Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-16, 18:20   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Jeg hadde en gang et par brune pumps med litt tykk hæl og platå, men som var for store. Jeg tror jeg solgte dem til Candy? Greia er at jeg ikke har greid å glemme dem, og nå om dagen syns jeg det er vanskelig å finne høyhælte sko jeg liker.

Jeg er svak for Chie Mihara, men vil ha noe enklere, mer hverdagslig. Jeg liker at det er litt retro, men har nok av fargerike, sitte på en barstol og se lekker ut-sko. Jeg trenger noen som er gode å gå i, og det eneste jeg finner om dagen jeg syns er ålreit er Clarks Bombay.

Har dere sett noen superfine, høyhælte sko, som er gode å gå i, pene og se på, men ikke altfor pyntet? Samtidig ikke for upyntet?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 18:26   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Jeg kjøpte nylig et annet par fra Clark's enn Bombay - bittelitt retro i stilen. Skal se om jeg finner dem. Ikke sikkert du liker remmene, kanskje - de har en sånn t-rem.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 18:32   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Jeg kjøpte noen grønne sko av deg, men ikke sorte?

Jeg er veldigveldig glad i mine rosa og blå Designers remix, men de selges ikke lenger. #notsohelpful

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 19:29   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg kjøpte noen grønne sko av deg, men ikke sorte?

Ikke de brune også? Eller var det tjorven, mon tro.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 18:33   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Clarks Anika Kendra syns jeg er finere enn Bombay, men jeg er ikke noe glad i sløyfer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 18:44   #6
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Unisa er gode å gå med. https://m.zalando.no/unisa-numis-pla...1b07c-k11.html

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 20:07   #7
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Unisa er gode å gå med. https://m.zalando.no/unisa-numis-pla...1b07c-k11.html

Enig, disse er gode.

Men har ikke Chie Mihara noe som ikke er så pyntet da?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 20:37   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg kjøpte nylig et annet par fra Clark's enn Bombay - bittelitt retro i stilen. Skal se om jeg finner dem. Ikke sikkert du liker remmene, kanskje - de har en sånn t-rem.

Ser gjerne! Liker t-rem.

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Unisa er gode å gå med. https://m.zalando.no/unisa-numis-pla...1b07c-k11.html

De var ikke så dumme.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 20:03   #9
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Lekre og gode går ofte ikke så godt sammen, men mine "gå hele dagen på konferanse i høye heler"-sko er stort sett fra Tamaris.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 20:31   #10
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Salg nå! https://m.zalando.no/chie-mihara-mai...1b03e-o11.html

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 20:35   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Salg nå! https://m.zalando.no/chie-mihara-mai...1b03e-o11.html

De hadde riktig hæl og såle, men var ikke veldig begeistret for remmene. Dvs, de hadde vært rålekre til ett antrekk jeg har, men ikke som mer allround-sko.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 20:32   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Jo, men da blir det litt kjedelig igjen. Pr nå har Lille Vinkel bare disse som nesten møter kravene, men jeg vil nok ha litt tykkere såle.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 21:28   #13
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jo, men da blir det litt kjedelig igjen. Pr nå har Lille Vinkel bare disse som nesten møter kravene, men jeg vil nok ha litt tykkere såle.

Hvilke er disse?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 21:10   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Her fant jeg dem - Clarks Chorus Gia:


Har ikke brukt dem ennå utover prøving, men de virker lovende å gå med fordi det er et lite platå.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 21:26   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?



Miss L-fire har sko med litt retro look. Tidligere hadde lille vinkel disse.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 22:37   #16
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Jeg har disse i grønt, svart og glittersølv. De er faktisk gode å gå i. Merket heter Roots Exclusive.



Her er de i sølv. Ypperlig til svarte jeans.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 22:45   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.



Miss L-fire har sko med litt retro look. Tidligere hadde lille vinkel disse.

Ja, liker Miss L-Fire. Men ingen enkle nå.

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Hvilke er disse?

Chie Mihara, på Lille Vinkel.

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har disse i grønt, svart og glittersølv. De er faktisk gode å gå i. Merket heter Roots Exclusive.



Her er de i sølv. Ypperlig til svarte jeans.

Liker fasongen, men glitter blir litt too much på en hverdag på kontoret syns jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 22:46   #18
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Uppps, ja, nei, det skal jeg være enig i - dette er "ut på by'n" skoene.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 22:47   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Åja, de finnes i andre farger også?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-16, 22:50   #20
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du sett noen utrolig lekre høyhælte sko?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Åja, de finnes i andre farger også?

Jeg har de i sort også. Og de finnes i cerise og kobolt blå, de er vel også i kategorien partysko.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no