og lære mer om vin, men den kommer tilbke når ungene blir større.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:41   #34
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Jeg liker hvitvin, men ikke de aller tørreste. Og noen rødviner, men jeg vet ikke hvilke, jeg glemmer alltid å skrive ned hva det er når jeg får servert en jeg liker.

Jeg pleier å smake på rødvinen når jeg er et sted der det ikke passer seg å be om noe annet i stedet, hvis jeg liker den er det bonus, hvis ikke drikker jeg bare veldig sakte.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:42   #35
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Og jeg er veldig glad for polet. Har fått skryt for godt vinvalg av min veldig vin-interesserte tante flere ganger. Det er selvfølgelig polet som har valgt, og ikke jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:42   #36
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Vanskelig å svare.

Jeg har fram til kanskje det siste året ment at all rødvin smaker likt. Og jeg har ikke likt smaken.
Det siste året har jeg smakt på noen viner som jeg likte, altså som eg ikke syns smaker vondt, men jeg syns ikke det er supergodt heller.

De rødvinene jeg har smakt, som jeg ikke syns var vonde, var runde og milde i smaken.
De hvitvinene jeg har smakt som jeg kan synes er god, er iskalde og "søte". (Jeg vet ikke om det er søt de er, men det er den beskrivelsen som passer best.)

For meg går champagne og cava i samme kategori som vin, og jeg har til gode å smake en jeg syns er god.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:45   #37
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Jeg er vel på linje med noen, ser jeg, bare at jeg ikke liker øl. Det vil si, det kan godt være det finnes øl jeg liker, men har ikke smakt noe ennå.

Jeg har lite peiling på vin, men synes ikke alt smaker likt. Drikker fortrinnsvis vin til mat, men det blir sjelden pga livssituasjon. Bruker det i matlaging noe oftere, og det har vel hendt at mannen og jeg tar et glass eller to sammen, men jeg liker egentlig ikke å drikke når ungene er hjemme - avholdsoppveksten min sitter nok litt i, sjøl om foreldrene mine ikke er avholdsfolk lenger og drikker vin oftere enn meg. (For øvrig et område mannen og jeg prøver å finne en gylden middelvei på, i hans familie er unger med på fest, sjøl der enkelte er merkbart påvirka.)

Jeg var på en litt finere restaurant enn vi vanligvis har vært på i fjor, og fikk anbefalt viner av sommelieren. Det var min første opplevelse av at vinen ga smaken på maten en ny dimensjon, og jeg håper på flere sånne middager både ute og hjemme etter hvert som ungene blir større og jeg ikke skal amme mer. Jeg ser likevel ikke for meg at jeg kommer til å sette meg veldig inn i druesorter og vindistrikter og sånt, bare nok til at jeg husker hva jeg liker og ikke, samt hva som ikke utløser migrene.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:47   #38
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Jeg liker for øvrig ikke øl i det hele tatt, og jeg har virkelig smakt meg helhjertet gjennom hele spekteret av typer. Det er selve grunnsmaken jeg ikke liker, antagelig smaken av humle. Og da går det jo ikke.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:48   #39
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Jeg haket av på "Vin smaker grusomt", men det er egentlig en for sterk påstand. Vi smaker definitivt ikke godt, men den befinner seg ikke i grusomt-båsen sammen med gammelost og syrna melkeprodukter.

Jeg drikker aldri vin fordi jeg ikke liker det.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 12:53   #40
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg liker for øvrig ikke øl i det hele tatt, og jeg har virkelig smakt meg helhjertet gjennom hele spekteret av typer. Det er selve grunnsmaken jeg ikke liker, antagelig smaken av humle. Og da går det jo ikke.

Godt å se at man ikke må like alt for å kunne sette pris på god mat. Da er det håp for meg og!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no