Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

[Hage] Hva skal du dyrke i år?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-11, 09:22   #21
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

For all del ikke kjøp pallekarmene på plantasjen! De tar det veldig-mangedobbelte av foreksempel Felleskjøpet og andre som selger pallekarmer til dem som bruker det til det de er ment til å brukes til.

Men det er jo ingen i nærheten! Eller vet du om noen? Det lokale Felleskjøpet hadde ikke sist jeg sjekket. Å kjøre bil til nærmeste billige forhandler koster fort like mye som å kjøpe et par på Plantasjen.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 09:22   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Det er jo helt greit dét, jeg ville bare sutre litt fordi jeg ikke har hage.

Jeg skjønner sutringen. Jeg er så heldig at jeg har en parsell jeg kan dyrke på, i tillegg så flommer minibalkongen min over. Jeg har tre verandakasser som jeg fyller med blomster i alle mulige farger, også henger jeg opp ampler med krydderurter. I tillegg til dette har jeg tomater i hjørnene, bundet opp, slik at de ikke brer seg utover, men bare oppover, broccoli i potter, og litt gulrøtter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 09:26   #23
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

Jeg skal så det jeg har av frø liggende tenker jeg, så får vi se hva som forsatt spirer, tror de er utgått på dato, men kan jo ikke kaste noe.

Kanskje det er på tide å så, har tenkt at det er for tidlig jeg, skal jammen se om jeg har en pose jord i boden.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 09:32   #24
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

For all del ikke kjøp pallekarmene på plantasjen! De tar det veldig-mangedobbelte av foreksempel Felleskjøpet og andre som selger pallekarmer til dem som bruker det til det de er ment til å brukes til.

Men når Felleskjøpet ikke har noe særlig av dem, og gudene veit hvor andre steder er, så er det ikke dyrt med 199,- kr stk. Sånn kontra kjøre halve byen rundt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 09:33   #25
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

199,- er det for de fire dingsene som tilsammen danner en kasse, elelr er det for en lengde?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 09:42   #26
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

En pallekarm. Altså et lag hele veien rundt.
Den er hengslet i hjørnene.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 09:43   #27
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?


En sånn som ligger på toppen.

Vi skal bare ha to stykk ved siden av hverandre, så jeg synes det var en finfin løsning.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:17   #28
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

Samboer er jo handy-mann så han skal få gleden av å snekre pallekarmer til meg. I den størrelsen eg vil ha. Han veit det berre ikkje endå.

Men eg trenger litt hjelp her. Eg har ein uferdig hage som nok ikkje vert ferdig i år heller. (Ikkje økonomi til det for tida.) Derfor ser eg for meg grønnsakshage som eg kan dulle og stella med. Problemet er at i nabolaget er det poplulært med kaniner, og dei flyr rundt i alle andre hager enn eigaren sin. Heile året, kvar dag. Og selvfølgelig er min naturhage veldig populær. Så korleis beskytter eg grønnsakene mine mot desse dyra? Eg må vel til med hønsenetting og styr da. Ser for meg at ungane sine gulrøtter og salat kan bli populær kaninføde.

Mulig andre synest det er kjempesjarmerande, men her i huset går det raskt mot kaninstuing om dei går på grønnsakene mine.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:20   #29
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

Ååå,- så godt at denne tråden dukker opp. Jeg er nemlig for sen med å så hvert år... :Sparke: Det betyr at tomatene aldri blir modne osv...

Jeg drømmer veldig om et drivhus for å hjelpe de varmekjære plantene, men synes de er så dyre. Får vel lete litt på finn.

Jeg skal i hvert fall så tomater, paprika, sukkererter, urter. Salat og reddiker sår jeg direkte). Valmuefrø og blomkarse plukket jeg inn i høst, så det skal jeg også så. Jeg har prøvd meg på stokkroser et par ganger, men de har visnet ned. Prøver igjen...

Hvor/hvordan sår dere? Jeg bruker små potter/minidrivhus i vinduskarmene, men har ikke så mange karmer. Dessuten ser det ikke så pent ut med såkar over alt. Jeg hadde planer om så i kjelleren i år, men der er det ikke varme og lys. Klarer frøene seg med lysstoffrør og noen få plussgrader i starten?

