Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Roadtrip SF - LA

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-17, 18:21   #21
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roadtrip SF - LA

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er selvfølgelig inhabil, men jeg ville tatt ei natt i Santa Cruz, rett og slett fordi det er ganske forfriskende når man er i USA å besøke en by med et levende bysentrum, butikker som ikke bare er kjedebutikker og kaféer og restauranter som er levende på kveldene og hvor folk ikke bare har flyktet ut til de bilbaserte kjøpesentrene sine. Det er diverse airbnb i SC nå, hvis du er interessert kan jeg si noe om hvor det er gøy å bo. Og spise.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-17, 15:10   #22
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roadtrip SF - LA

Jeg ville bodd i sentrum, og på vestsida av elva. Jeg har jo ikke datoene så vet ikke om det er ledig, men i dette området: https://www.airbnb.com/rooms/7474325...s=0&s=3tfC2QaM. Ikke lenger sør enn dette. så fra denne og oppover. Pacific er hovedgata, veldig hyggelig med diverse butikker og spisesteder. Onsdager er det farmers market i sentrum.

Over elva og oppover langs Soquel Ave er det også hyggelig, men da har du ikke gangavstand hjem på kvelden. Derimot har du gangavstand hjem fra et av spisestedene jeg vil anbefale, nemlig pannekakerestauranten The Crepe Place, som jeg tenker på mer som et lunsjsted. Både søte og usøte pannekaker, hyggelige folk!

Dere må spise is. Dere kan dra på Marianne's på Ocean (ca 70 smaker og man får smake på diverse før man bestemmer seg), eller Penny Ice Creamery på Cedar i sentrum, hvor de lager isen i lokalene og tilpasser smakene etter hva de får tak i av råvarer på det kortreiste økologiske farmer's market.

Rusle langst West Cliff drive, og bort til Natural Bridges som er en veldig hyggelig strand. (De har dessverre dratt når dere kommer, tror jeg, de pleier å dra i februar, men i eukalyptuslunden bak stranda overvintrer 100 000 monarksommerfugler!). Mens dere er på vestsida kan dere dra på New Leaf økosupermarked og le av hvor California man kan bli. Eller kjøpe niste. Eller begge deler.

Når dere skal ha kaffe på Pacific skal dere såklart gå i bue utenom Starbucks, og heller dra på det lokale Santa Cruz coffee roasting co. eller Lulu Carpenter's borte ved klokketårnet.

Øl drikker dere på 99 bottles.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-17, 15:13   #23
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Roadtrip SF - LA

99 bottles.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-17, 15:21   #24
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roadtrip SF - LA

Jeg bør muligens også påpeke at intet mindre enn fire FP'ere har tatovert seg på Lovedog Tattoo på Soquel.

Dere må på Santa Cruz Bookshop på Pacific. Det er noe litt magisk ved at en lokaleid bokhandel overlever, på tross av Amazon etc. og forsøk fra Borders på å slå dem konkurs. Fineste bokhandelen! Også kan dere drikke kakao på Chocolate vegg i vegg.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-17, 15:30   #25
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Roadtrip SF - LA

Jeg ble tatovert av hun her!


__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 08:21   #26
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roadtrip SF - LA

Cherie Lovedog. Kuleste dama! På Halloween fair på den lokale skolen hadde hun ansvaret for ansiktsmalinga.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no