Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

HTML kode er AV

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-07, 23:26   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.474
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HTML kode er AV

Jeg får ikke lenger til å markere mer enn ett ord i gangen for å lage dem f.eks. kursiv eller halvfet. Dvs. jeg får til å markere dem, men for å klikke på B'en eller I'en så må bare ett ord være markert.

Jeg får heller ikke til å lage link under ett ord. Altså slik at et ord funker som link. I stedet må jeg lime dem inn som dette:
http://www.runejohansen.com/

Jeg har en mistanke. Nede i venstre hjørne har jeg en liten boks:
Kan problemet komme av at HTML kode er av? Hvordan får jeg den på igjen i så fall?
BB kode er
Uttrykksikoner er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 00:20   #2
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HTML kode er AV

HTML er Av hos meg også. Tester:

Dagbladet.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 09:27   #3
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: HTML kode er AV

HTML skal av sikkerhetsårsaker være av for alle, å tillate HTML i et åpent forum er galskap. Hvis du går hit, så er alle BB-kodene forklart. BB-kodene konverteres til sikkerhetskontrollert HTML før det vises til leseren.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 00:15   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.474
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HTML kode er AV

okei, da er det ikke der problemet ligger. Trodde jeg var smartass og hadde funnet løsningen

Tester igjen om jeg kan legge inn link på den enkle måten. Yes det funka når det var bare ett ord, men ikke hvis jeg ville bruke flere ord.

Okei, repeterer fra første innlegg:
Jeg får ikke lenger til å markere mer enn ett ord i gangen for å lage dem f.eks. kursiv eller halvfet. Dvs. jeg får til å markere dem, men for å klikke på B'en eller I'en (eller hva som helst av kodene der bortover) så må bare ett ord være markert.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 08:12   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: HTML kode er AV

Flere ord med samme tagg
Flere ord blir samme lenke

Hvilken nettleser bruker du?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 22:18   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.474
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HTML kode er AV

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvilken nettleser bruker du?

Firefox' siste. På en mac. Har funka før, så skjønner ikke dette.
Merkelig, jeg tok omstart nå siden jeg kom på at det ikke hadde vært gjort på noen uker, men nei, likedan.

Skal prøve senere (idag eller i morgen) på den stasjonære imac'en om det er likedan der, men akkurat nå er jeg for lat til å stå opp fra godstolen i stua.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 11:07   #7
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: HTML kode er AV

Vi bruker Firefox på PowerBook og MacBook, ingen problemer med å markere flere ord.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no