Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Julegaveoppfordring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-18, 18:20   #41
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegaveoppfordring

Fin påminnelse!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-18, 18:22   #42
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.476
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegaveoppfordring

Jeg handler stort sett alle julegaver lokalt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-18, 19:06   #43
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.052
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegaveoppfordring

Her jeg bor er det faktisk ingen, som i 0, butikker som ikke holder til på det lokale senteret. De fleste er kjedebutikker.

Jeg oppfordrer også til bruktkjøp! I år har jeg allerede kjøpt 3 julegaver på finn.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-18, 19:13   #44
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.142
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaveoppfordring

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Her jeg bor er det faktisk ingen, som i 0, butikker som ikke holder til på det lokale senteret. De fleste er kjedebutikker.

Jeg oppfordrer også til bruktkjøp! I år har jeg allerede kjøpt 3 julegaver på finn.

Ja, og takk. Veldig viktig oppfordring det også.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-18, 23:28   #45
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegaveoppfordring

Tror svigermor skal få spiselig julegave fra den lokale delikatessebutikken i år. Vi har brukt den for lite nå, vi har hatt litt dårligere råd enn vanlig. Men lover å handle litt der i jula.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-18, 09:08   #46
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.378
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julegaveoppfordring

Det siste halve året har to av mine absolutte favorittbutikker i nærområdet forsvunnet, en blomsterbutikk og en interiørbutikk. Jeg var der og kjøpte blomster rimelig fast og noe småstæsj/gaver sikkert to ganger i måneden. Jeg var visst den eneste.

Blomsterbutikken blir erstattet med thai massasje. Den andre står fortsatt tom.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-18, 10:38   #47
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.320
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaveoppfordring

Bestill julekortene et sted der de trykker i Norge. Veldig mange steder trykkes de i utlandet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-18, 00:42   #48
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegaveoppfordring

Jeg gir veldig mange julegaver, rundt 50stk,og lager 80%selv. Ungdommene gir jeg gavekort til bruk fysisk i byen vår.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no