Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Kunne du kjørt taxi?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-10, 22:47   #1
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Kunne du kjørt taxi?

Mye snakk om at full likestilling er en myte og diverse statstikk på at kvinner ikke går løpet ut i toppen av arbeidslivet. La oss snu på det. Min påstand er, vi har ikke full likestilling i dette landet før:

- 50% av alle taxisjåfører er kvinner og halvparten av dem igjen er "fler"kulturelle.
- 50% av alle hjemmeværende er pappaer.
- 50% av alle rengjøringsassistenter er menn og av dem halvparten av etnisk norsk opphav.
- 50% av alle horer er menn som tilfredstiller kvinner. Minst halvparten må være av etnisk norsk opphav.
-50% av alle imamer må være kvinner. Av dem må det være 50% lesbiske.

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 22:51   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

- 50 % av alle barn fødes av menn.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 22:58   #3
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Verken taxisjåfør, imam eller lesbisk er aktuelle alternativer for meg, nei

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:00   #4
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

- 50 % av alle barn fødes av menn.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:06   #5
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Jeg har kjørt taxi.
Mannen var hjemmeværende med yngste lengst.
Rengjøring tok jeg meg av, men imamer og horer har vi ikke vært innom enda. Jeg kan ikke hjelpe til der.

__________________
Du vet du har sittet for lenge ved PC'en,
når du dobbeltklikker tampongen opp i...
Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:07   #6
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Jupp - jeg kunne ha kjørt taxi! Bare spør Katta

Men en lesbisk imam.. ehhh... der sliter jeg litt jah...

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:09   #7
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Nei, det tror jeg ikke hadde vært en jobb for meg. Kanskje på dagtid, men ikke på kvelden. Jeg er en mørkredd pysete katastrofetenker uten lappen og stedssans.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:14   #8
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Nei, det tror jeg ikke hadde vært en jobb for meg. Kanskje på dagtid, men ikke på kvelden. Jeg er en mørkredd pysete katastrofetenker uten lappen og stedssans.

Der har du meg også. Jeg kunne kjørt gamle damer hjem fra legetimene sine, om jeg hadde hatt lappen.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:14   #9
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

- 50 % av alle barn fødes av menn.

Ja, vurderte å ta med den. Når dette blir en medisinsk tilgjengelig løsning bør man reise dette opplagte kravet. 50% av de menn som som nedkommer må da være homofile. Eller vent nå litt...


.......

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:14   #10
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Nei, det kunne jeg ikke tenke meg, i likhet med Koma i allefall ikke om kvelden/natten - for pysete gitt.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:16   #11
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Nei liker ikke å kjøre bil, er ikke så god til å finne fram til fremmede steder, og blir fort forstyrret om noen snakker i bilen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:17   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

jeg har en gang seriøst vurdert å ta kjentmannsprøven jeg - som fin-fin biinntekt til studiene. Har jeg blitt arbeidsledig har jeg nok ikke ansett det som det verste yrket å gå for nei.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:20   #13
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Gode gamle KLM med diskriminering på kornet:


(Kilde: youtube.com)



....og med n-ordet til og med !!

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:22   #14
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Næh, det får holde at jeg bidrar til å øke kvinneandelen blant kollektivtrafikkens ansatte.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:23   #15
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

- 50% av alle rengjøringsassistenter er menn-

Er ikke 50% av alle rengjøringsassistenter menn? Jeg har ikke sett snurten av en kvinnelig rengjøringsassistent på 10 år minst? Andelen etniske norske er en helt annen sak. Har ikke sett en norsk heller på 10 år.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:25   #16
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Er ikke 50% av alle rengjøringsassistenter menn? Jeg har ikke sett snurten av en kvinnelig rengjøringsassistent på 10 år minst? Andelen etniske norske er en helt annen sak. Har ikke sett en norsk heller på 10 år.

ok, la oss sette et tak på max 50% tamiler da. Og halvparten må være kvinner. Resten må ha annen etnisk bakgrunn, med 50/50 fordelt etter kjønn.

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:27   #17
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Jeg har kjørt taxi, for noen år siden.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:27   #18
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

<- Selvskreven imam.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:34   #19
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Jeg var trailersjåfør for noen år siden.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:38   #20
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Nei, men jeg kunne vært mann!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no