Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Hage 2024

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-24, 22:44   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.148
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Hage 2024

Nytt år, nye muligheter. Er usikker på om jeg gidder å så paprika og/eller chili i år, men hvis jeg skal, da må jeg få ut fingern for det må sås nå.

Det jeg skal så, er blodbeger. Skulle så det nå helgen, men så var såjorda mi ute, i FROSSEN tilstand, så etter et døgn inne så må jeg innse at det blir ikke såing før i morgen. Men det går vel bra.

Jeg har lyst til å lykkes bedre med sommerblomster enn jeg har gjort før. Da må jeg gjøre noe smartere med forkultivering tror jeg. Ellers blir det vel masse tomatplanter i år også, hadde mange sorter i fjor, noen var bedre enn andre. Har ikke planlagt dette helt enda, det haster jo ikke på et par måneder, minus noen unntak som nevnt over her.

Jo, jeg tenkte forresten å så basilikum inne nå, det vokser jo litt sakte men er veldig deilig å ha på kjøkkenet utover åren. Men først: tine såjord.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no