Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Favorittrødvin på boks

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-21, 23:47   #41
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Favorittrødvin på boks

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg er veldig glad i zinfandel-viner, så vi ender gjerne med en av dem, f.eks. Gnarly Head eller SomeZin.

Enig!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 23:54   #42
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favorittrødvin på boks

Hey - tråden for meg! Jeg har sansen for spansk Rioja med lang lagring på eikefat, så jeg har ikke funnet en eneste boksvin som smaker godt. Skal prøve ut et par tips fra denne tråden.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-21, 07:39   #43
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Favorittrødvin på boks

Denne har hatt fast plass her i huset en stund;
https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land...2020/p/5776706

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-21, 10:23   #44
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Favorittrødvin på boks

Mulig et dumt spørsmål, hvor lenge kan man ha en vinboks som er åpnet?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-21, 10:34   #45
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.273
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Favorittrødvin på boks

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Mulig et dumt spørsmål, hvor lenge kan man ha en vinboks som er åpnet?

Mener jeg har lest 6 uker.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-21, 12:20   #46
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Favorittrødvin på boks

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Mulig et dumt spørsmål, hvor lenge kan man ha en vinboks som er åpnet?

Maks 4 uker synes jeg. Men, den varer normalt ikke så lenge her.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-21, 12:23   #47
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Favorittrødvin på boks

Denne synes jeg er god
https://www.vinmonopolet.no/Producen...2019/p/9768106

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-21, 14:08   #48
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.384
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Favorittrødvin på boks

Vi bruker sånne vacuumkorker på åpnede flasker som ikke drikkes opp. Sånne som Lunn Skåber på «Kongen befaler» mente var fullstendig unødvendige fordi alle flasker alltid ble drukket opp. Sånne: https://vacuvin.com/products/wine-sa...lack-1stopper/ Da holder vinen bra opptil en uke avh av hvor mye som var igjen i flasken. (Jo mer, jo lengre). Og sånne til bobler: https://vacuvin.com/products/wine-sa...pagne-stopper/

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-21, 14:20   #49
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favorittrødvin på boks

+1 for vakuumpumpe og champagnestoppere. Det passer bra for oss som ofte bruker et par–tre kvelder, ofte med pauser, på å drikke opp en flaske vin.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-21, 15:19   #50
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favorittrødvin på boks

for øvrig vil jeg slå et slag for Priorat-viner. De er gode, altså - (alle jeg har smakt) Prisen på noen kan være stiv på polet og de finnes ikke i boksvin - men men. . Helt klart noe å kjøpe i f.eks Sverige når det en gang er mulig igjen.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-21, 16:40   #51
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.857
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Favorittrødvin på boks

Jeg frustreres av at det bare lenkes til polet uten å si navnet. Jeg orker ikke klikke på lenke etter lenke. Jada, jeg er sær. : knegg: Her i huset er det bare jeg som drikker vin, uansett farge, så da er vin på box en fin oppfinnelse. Helten fant en italiensk jeg synes smaker nok og som er rund, fyldig og god å drikke både med og uten mat. Den heter Tombacco Aglianico del Beneventano. Boxen er tre liter.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no