Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Ut og gå med alle sammen

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-10, 22:48   #21
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Årets aksjon går til Flyktningehjelpen.

Jeg er med i den lokale aksjonskomiteen, så jeg blir å jobbe på den lokale innsamlingssentralen hele dagen. Resten av familien derimot skal ut og gå.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 23:00   #22
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Jeg er dårlig på å gå, men veldig god på å putte penger på bøsse.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 23:07   #23
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Godt poeng, Smilefjes!

Meld dere på ved å sende SMS med TVA til 2080 eller å ringe 02025. Eller fyll ut dette skjemaet. Og husk: Det er mulig å både gå med bøsse og gi selv.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 23:19   #24
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Vi skal ikke gå i år, men om et par år skal vi melde oss som bøssebærere. Jeg tror ikke jeg får med treåringen min på en sånn runde akkurat i år.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 23:22   #25
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Her er det 3dje klasse på skolen som har ansvar for å være bøssebærerer, så i år skal vi ut igjen.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:00   #26
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Jeg har ikke meldt meg i år, men har gått mange andre år. I år har jeg ikke overskudd. Penger er klare for å puttes i bøssa da.

Men har dere sett den facebookstatusen som verserer:
Med tanke på helgens innsamling: Er du klar over at her i landet har vi barn som går til sengs uten å spise! Eldre går uten medisin, sykehjemsplass, og behandling. Psykisk syke uten behandling. Mens vi donerer milliarder av kroner til andre land,i stedet for å hjelpe våre ......egne først.....! 99% av dere vil ikke ha mot til å kopiere og bruke denne teksten !!!!!! Tør du?

Alle som skriver noe slikt skal få en fiskedask eller ti fra meg.

  Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:00   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Jeg holder meg hjemme i år - med kontantene klare.

God tur, alle flinke bøssebærere!

(Og jeg priser meg lykkelig over at ikke en av mine venner, som jeg har sett, har hatt den idiotiske FB-statusen du nevner FoF. )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:02   #28
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Jeg og storesøster skal være bøssebærere for første gang i år- vi gleder oss!

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:05   #29
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Vi skal ut og gå!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:13   #30
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg har ikke meldt meg i år, men har gått mange andre år. I år har jeg ikke overskudd. Penger er klare for å puttes i bøssa da.

Men har dere sett den facebookstatusen som verserer:
Med tanke på helgens innsamling: Er du klar over at her i landet har vi barn som går til sengs uten å spise! Eldre går uten medisin, sykehjemsplass, og behandling. Psykisk syke uten behandling. Mens vi donerer milliarder av kroner til andre land,i stedet for å hjelpe våre ......egne først.....! 99% av dere vil ikke ha mot til å kopiere og bruke denne teksten !!!!!! Tør du?

Alle som skriver noe slikt skal få en fiskedask eller ti fra meg.

Jeg kan slå fast at det er mer vett enn mangel på mot som hindrer meg i å både mene og ytre det der.

  Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:14   #31
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Jeg tror jeg skal vurdere en statusendring.

Noe ala: De som klager over at man ved å hjelpe flyktninger tar maten ut av munnen på fattige norske barn bør ta seg sammen og stemme på et parti som sørger for at det blir penger til begge formål samt betale bensinavgiften sin med glede. Forbanna nisser.

  Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:17   #32
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Me skal i familieselskap, og eg håper ingen ringer på før me går. Me har nemlig ikkje kontanter heima, og skal ta ut på veg i selskap.

Og atter ein gang kan eg konstantera at mine facebookvenner ikkje er spesielt gjennomtenkte, og kaster seg på kva som helst.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:17   #33
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg tror jeg skal vurdere en statusendring.

Noe ala: De som klager over at man ved å hjelpe flyktninger tar maten ut av munnen på fattige norske barn bør ta seg sammen og stemme på et parti som sørger for at det blir penger til begge formål samt betale bensinavgiften sin med glede. Forbanna nisser.


Evt

Sitat:

Er du klar over at folk her i landet ikke dør av kolera, malaria, mangel på vann, mangel på mat, ingen blir satt i konsentrasjonsleir fordi de ikke tilber Jens Stoltenberg, ingen barn dø r eller blir lemlestet av landminer. Likevel syter vi nordmenn når man hjelper mennesker som lider mye mer enn oss. Håper du har mot nok til å .........kopiere denne meldingen og la den stå på siden din i en times tid?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:18   #34
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Jeg går ofte tur med familien. Men å gå med sånne bøsser og ringe på hos folk, det gidder jeg ikke.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:20   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Må bare passe på å ikke hive godteri oppi bøssa akkurat den dagen.
Edit: jeg trodde det var neste søndag.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 24-10-10 kl 13:45.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:20   #36
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Her skal vi ut og gå i møkkaværet. Trøster meg med at det egentlig er et bra innsamlingsvær, for de fleste vil sikkert holde seg hjemme.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:33   #37
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

skal ikke gå med bøsse.. Phu.. men kommer nok til å gi om noen ringer på.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:35   #38
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

jeg blir kvalm og flau når jeg ser den meldingen som verserer på fb akkurat nå.. det lukter litt frp.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:46   #39
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Det snøøøøøør. Sluddesnør. Alt for surt og kaldt til å bevege seg utendørs.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:50   #40
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Det snøøøøøør. Sluddesnør. Alt for surt og kaldt til å bevege seg utendørs.

Pyse!

Jeg skal ut og gå, men jeg skal gå i borettslaget her, og det er vel 90% av tiden under tak.

Blir gal av den FB-meldingen og vurderer igjen å putte noen av mine tidligere bekjente i ignorer-evt. slette-lista.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no