Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hva vet vi om Hillary Clinton?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-16, 17:28   #21
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Ja, han er langt fra forutsigbar, og ikke en man ønsker at skal ha ansvaret for atomvåpen...

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-16, 18:47   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Hva som er litt ironisk, er at min bekjente, som altså bor i Detroit, er arbeidsløs aleneforsørger for tre barn, hvorav ene barnet har store spesielle behov, hun er dødsmisunnelig på våre felles bekjente i UK (som har barn med samme genfeil) fordi velferdssystemet og helsesystemet i UK er så (himmelvidt) bedre enn hva det er i USA.

... Hun skal altså stemme Trump.

Forstå det den som kan...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-07-16, 18:57   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Jeg vet ikke mye om Hillary, men jeg er livredd for Trump så alt må være bedre enn han.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-16, 18:57   #24
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hva som er litt ironisk, er at min bekjente, som altså bor i Detroit, er arbeidsløs aleneforsørger for tre barn, hvorav ene barnet har store spesielle behov, hun er dødsmisunnelig på våre felles bekjente i UK (som har barn med samme genfeil) fordi velferdssystemet og helsesystemet i UK er så (himmelvidt) bedre enn hva det er i USA.

... Hun skal altså stemme Trump.

Forstå det den som kan...

Altså, jeg er ikke Trump-fan, bare for å ha det sagt først.

Men er det ikke gjerne sånn at folk som venninnen din, når de stemmer på Trump, gjør det fordi de tror at hans politikk vil gjøre dem selv i økonomisk stand til å tilby samme løsninger for seg og sine, ikke for at de tror Trump vil lage en velferdsstat som tilbyr løsningene?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-16, 19:03   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tror rett og slett problemet hennes er at hun er lite sjarmerende, og at kvinner straffes hardere for det enn menn. Jeg innrømmer gjerne at jeg ikke har satt meg så nøye inn i det med e-postene, men tenker at hvis det var det verste de klarte å grave opp kan det ikke være mange skjeletter i skapet.

Det har jeg også tenkt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-16, 19:07   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Altså, jeg er ikke Trump-fan, bare for å ha det sagt først.

Men er det ikke gjerne sånn at folk som venninnen din, når de stemmer på Trump, gjør det fordi de tror at hans politikk vil gjøre dem selv i økonomisk stand til å tilby samme løsninger for seg og sine, ikke for at de tror Trump vil lage en velferdsstat som tilbyr løsningene?

Jo, for de vil ikke at andre skal få velferdsgoder de mener de ikke har fortjent, bare dem selv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-16, 19:42   #27
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Synes det er mest skummelt at russiske "interesser" pusher han frem i SoMe samtidig som de gjør alt for å svartmale Hillary. Putin vet at han er dum som et brød og ser for seg større spillerom i Europa og Midt-Østen. Jækli bekymringsfullt. Ja og dette:
https://www.theguardian.com/us-news/...sia-putin-ties

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-16, 20:34   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Ja, det er jo selvsagt derfor hun stemmer Trump, for hun tror at hun vil få det så mye bedre bare han blir president, (spesielt siden hun da slipper se muslimer og mexikanere ta jobbene fra folk) men jeg begriper bare ikke at det går an å tro at han virkelig bryr seg en milimeter om folk flest, og at USA vil bli så mye bedre...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-07-16, 20:46   #29
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Det er rett og slett tragisk at de forventer så sinnsykt mye mer av kvinner. Karisma er ikke på langt nær så viktig for menn som for kvinner. De skal se flotte ut, ikke eldes og ja, alt som faktisk ikke har noe med hvor egnet man er til å styre et land. Men en mann som Trump jo, det høres jo ut som en fantastisk idé

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-16, 23:26   #30
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ja, det er jo selvsagt derfor hun stemmer Trump, for hun tror at hun vil få det så mye bedre bare han blir president, (spesielt siden hun da slipper se muslimer og mexikanere ta jobbene fra folk) men jeg begriper bare ikke at det går an å tro at han virkelig bryr seg en milimeter om folk flest, og at USA vil bli så mye bedre...

