Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilken nettstedsbygger osv?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-17, 16:29   #1
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken nettstedsbygger osv?

Nå skal jeg endelig få nettside til min lille translatørbedrift. Jeg har ikke hatt nettside siden 90-tallet. Jeg må kjøpe domenenavn, og jeg må bruke nettsidebygger. Jeg vil gjerne også knytte epost opp til dette.

Jeg har kikket litt på Squarespace og på Uniweb. Jeg kunne tenkt meg å bruke norsk bedrift, da det er enklere for regnskapsføringen. Er Uniweb fortsatt kurant? Har dere en annen å anbefale?

Jeg har skrevet mesteparten av teksten ferdig, og innholdet må publiseres både på norsk og engelsk, så jeg tipper at det er snakk om ca. 20 sider totalt.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-17, 14:04   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken nettstedsbygger osv?

Hva med løsning med en del av de ferdige malene fra aktører som f.eks. Wix?

Hvorfor er en norsk aktør så mye enklere regnskapsmessig?

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-17, 15:28   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken nettstedsbygger osv?

Jeg bruker Syse på mye sånt. Veldig fornøyd med dem. Ellers så liker jeg også godt Webhuset.

Jeg hadde gått for WordPress, men jeg er kanskje litt blind for hva annet som finnes....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-17, 22:34   #4
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken nettstedsbygger osv?

Takk for hjelp så langt. Jeg trodde Wordpress var mest for blogger, men jeg skal kikke mer på det og de andre løsningene dere foreslår i morgen.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-17, 22:36   #5
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken nettstedsbygger osv?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hva med løsning med en del av de ferdige malene fra aktører som f.eks. Wix?

Hvorfor er en norsk aktør så mye enklere regnskapsmessig?

Jeg fører mitt eget lille regnskap selv, og med de nye MVA-reglene virker det enklere å forholde seg til norske aktører der jeg kan. Til dels også fordi de norske jeg har sett på er ikke dyrere enn Squarespace.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-17, 22:49   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken nettstedsbygger osv?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Takk for hjelp så langt. Jeg trodde Wordpress var mest for blogger, men jeg skal kikke mer på det og de andre løsningene dere foreslår i morgen.

Neida. Jeg har laget alt fra bibliotekssider til blogger og nettbutikker av WordPress.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no