Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #5

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-18, 14:51   #61
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 39
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Her må jo til en hel medaljeseremoni!

Jeg er glad for at det snart er sommerferie, og for at kollegaen min overraska meg med is etter endt undervisning.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 18-06-18, 15:06   #62
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.823
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Oi, bitt! Jeg er livredd for hoggorm. Hvor ble du bitt?

Jeg ble bitt oppå foten cirka fem centimeter bak stortåa. Det var nok et delvis tørrbitt siden jeg hovnet opp først et par dager senere (pga stress?). Men klart, driver man å løpegår barfot i gresset om kvelden, når vekselvarme dyr er blitt trege og ikke klarer å rømme så raskt, ja så er det ikke annet å vente. Stedet var i vår egen hage, ingen har observert orm der siden 1956, bortsett fra i fjor da Helten påsto han så noe tynt og brunt noe som vislet bortover av og til. Eldste så det også en gang i fjor. Det kan være bostedene ble fjernet pga sprenging og bygging i skråninger med trær og overgrodde hager og at de derfra er kommet til den fredelige tomta vår med en liten koloni.

Uansett, merker du bitt, så kontakt lege i tilfelle du er en av dem som reagerer.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 18-06-18, 15:51   #63
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

At jeg ikke har funnet lus på 2 av 5. De 3 siste er ikke sjekket ennå, det skjer når de er hjemme.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 18-06-18, 15:56   #64
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.778
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

At det snart er sommerferie. Jeg gleder meg så utrolig masse til fire uker med alle fem sammen. Årets høydepunkt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv  
Gammel 18-06-18, 16:46   #65
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.209
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

At jeg ikke har funnet lus på 2 av 5. De 3 siste er ikke sjekket ennå, det skjer når de er hjemme.

Før jeg leste hele setningen trodde jeg du faktisk hadde funnet lus på 3, og tenkte at dette må være rekorden for "halvfullt glass"-holdning.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 18-06-18, 20:21   #66
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Er litt sånn halvrik nå for feriepengene har kommet inn. Og har fått inn en god slump av mannens feriepenger også så da er det litt stas med endel på konto før det straks skal ut igjen.

Og så er jeg litt glad på sønnens vegne som har så mange venner å være med. Han har blitt invitert med på hyttetur en uke. Er litt gru-glad for de skal visst få lov til å være der alene en uke uten voksne. Men vi må vel bare godta det for flere av gutta er langt over 17 år.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 18-06-18, 20:45   #67
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.784
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Tilfeldig besøk av en gammel kollega. Jeg husket plutselig hvor mye moro vi hadde på jobb.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 19-06-18, 11:17   #68
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

At jeg ikke har funnet lus på 2 av 5. De 3 siste er ikke sjekket ennå, det skjer når de er hjemme.

Ingen lus på noen!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 19-06-18, 12:04   #69
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.823
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ingen lus på noen!

Så deilig! Hurra!

Strå er ikke aktiv  
Gammel 20-06-18, 20:30   #70
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.778
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

I dag har vi hatt tredje sommeravslutning på tre dager, og jeg er litt glad for at det nå er over. Det har vært veldig hyggelig, men for en introvert som meg kjenner jeg at det skal bli godt å ikke være fullt så sosial i dagene som kommer.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv  
Gammel 20-06-18, 21:22   #71
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.823
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Etter at Mellomste flyttet har jeg måttet se alene på fotballEM og -VM her i huset = kjedelig. Med leieboeren i huset og Eldstes kjæreste som nabo så har jeg selskap og diskusjonspartnere = gøy. Den ene kan alle navn og lag de spiller på til vanlig. Den andre er fotballspiller og kan forklare alt på en grei måte. Det er gøy med selskap.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 20-06-18, 21:24   #72
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.209
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Etter at Mellomste flyttet har jeg måttet se alene på fotballEM og -VM her i huset = kjedelig. Med leieboeren i huset og Eldstes kjæreste som nabo så har jeg selskap og diskusjonspartnere = gøy. Den ene kan alle navn og lag de spiller på til vanlig. Den andre er fotballspiller og kan forklare alt på en grei måte. Det er gøy med selskap.

Jeg har en 10 år gammel fotballnerd som kommenterer uavbrutt og forklarer alt om alle, det gjør meg glad, og det får helt ubevisst opp min interesse for fotball også. Blir rett og slett revet med av at han er så engasjert.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 20-06-18, 21:53   #73
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.823
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har en 10 år gammel fotballnerd som kommenterer uavbrutt og forklarer alt om alle, det gjør meg glad, og det får helt ubevisst opp min interesse for fotball også. Blir rett og slett revet med av at han er så engasjert.

Jeg blir helt jeg.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 20-06-18, 22:03   #74
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.209
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg blir helt jeg.

Ja, nå har han visst fått en ny fascinasjon for Iran, og håper Spania ryker ut, fordi de spiller så stygt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 20-06-18, 22:58   #75
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

At den årlige sommerkonserten for skolen var så fantastisk flott.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-06-18, 00:53   #76
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 39
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Jeg er glad for at elevene mine fikk akkurat de resultatene jeg forventa til skriftlig eksamen. Det er godt å få en bekreftelse på at jeg tenker riktig rundt vurdering, sjøl om jeg kunne ønska meg høyere karakterer for et par av dem. De har uansett jobba godt!

Også glad for te, sjokolade og pjusk fra mannen i kveld, så jeg fikk pusta litt ut før muntlig eksamen i morgen. Er glad for at alle elever har gode problemstillinger, og så håper jeg bare jeg klarer å hjelpe dem med å få vise alt det de kan. Fine folka mine.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 24-06-18, 10:13   #77
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.778
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Hyggelig familiebesøk i går og jeg gleder meg til nok et familiebesøk i dag. Og at sommerværet er tilbake.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv  
Gammel 24-06-18, 10:24   #78
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.396
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

To femåringer som satt ved siden av st.hansgrillen i går kveld og småpratet om kjærester og kyssing.

Og tre fine venninner som finner på klappeleker og annen moro til underholdning for alle rundt mens de står i kjedelig kø.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 24-06-18, 11:19   #79
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Våkne opp til sol og sommer.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 24-06-18, 12:13   #80
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.143
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Faren min.
De bor på hytta hver sommer og henger med lokalbefolkningen der, bl.a en familie som har gård. Pappa har hjulpet litt til på den gården når det trengs med litt snekring og annet småarbeid.
Nå er bonden skadet og nyoperert, og pappa er bonde på på heltid der for å avhjelpe gårdsdriften.
Han kobler av og på melkemaskiner, kjører traktor, slår, møkker (heter det det?) og alt det man må gjøre på en gård. Avløser er også der, og de to får gården til å gå som normalt.
Pappaen min som knapt hadde tatt i en ku før han begynte å henge der på gården.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no