Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva om Donald Trump blir president?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-17, 18:55   #901
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Erklære seg inhabil??

Ser slik ut, ja: https://www.merriam-webster.com/dictionary/recuse

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv  
Gammel 18-03-17, 02:18   #902
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Trumps behandling av Angela Merkel er noe av det pinligste jeg har sett. Hvordan er det mulig å være vitne til noe sånt uten å bli alvorlig bekymret? Mannen er mentalt sett en treåring!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 18-03-17, 02:19   #903
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Piiiiinlig

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå  
Gammel 18-03-17, 08:32   #904
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Ja, han er berre heilt på jordet. Syns kommentaren i VG var passende.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 18-03-17, 09:25   #905
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg liker ikke at denne tråden og den om å forberede seg på apokalypsen kommer opp ved siden av hverandre i kontrollpanelet mitt...

Heilo er ikke aktiv  
Gammel 18-03-17, 22:29   #906
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Har tenkt det samme, Heilo.

Merkel situasjonen i går var så ille, men jeg tror ikke hans ihuga tilhengere klarer å skjønne hvor ille og pinlig det var. De leser jo bare twitringen hans og tror alt annet er løgn for å ta ham.

Det blir spennende å se hvor lenge GOP tør å ha ham i det hvite huset.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv  
Gammel 20-03-17, 10:10   #907
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.


Merkel situasjonen i går var så ille, men jeg tror ikke hans ihuga tilhengere klarer å skjønne hvor ille og pinlig det var. De leser jo bare twitringen hans og tror alt annet er løgn for å ta ham.

Det blir spennende å se hvor lenge GOP tør å ha ham i det hvite huset.

Ja, det er så underlig at trumpistene fortsetter å hevde at presidenten blir dårlig behandlet av pressen og at all negativ presse er fake News. De kan jo høre ham, lese tweetsene hans og se ham samtale med andre lands ledere og med journalister. Jeg mener, han trenger jo ikke dårlig presse for å se dårlig ut. Det er rett og slett ekstremt urovekkende.

Jeg leser av og til Fox-News for å prøve å forstå republikansk tenkesett, men jeg leser bare egoisme og frykt og hat.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv  
Gammel 20-03-17, 11:28   #908
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.


Merkel situasjonen i går var så ille, men jeg tror ikke hans ihuga tilhengere klarer å skjønne hvor ille og pinlig det var.


Tilsvarende tror jeg man ikke forstår hvor ille det var, om man ikke er et minimum innsatt i hvordan diplomati og slike besøk fungerer. Ser noen dokumenterer at han har hilst på henne to ganger i forbindelse med møtet, for ekesempel. Men det er ikke det samme som hilsingen man gjør foran pressen i formell setting! Jeg har selv deltatt ved statlige visitter i forbindelse med norsk deltagelse på ting, og man strekker seg oftest langt for å være høflig og hyggelig for å skape et godt diskusjonsklima. Er man det ikke er det en grunn. Trump har mao en grunn. Evt er bare generelt tverr og kjip. Og begge deler er i så fall ille.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå  
Gammel 20-03-17, 12:35   #909
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg leser av og til Fox-News for å prøve å forstå republikansk tenkesett, men jeg leser bare egoisme og frykt og hat.

Da tror jeg du har forstått det.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv  
Gammel 01-06-17, 09:55   #910
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg begynner å nærme meg der at ingenting den mannen gjør forbauser meg. Han deler ut telefonnumre, sparker folk som ikke vil avstå å etterforske saker hvor han er involvert osv. Spørsmålet nå er om det finnes redning på kort sikt. Jeg begynner å tvile på det også. Demokratene har ingen interesse i å erstatte en rablende gal mogul med en rablende gal religiøs fundamentalist. Republikarnerne vil kanskje ønske å få ham fjernet får velgermassen forsvinner helt.

Denne artikkelen i Dagsavisen var veldig interessant syns jeg. Synspunkter anyone?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 01-06-17, 10:00   #911
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Trump ser ut til å dolke folk i ryggen til høyre og til venstre, så det artikkelen omtaler om at han setter sine egne i forlegenhet er et pent uttrykk for noe som kan minne om et blodbad.

Det må jo være håpløst å jobbe for den mannen! Spicer prøvde seg i går på å forsvare skrivefeilen confefe og sa at Trump og noen få betrodde menn visste akkurat hva det betød. Han kommer ikke til å bli der stort lenger tror jeg. Jeg håper han samler sammen siste rest av egen verdighet og går selv, men etter i går har jeg vondt for å tro det.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 01-06-17, 10:09   #912
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg tror han kommer til å bli sittende til republikanerne ikke tør å ha ham der lenger med tanke på neste presidentvalg. Så vidt jeg har sett mister både Trump og republikanerne velgere, sakte riktignok, men det er en trend.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 01-06-17, 10:13   #913
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

skrivefeilen confefe

Jeg ramlet av lasset etter en stund i går når det gjaldt denne saken. Har man noen teorier om hva det var han prøvde å si? Var det en skrivefeil? Eller hadde katten tråkket på tastaturet? Var det en kode?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 01-06-17, 10:18   #914
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg var på Twitter akkurat i det "covfefe" dukket opp, og jeg humret og lo i et par timer mens det tok av. Mannen har garantert sovnet med hånden på mobilen, for ellers kan jeg aldri forstå at tweeten fikk stå i fem timer. Staben hans må rive seg i håret.

Han skulle nok skrive "coverage", men det ble "covfefe" og setningen ble aldri fullført videre heller. Det er ingen mulighet for å IKKE oppdage en sånn feil.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 01-06-17, 15:41   #915
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Spicer ... sa at Trump og noen få betrodde menn visste akkurat hva det betød.

Det høres ut som utdrag fra en dårlig røverroman.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 01-06-17, 15:51   #916
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg ramlet av lasset etter en stund i går når det gjaldt denne saken. Har man noen teorier om hva det var han prøvde å si? Var det en skrivefeil? Eller hadde katten tråkket på tastaturet? Var det en kode?

Hvkæ.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 01-06-17, 19:17   #917
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Hvkæ.



Eller cover 2 females. Vettafaen.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 02-06-17, 09:51   #918
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Lo godt av denne:


(Kilde: youtube.com)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 05-06-17, 12:32   #919
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Er det mulig at Donald Trump er på vei til å bli dement?


(Kilde: youtube.com)


Videoen mer enn antyder at det kan være tilfelle. Flere tegn påpekes, men for meg er det mest interessant at Trump i intervju foretatt for 20-30 år siden faktisk har en helt annen måte å snakke på enn nå.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 05-06-17, 12:45   #920
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

jeg har tenkt tanken - og det er faget mitt.

Jeg synes den tweeten om borgermesteren i London er helt ille - enten så skjønner han ikke at uttalelsen han kommenterer, er tatt helt ut av kontekst - eller så vet han, og uttaler seg slik han gjør av ond vilje. Begge deler er hinsides av et statsoverhode.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no