Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hva TV-spill også kan være

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-16, 14:05   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva TV-spill også kan være

Takk for tips, Nokon. Den skal vi se.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-16, 09:16   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva TV-spill også kan være

Unravel anmeldt av filmpolitiet.

http://p3.no/filmpolitiet/2016/02/unravel/

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-16, 09:49   #23
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva TV-spill også kan være

Jeg har spilt et par timer Unravel, det anbefales! Kanskje ikke helt et terningkast 6, men fryktelig bra.

Jeg vil gjerne slå et slag for et spill i andre enden av følelsesskalaen, nemlig This war of mine, som nå er ute på Xbox One i utvidet utgave. Her spiller du en person som forsøker og overleve i en beleiret by under en borgerkrig. Jeg skal ikke fortelle mer om handlingen, men dette er et av de sterkeste spillene jeg noensinne har spilt. Følelsen av håpløshet, valgene du må ta og historien som fortelles er utrolig sterk. Anbefales ikke til barn!

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-16, 09:56   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva TV-spill også kan være

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Jeg har spilt et par timer Unravel, det anbefales! Kanskje ikke helt et terningkast 6, men fryktelig bra.

Jeg vil gjerne slå et slag for et spill i andre enden av følelsesskalaen, nemlig This war of mine, som nå er ute på Xbox One i utvidet utgave. Her spiller du en person som forsøker og overleve i en beleiret by under en borgerkrig. Jeg skal ikke fortelle mer om handlingen, men dette er et av de sterkeste spillene jeg noensinne har spilt. Følelsen av håpløshet, valgene du må ta og historien som fortelles er utrolig sterk. Anbefales ikke til barn!

Er vel den Tallulah nevner tidligere i tråden også. Høres ikke ut som noe jeg orker å spille, men det kunne kanskje vært noe for Listhaug?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-16, 10:00   #25
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva TV-spill også kan være

Eg spelar sjølvsagt ikkje TV-spel, det skulle tatt seg ut!, men stikk innom for å minne om FP sin offisielle nynorskdag som er i dag!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-16, 10:40   #26
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva TV-spill også kan være

Ein av elevane mine drøfta om spel er litteratur i fordjupingsoppgåva si eitt år. Det var ei fantastisk god oppgåve. Spelaren og eleven smelta saman til eitt supert samla produkt.

Spel gir jo ein dimensjon som ikkje ordinær litteratur gir, nemleg deltaking. Eg las ei bok i fjor haust der eg kunne gjera val fleire stader i boka, og eg hugsar at eg tenkte at det sikkert var ein gamal rollespelar som hadde skrive romanen, utan at eg nokon gong tok meg tid til å sjekke det.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-16, 22:04   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva TV-spill også kan være

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Unravel anmeldt av filmpolitiet.

http://p3.no/filmpolitiet/2016/02/unravel/

Så fin anmeldelse! Tror jeg må spille det med Hiawata.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-16, 19:00   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva TV-spill også kan være

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Unravel anmeldt av filmpolitiet.

http://p3.no/filmpolitiet/2016/02/unravel/

Dette testa pjokken idag
Herlig spill synes jeg. Deilig engasjerende uten slåssing og drit.
Like it!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-16, 11:40   #29
KnutRo
Nybegynner
 
KnutRo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2016
Innlegg: 7
KnutRo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva TV-spill også kan være

LİMBO is the best!!

KnutRo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no