Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-18, 18:12   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jeg tenker fremst på smykker du bruker ofte. Jeg tenker både på hvordan de henger/ligger, på hvilket rom det er og på/i hvilken møbel de oppbevares.

Smykkene som jeg ikke bruker så ofte har jeg god kontroll på, men de jeg bruker oftere har jeg ikke noen optimal løsning for. Jeg vil gjerne ha dem på badet for det er stort sett der jeg gjør alt på morgenen, men da må de være i et skap og jeg vil helst at de skal henge og ikke ligge.


Sist redigert av Pelen : 12-10-18 kl 18:20.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 18:17   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan opp evarer du smykkene dine?

Jeg har to smykketrær fra Menu som står i vindusposten på badet.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 18:22   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan opp evarer du smykkene dine?

Jeg har et smykketrelignense sak, men jeg har ikke noen bra plass til den hjemme, så jeg tror st jeg skal ta den med til hytten. Den får ikke plass på benken på baderommet hjemme under overskapene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 18:34   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jeg bruker omtrent aldri smykker så de ligger i bokser i en skuff.
Men i ditt tilfellle kan det kanskje fungere med en knaggrekke av noe slag?



Noe a'la denne for eksempel.

https://www.ebay.com/itm/33179788101...m=331797881014

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 20:29   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jeg har et smykketre som står oppå den kassa bak do. Det meste ligger i skålen til treet, tror faktisk det bare er en dusjhette som henger på greinene.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 20:59   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jeg har en skjeletthånd på nattbordet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 21:28   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Sendte deg et bilde på messenger, hvordan jeg har hengt opp smykker på det nye badet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-18, 21:52   #8
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jeg har et smykkeskrin jeg fikk da jeg var 5 år (altså 40 år gammelt ). Der oppbevarer jeg de få smykkene jeg har og som jeg nærmest aldri bruker.

Å kjøper smykker til meg er med andre ord totalt bortkastet.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-18, 01:15   #9
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jeg har en boks med mange rom, fra Clas Ohlson eller Maxbo. Står i hjørneskspet på badet. Så ikke synlig, men tilgjengelig. Funker, og mindre rot og støv enn å ha mye fremme.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-18, 01:26   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Vi har håndkletørker på badet, men manglet plass til et ekstra håndkle, så jeg kjøpte en trepakning med knagger fra Ikea. Det var akkurat nok til et badehåndkle, et håndhåndkle og en knagg til smykkene jeg bruker mest. Det er snakk om fire-fem smykker.

Jeg synes knaggen jeg bruker til dette er genial. De er laget av krom, de er billige og de festes rett på flisene med en sterk dobbeltsidig tape. Ikke opplevd at de ramler ned, de sitter som støpt og kan fjernes når jeg er lei. Og så er det et «hakk» i knaggen som gjør at smykkene henger godt.

Min smykkeknagg henger like ved speilskapet og over benken ved servanten.

Det er disse knaggene: https://m2.ikea.com/no/no/p/skoghall...mmet-30207075/

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-18, 01:38   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

De jeg bruker mest ligger i et brilleetui, faktisk. Begynte med det da jeg skulle ha de med på reise en gang, og siden har jeg bare latt de ligge der. Praktisk å bare slenge etuiet i veska hvis jeg skal reise bort.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-18, 01:42   #12
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jeg har flere smykkeskrin på soverommet. De inneholder sølv og gull, og da type ting som ikke brukes daglig.

Det som er i hyppig bruk henger på en krok på badet. Noe som ikke er optimalt for hverken ekte eller uekte... Fukt og lufta på et bad er ikke greit for smykker ha jeg forstått. Men legger jeg de på soverommet så blir de aldri brukt liksom...

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-18, 14:35   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

På meg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-18, 14:46   #14
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

I safen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-18, 15:20   #15
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jeg har en treeske det har vært Nespressokapsler i. Det er ikke lov (hos meg) å ha flere smykker enn at det er et rom til hvert smykke/par med øredobber i hvert hull.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-18, 09:30   #16
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

På meg. Jeg bruker to ringer og et kjede hver dag, tar dem kun av når jeg dusjer. Da ligger de i badeskapet mitt.

Andre smykker jeg har ligger i et lite smykkeskrin jeg fikk som barn, det er i skuffen min på badet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-18, 11:09   #17
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jeg er egentlig ikke en smykker uker, men har noen smykker og de ligger i et smykkeskrin i vinduskarmen på badet.

I sommer fikk jeg et smykke i bryllupsdagsgave, og det bruker jeg nesten hver dag. Når det ikke er i bruk ligger det i smykkeboksen jeg fikk det i, også i vinduskarmen på badet.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-18, 12:10   #18
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jeg har ingen dyre smykker, med få unntak. Har et konsollbord i gangen i 2. Etg det det er skrin, stativ og en hylle med glass over. Slik har jeg oversikt.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-19, 23:56   #19
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Det ligger i små hauger i vinduskarmen på soverommet.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-19, 00:02   #20
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Har et stort smykkeskrin på walkinet mitt. Det står på en litt lav hylle, alltid åpent, og der har jeg alle smykkene jeg har. Gir meg god oversikt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no