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:23   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

SiriP: Løse kaniner? De hadde blitt kaninstek temmelig fort hos meg, gitt. Men ja, jeg tror du må til med hønsenetting da. Hvis du spikrer noen trekantrammer (litt ala kaninbur), så kan du sette dem over grønnsakene dine.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:40   #31
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

Vi har ikke hage (får dog 50 m2 om et års tid), men skal i år som i fjor så gulrøtter, timian, persille, koriander og dill på balkongen.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:49   #32
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

@SiriP:
Her er det ingen løse kaniner, for de blir revemat på 1-2-3. Skal jeg fange en rev til deg, kanskje?

Vi hadde stor suksess med innendørs sukkererter i fjor, og det skal det bli i år igjen. Jeg rydder vekk orkideene fra det svære stuevinduet og setter inn andre vekster i stedet.

Knotten og jeg skal så eplefrø, hvordan er det med suksessraten på slikt egentlig?
Appelsinene har vi slått fra oss.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 11:31   #33
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

Alle som er på besøk hos oss synest jo der er så koseleg med kaniner, men dei beiter jo ned den litle plenen me har og bæsjer overalt. Så no må eg tydeligvis gjerde inn grønnsaker, jordbær og alt. Er det noko som dei dyra ikkje spiser? Som eg kan så uten så mykje styr?

Ru: Er det ikkje noko med at frø fra epler ikkje gir frukt, men ein må ha spesielle frø? Eller noko slikt. Eg har planer om å forsøka meg på div. frukt i år, som fersken og slikt. Rekner ikkje med at dei gir frukt, men kanskje eg får ein fin liten plante. Mamma planta avokadokjerne, og fekk ein svær, grønn plante. Ingen frukt då, men planten var nok i seg sjølv.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 11:33   #34
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

De må vel ha en kompis til å befrukte seg, vil jeg anta. Avocado-planter må man ha to av for at det skal bli noe. Jeg tror Blå har hatt avocaplanter fra stein?
Det skal vi også prøve på, for øvrig.

Vi får plante en god haug med frø, så får vi se. Vi har plass til epletrær i hagen, og det hadde jo vært gøyt å få dem til selv.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 11:37   #35
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

Gress

Tror vi skal få til å ordne plen på vår 2 mål tomt i år ja
Bodd her siden i 2005, var plen på fremsiden av huset da,men vi har gravd drenering osv...Skulle grave til å bygge ut i fjor men ble ikke helt sånn,så når snøen forsvinner skal vi grave.Og så kanskje så plen etter det :P Er en flekk på 3*3 meter som er sikkelig plen igjen. resten er bare løvetann, for-glem-meg-ei, ballblomst (som vi kaller de der jeg er i fra i finnmark),hundekjeks og nå annen fin lilla blomst.
Tok en del av de og satte i urner på fremsiden av huset i sommer. Så hadde nå litt fine blomster som syntes ilag med ugresset på baksiden

"Blomster" blomstrer helt av seg selv
Bilde fra i sommer:
Snoopy var vel 1 meter høy i fjor sommer. Og dette er bare en liten del av tomta vår

Etter at jeg hadde "klipt" enga

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 14-02-11 kl 12:31.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 11:38   #36
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

Det skal vi også.
Vi har bare mose. Nytter ikke med mosekverker, da har vi bare jord tilbake. Og løvetann, så klart.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 17:17   #37
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

Jeg ville spurt på et sted de bruker pallekarmer. OBS-bygg har mange i bruk ser jeg. Jeg får imidlertid ikke lov å sette opp pallekarmer - naboen og mannen skal snekre meg noe finere i lerk visstnok. Jeg skal ha to og tre oppå hverandre for best mulig jordsmonn.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 17:17   #38
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Den er full alt av møbler og grill og det vil jeg jo også ha der. =) Den er forbausende brukandes til å være så liten, men man må velge. Det er jo helt greit dét, jeg ville bare sutre litt fordi jeg ikke har hage.

Vi hadde sitteplass til fem, bord og grill - og haugevis med planter. Det går så fiiiii-iiiint om man bare er motivert.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 17:36   #39
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

@Pappalille: Man får veldig gode gulrøtter i altankasser, faktisk. Og jordbær, og sukkererter. :btdt:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 17:37   #40
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hage] Hva skal du dyrke i år?

...


Sist redigert av Cuyahoga : 24-02-18 kl 08:56.
Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no