Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Jul i svingen på NRK

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-09, 21:03   #21
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Vi er veldig glade i Jul i svingen - hele familien, faktisk, noe som er ekstraordinært siden pappa i huset sjelden gidder å se på tv.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 21:05   #22
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Jeg syns den er kjempeflott, og frøkna er totalt fascinert. Eposiden i går var nydelig, noe for både voksne og barn, syns jeg.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 21:10   #23
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Her liker hele familien den.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 21:19   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Please forklar meg at papa`n til Linus ikke er sammen med damen han bor sammen med, for da blir det helt feil i hodet mitt at han er så forelsket i mamma`n til den ungen som ikke liker Linus. :har prøvd å forklare barna, men får ikke alt til å stemme:

Pfft, det går vel an vel. Vi kan vel alle ha et lite krøsj på andre enn den vi er sammen med?

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Her i huset elsker alle Jul i Svingen.
Jeg synes den går utenpå alt jeg har sett av adventsserier før. Jul i Skomakergata inkludert.

Samme her. Skomakergata er jo virkelig en dårlig serie, det er jo kun nostalgi som gjør den verdt å se.

Glitterbarnet var for liten til å ha glede av jul i svingen første året, men i år koser vi oss masse begge to.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 21:37   #25
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Marvin er konge!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 21:38   #26
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Jeg liker godt Jul i svingen!
Liker også Jul i Blåfjell og Jul i Månetoppen

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 21:50   #27
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Verken nabogutten (5) og storejenta (3) liker den. Men barnetv må stå på i bakgrunnen, så jeg har gløttet litt på det og syns det er litt lite julestmening over den : sær:

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 21:55   #28
Fantomann
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 33
Fantomann har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg irriterer meg også over Marvin, grusom fyr.

Marvin er jo beste karakteren i hele serien!

Fantomann er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 21:55   #29
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Vi digger den her i huset!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 21:57   #30
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Vi liker serien kjempegodt alle sammen og koser oss og ser den sammen hver dag Ungene synes Marvin er litt slem, mens mammaen til Lunus er sint hele tiden. Det hadde jeg vært om jeg hadde hatt en slik mann også

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 22:00   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Her elsker vi Jul i Svingen alle mann, og det er tredje året vi ser den. I fjor så vi den på dvd istedet for elendige Barnas Superjul. Og den tusseladdete Skomakergata?! Den var gått ut på dato allerede da den ble sendt første gang.

Jul i Svingen får fram at det fins så mange slags mennesker, og har masse julestemning.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 22:02   #32
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Vi liker serien! Og jeg er kresen.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 22:02   #33
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Jeg må bare innrømme at jeg ikke ser det "koselige" med den serien forløpig, jeg, altså.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 22:04   #34
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Vi ser den og liker den, men jeg synes ikke den er saa veldig advenskalenderaktig. I en adventskalender skal det telles ned til jul litt mer spesifikt, synes jeg. Det jeg har sett saa langt, kunne jeg sett i november eller januar, ogsaa, mener jeg. Men vi holder ut, det gjör vi.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 22:08   #35
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Jeg liker den kjempegodt! Gutta på 13, 9 og 7 følger også med og koser seg

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 22:09   #36
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

6-åringen er våken ennå. Hvem er "Frode med det store hodet"?

Vi liker serien hele gjengen, altså.)

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 22:17   #37
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

6-åringen er våken ennå. Hvem er "Frode med det store hodet"?

Vi liker serien hele gjengen, altså.)

Spøkelset i spøkelseshuset vel.
Men det var bare Børre som hadde funnet på.

Men: Har de byttet ut noen skuespillere fra oiginalen til julekalendeeren?
Synes hverken Børre eller mamman ti Nure r de samme som i "Linus i SVingen" ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 22:24   #38
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Mammaen til Nure er den samme, men hun er litt annerledes på håret... Børre er byttet ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 23:01   #39
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Jeg synes den serien er nydelig. Vi ser den sammen hver dag.
Og Marvins sang til Agnetha. . Hvilken episode er den i? 11-12 eller noe sånt.

Og denne Lucia sangen er så vakker.


(Kilde: youtube.com)

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 23:11   #40
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Marvin er konge!

Hele familien synes Jul i svingen er fantastisk!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no