Ja, det er jo de samme grunnene til at alle trygdemottakere som stemmer FrP i Norge... En skulle jo tro at de ville endret mening nå som vi ser at de bryter løfte etter løfte, men FrP har jo gjort dobbeltkommunikasjon til en kunststykke, og de (dumme) velgerne går rett i baret.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-16, 02:23   #31
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Dømt ut fra mine amerikanske bekjente, treffer Trump "white trash people" rett i hjertet. Jeg kjenner ei slik ei, ingen utdanning, ingen jobb, aleneforsørger for tre barn, bor i Detroit... Hun vil stemme Trump, for han will Make America Great Again! (Les pælme ut muslimer og bygge mur mot Mexico.)

Ei anna jeg kjenner vil stemme Trump for Amerika er i ferd med å gå til hundene fordi USA har fjernet seg fra Gud. Trump vil føre Gud inn i skoleverket igjen, Trump vil føre amerikanerne tilbake til Gud, slik will Trump Make America Great Again.

Trump snakker enkelt, har en enkel retorikk, har enkle løsninger og treffer folk som er desillusjonerte rett i hjerterota - det være seg desillusjonert pga økonomisk situasjon eller fravær av Gud, eller hvorfor du nå måtte mene at livet ditt suger.

Altså, at disse gruppene stemmer Trump kan jeg nesten (nesten!) forstå, men blant mine amerikanske bekjente, som er utdannede og bereiste, og vel alle må sies å tilhøre middelklassen, er det faktisk flere som åpent støtter Trump. Og blant dem virker et av hovedargumentene å være nettopp at han ikke er Clinton, forstå det den som kan. Dét skremmer meg langt mer enn at underprivilegerte som håper på enkle løsninger, eller religiøse fanatikere, støtter Trump, det gjør meg redd for at han faktisk kan få nok stemmer til å vinne.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 20:26   #32
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Er bekymra for at denne analysen til Moore kan vere rett. Pkt 3 handlar om Clinton.

http://michaelmoore.com/trumpwillwin/

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 00:48   #33
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Problemet er ikke så mye at folk kommer til å stemme på Trump, som at folk ikke kommer til å orke og gidde å stemme på Hillary.

Hennes store problem er at hun er en representant for Politikere. Og det amerikanske folket har en meget velbegrunnet og veldig forståelig politikerforakt.

Lobbyister kan styre alt. (Og det stemmer i alt for stor grad).

Politikere er for fjernt fra den virkeligheten folk lever i. Hillary presterte å presentere seg og Bill som "blakke" da de forlot det hvite hus, med bare noen mansions og kunstsamlinger, stakkars.

Kongressen har blitt et sted for politikerparodi og "got'ya!"-stemmer, der det å faktisk få til noe har blitt fullstendig underordnet.

Hillary og Bill har balansert på grensen av loven litt for mange ganger til at man føler at man kan ha tillit til dem (Trump er på sin side en åpenbar kjeltring, men igjen, det er ikke trump som er konkurrenten, det er sofaen).

Bill løy så det rant av ham den gangen vi aldri glemmer. Og hillary vil alltid bli assosiert med noen som er på lag med en løgnhals.

Jeg tror hun er både smart og drivende flink, altså, og et ÅPENBART bedre alternativ enn Trump, men jeg blir frustrert av at de ikke klarte å hoste opp en bedre kandidat, en med mindre bagasje, mer troverdighet, mer sjarm og karisma.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 10:19   #34
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Heilt enig Polyanna... Håpet må vere at mange nok tar skrekken av Trump, og stemmer på Hillary - "mot sin vilje".

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 10:45   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

[...] men jeg blir frustrert av at de ikke klarte å hoste opp en bedre kandidat, en med mindre bagasje, mer troverdighet, mer sjarm og karisma.

De gjorde jo det. We want Bernie!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 10:49   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Hadde man virkelig wanted Bernie så hadde fler stemt på ham. Jeg likte han godt, men han er utgammel. I tillegg har han noen meninger om internasjonal handel som Trump er ganske enig i, og som jeg ikke syns er særlig smarte. Men han var en fin kandidat!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 10:50   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Joda, joda. Demokrati-schemokrati.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 10:50   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 15:12   #39
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Bernie.

Han hadde blitt en fantastisk president. Synd ordinære sosialdemokratiske tanker i skandinavisk sammenheng er utenkelig radikale for så mange demokrater. Men jeg er fortsatt lei meg.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 23:39   #40
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva vet vi om Hillary Clinton?

Jeg vil ha Michelle Obama.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no