Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #10

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-21, 22:06   #221
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Å se min fjorten mnd gamle sønn bonde med farmor og farfar, som er helt tussete over å ha blitt besteforeldre for første gang i en alder av 70. Samboeren min var 48 da han ble pappa, så han er en godt voksen førstegangspappa. Det er så fint å se hvor glade de er - og hvor glad samboeren min er over å se dem sammen.

Lorien er ikke aktiv  
Gammel 21-02-21, 01:55   #222
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Besøk av to tidligere kolleger i kveld. God mat og god vin og masse prat og latter. Helt herlig! Det er vel 12 år siden vi jobbet sammen alle tre, men dette var virkelig dønn koselig!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 21-02-21, 17:25   #223
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Å kunne gå tur uten jakke og i joggesko. På tørr asfalt til og med.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 21-02-21, 18:25   #224
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Å ha med eldstemann på skitur med resten av gjengen.

Det er ikke så ofte det passer, med treninger og kjæreste og alt, og krever en dose tålmodighet når han først skal sove lenge og så dra seg en stund og så spise frokost lenge og vel (tar litt tid når man skal ha i seg frokostblanding, fem blingser og et par pizzastykker. ), men SÅ verdt det. Han storkoser seg alltid på tur og er like blid om det er sol elle regn eller langt eller kort eller bratt eller flatt, og det smitter sånn!

Når alt som er blir avlyst pga diverse karantener, så er jeg glad det er denne gjengen jeg er stuck med.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 21-02-21, 18:26   #225
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Er det så mildt hos deg Syrinx? Så deilig. Fint å vite at det går mot vår og sommer nå.

Jeg hadde vel gjettet det i jula, stedatter fortalte at de skulle ha baby. Blir nr 3. Mest sannsynlig en lita jente. Koselig altså. I denne guttefamilien.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå  
Gammel 21-02-21, 19:12   #226
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Er det så mildt hos deg Syrinx? Så deilig. Fint å vite at det går mot vår og sommer nå.
.

Ja, i dag slo jeg av varmepumpa og hadde åpen terrassedør. Helt nydelig.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 21-02-21, 19:27   #227
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Vårstemning her også. Lang gåtur i +10 grader og sol. Vet at vinteren kommer tilbake for fullt, den gjør jo alltid det med store snøfall i mars, men nyter følelsen likevel, så lenge det varer.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 21-02-21, 21:53   #228
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Melding fra ei mor som takket for at datteren hadde hatt en flott klassetur. Jenta hadde gruer seg veldig til turen, men endte opp med å storkose seg. Takket være at moren fortalte det, klarte vi å ta nødvendige hensyn og trygge henne. Skal ofte ikke så mye til.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 21-02-21, 22:21   #229
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Gruppetrening på treningssenteret Det har vært nedstengt lenge her nå.

Pegasus er ikke aktiv  
Gammel 21-02-21, 23:45   #230
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Spontanbesøk av vennepar inkl. vin.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 22-02-21, 10:44   #231
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

At 15-åringen (som har vinterferie) ble dratt med ut på skitur i dag, av ei venninne. Og attpåtil det jeg anså som den minst sannsynlige venninna for forslag om skitur. Hun har en gjeng med sporty friskusvenninner i klassen, som driver aktivt med langrenn, orientering, alpint, friidrett etc, og er glad i friluftsliv, som jeg håpet skulle dra henne med seg ut i løpet av vinterferien. Men invitasjonen kom fra en helt annen og uventet kant. Herlig!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 23-02-21, 16:13   #232
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg skal ta noen dager vinterferie mot slutten av uka og ser at værmeldingen sier sol og varmegrader. Tror ikke jeg får med tenåringene på skitur, men rusletur i sentrum med innlagt stopp på et bakeri kan kanskje fenge.

Ellers gleder jeg meg over at kommunen åpnet for noe innendørsidrett for voksne der man kan holder min. 2m avstand. Det betyr at jeg kan dra på tennistrening neste uke. Nesten 4 måneder siden sist!

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 16:45   #233
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Unger som leker og koser seg sammen.

For noen år siden hadde vi en periode der jeg oppriktig lurte på om vi måtte bo med hver vår unge i hvert vårt hus, så det gleder meg å se at de har det så fint sammen nå!


Sist redigert av Timar : 23-02-21 kl 17:12.
Timar er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 16:50   #234
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Haha, jeg husker følelsen! Det er det mest frustrerende jeg har opplevd som mamma, tror jeg, den kranglingen da de var små! Så ble de bestevenner, sånn da de var 6 og 8, og har vært det siden.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 19:15   #235
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Vi har tømt huset i Rogaland og overlevert til leietaker!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 20:15   #236
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi har tømt huset i Rogaland og overlevert til leietaker!

Så bra! Gratulerer.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 20:30   #237
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Min første ridetime på 6-7 år.
Kan sikkert ikke gå i morgen men...

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 23:03   #238
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

At ungene er så gode venninner med de jevnaldrende søskenbarna. Har lekt og fjaset sammen i 4 dager.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 24-02-21, 11:34   #239
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.803
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Kort, men innholdsrik vinterferie med langrenn, bassengbading, snowboard, restaurantmiddag og ridning, og sosialt samvær for store og små. Har fylt på trivselskontoen og skal klare 3 dager på hjemmekontoret uten å syns synd på meg selv, selv om resten av familien fortsatt har ferie.

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 24-02-21, 11:58   #240
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.720
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Kaffe med en venninne.

Fjols er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no